Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De nagyon durván egyszerre írtuk!
Ja, ja, csak ebben a kategóriában egy új 50-es motor (RS50, Derbi, mittomén) kb annyiba kerül, hogy azért már rendes motort is lehet venni (400-as Bandit, használt japán vasak), használtan viszont én nem mernék venni 50-es motort, legfeljebb, ha nagyon-nagyon jól ismerem a tuljat és a motort, mert valszeg beletettek ezt-azt, egy kis tuning, stb, ezenkívül az ilyen eleve nagy fordulaton visító 2 üteműeket, melyeket az ember gyorsan kimotoroz, és hamar többet akar tőle (ezért tuningolja), már néhány ezer km megtétele után is kételyekkel fogadom, hozzátéve azt, hogy a kissrácnak talán első motorja volt, ELŐFORDULHAT, hogy zakózott is vele... Szerintem tehát nem éri meg használtan 50-es motort venni, új állapotban pedig drága (akinek nem inge, ugyebár...), ezért, ha 50-es motor, akkor tényleg legyen inkábbb Simson, de én továbbra is kitartok azon nézetem mellett, hogy robogóval sem veszít semmit a kölök. De ezt már egyszer (az előző előtti hozzászólásomban) kifejtettem. Szerintem. Enter.
Tompi csak egy megjegyzés! A robogókat elég 30.000enként szervizelni! Nekem több is volt annak ellenére hogy én sem tartom igazi motornak őket de szerintem városi használatra tökéletes meg reggel munkába járni! Van most is egy és arra tökéletes hogy bejárjak vele, reggel a dugóban 30perc alatt beérek melóba busszal ugyan ez a táv másfél óra! Nincs rendszám, nincs szemtanu!!!!!
Én is most akarok 600ast venni de a robit lehet megtartom mert erre jó és nem munkábajárásra akarom használni az RR-t.....
A Simson alóban kiváló ötlet, de a robogó nem motor. Attól tartok vhol eltévedtél a kettő között (ha nem így van, akkor tárgytalan), mert az előző írásodból azt lehet kivenni, hogy ha 50ccm, akkor robogó. Pedig tudtommal ebben a kategóriában a különféle gyártók számos igazi motort is kínálnak, és akkor legalább van az embernek egy motorja. Én szívem szerint egy Simsont nyolcszor többre becsülök bármelyik robogónál... De azért lássuk be, hogy még ha origi mocira is van szükségünk, akkor jobban megéri kiadni egy-kétszázzal többet, az legalább motor és főleg nem esik szét 8000-enként.
Még vmi! Tud vki vmit a János-hegyen a repülőroncsoknál található enduropályáról? Mert a zarcok meséltek róla egyet, s mást és lehet ho megnézném...
www.muz.de
mz-motor.hu (asszem www nélkül)

MZ rulla, csak drágáér aggyák.
Na jó, nem akarok én egyáltalán kötözködni, az a legjobb, ha az ember először egy kis mocin (lásd: Simo) megtanulja a motort uralni ÉS váltani is! Csak, tudom, hogy vannak emberek, akiknek a kettő együtt NEM MEGY. Azoknak viszont sokkal biztonságosabb először egy prüntyögő.
Elnézést kérek a sportmotor.hu -tól (és még akitöl szereztem)hogy az ő videót raktam föl. Természetesen kitöröltem és mostmár egy csak egy egy fóumos oldalt csinálok a címe www.motorforum.atw.hu. Mégegyszer elnézést kérek mindenkitől akit ezzel megsértettem nem gondoltam végig. Azért remélem megbocsátotok és persze szivesen láok mindenkit az új oldalon.
Sajna nem tudok belépni a lapodra !!! Sajnálom !!! És a regisztráció után nem kaptam e maailt hogy mi a kódom !
Nem akarok kötözködni de szerintem inkább előbb meg kell tanulni váltani kisebb gépen és utána akárhogy is akarod pánikban is tucc váltani ! (persze a véreddé kell hogy válljon a váltás) Abban viszont igazad van hogy mindeggy hogy milyen géppel kezded csak az a lényege hogy tudd uralni !!!! Ne feledd a nagy erő nagy hatalommal jár !!! Mit ér az erő ha nem tudod uralni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kár hogy innen lopod a videókat!
Cső mindenki! Nem tudom, ki mondta, talán többen is: a robogó nem motor.
Hát, már elnézést kérek, de szerintem ez nagy baromság. Az oké, hogy nem kell váltani, addig igaz. De szerintem a motorozás nagyobbik része pont arról szól, hogy kezelni tudja az ember a gépet, a sebességet, érezze a moci reakcióit, a féket, a csúszáshatárt, stb.
Szeintem kurvára mindegy, milyen frankón kezeli az ember a váltót, ha aztán egyszer bepánikol, ha bevág elé egy autó, és hasra dobja magát a vassal együt. Vagy a nagy súly miatt kanyarban nem tudja kezelni a vasat, és még száz más dolog lehet, amiért én azt mondom (és ez sem szentírás), hogy nem a váltás vagy nem váltás a lényeg, hanem az, hogy először egy 50-es vagy max. 80-as géppel kezdjen az ember gyermeke, ha életében először ül motorra. Ha már kurva lazán ül a szar kis robogóján (ez most nem szidás, nekem 2 robeszom is volt), és a cucc nem tudja őt semmivel meglepni, mindig tudja, mi következik, és éles helyzeteket nem úgy old meg, hogy "Hú, bazmeg, majdnem meghaltam", hanem higgadtan, kontrolláltan, akkor mondhatja, hogy kinőtte a gépet (és ez nem egyenlő azzal, hogy kicsi a gép, az valszeg már az elején így van), és akkor válthatja le egy nagyobbra.
Amíg ez nincs, addig nincs meg az alap a nagyobb géphez. És az mindegy, hogy Simó, vagy egy automata nyekergő adja az alapot. Az alap a lényeg, nem a váltás.
Csáztok én is még csak egy kis 50-essel nyomulok Már 9-10 éves koromban kezdem el motorozni azóta alig tudok leszálni rolla. Már nagyon várom hogy nagy motorom legyen. Én is egy CBR-t akarok majd venni ha idösebb leszek. Légyszi nézzétek meg ezt az oldalt: www.motorinfo.atw.hu (én csináltam nem nagy szám de a videók nagyon királyak.Na balasetmenetes jó motorozást kivánok mindekinek.
Tudnál egyilyenről mutatni 1 képet ? Mert sajnos nem ismerem szégyenlem magam !
Asszem ezt már mindenki unja, de a te kedvedért elárulom ismét, hogy egy MZ Baghira Black Panthert szeretnék.
Helló mindenki ! Vidéki kis városi lakos vagyok és simsonnal tépek a határba (hogy a rendőr el ne kapjon mert még csak áprilisba lessz meg a jogsim) és nagyon élvezem!!! Végső álmom egy honda cbr 600 - as moci de amugy bármi ami honda ! Tinektek milyen gép kéne (nagykorotokba vagy végső motornak) ? Nekem ez naon naon naon tetszik
ez kiraly, mekkora allatok ezek
Elég betegek, nem? De a többi kategória is állat.


Ez kiütött!
Ja! Egyébként kismocival is lehet állatkodni! www.bikepics.com/bikemovies/pocket/
Kedves astronut!

Ott a pont!

Kívcsi lennék, ki az, aki okosabbat mond... (merhogy annak nem való moci és saját kezűleg készítek neki koporsót, mert hamar szüksége lehet rá...)

Mindenesetre: ez szép volt, bazmeg.
Sziaztok!

Nekem egy Cagiva XT200-ma van, előtte robogóm volt. Mikor ráülök tudom, hogy ez nem 50 ccm (persze egy 1000-es speedre nem raknám rá a valagam).

Szóval az a lényeg, hogy ésszel kell menni, nem kell elsőre végigpörgetni minden sebességet, meg nem kell teli gázzal küldeni!
Robogóval is lehet bukni (volt benne részem), de sokkal kevesebb az esélye ha tudja az ember, hogy hányadán áll a bringával. Én még nem érzem teljesen a gépet, ezért nemis megyek mint a barom.

Egyébként meg nem kell menni mint a barom. Elsősorban azért nem mert bármikor érhet meglepetés. Arra pedíg nem lehet soha eléggé felkészülni.

Úgyhogy mindenki vigyázzon magára, meg mindenki másra!
Kedves Tompi!

Szerintem nincs igazad. Ha 50-esről átülsz literesre, barátom, akkor ér majd meglepetés. Váltani, kanyarodni mindenen megtanulsz, az erőhöz hozzászoksz fokozatosan, de ha agyilag retardált vagy, akkor a Simsonon is ön-és közveszélyes leszel.
Lejárt a forgalmi és egyszer zakóztak vele, mibol kifolyólag nincs rajta oldalidom, másik fej került rá és kidobták a tükröket. Az egyik idomot oda akarta adni a srác (már bánom, hogy nem kértem el), de törött volt, úgyhogy lemondtam róla. Van XR1 képem pirosban is, csak a neten incs fent sehol, de emilben eltom kudni, ha érdekel, hogy néz ki a piros. "Veszettül megy a rohadék" (idézet egy 528,9× eltiltott ismerostol, aki általában 1000-esekkel szaladgál, bár a 600-asokat jobban szereti). De komolyan! A srácot szerintem még a biciklitol is eltiltották, merhát ugye jogsija egy szál se. :) Egyébként 90.000-ért volt kitéve, de lealkudtam belole 20-at. :)

Úgy történt, hogy kimentünk a haverommal Békásra, hogy na akkor veszek mocit. Elso meglepetésként az ért, hogy: "Úristen, bazmeg, ez kurvanagy!" A tulajdonos se szó, se beszéd, oda akarta adni, hogy menjek vele egy próbakört (még azt sem tudta, ki vagyok), de közöltem vele, hogy nem ismerem a gépet, és amíg nem az enyém nem vállalok ekkora felelosséget. Erre elvitt (úgy remegtem, mint szaró veréb a jeges betonon). Nem túl elovigyázatos a srác. Érdekesen fogta fel a keresztezodések lényegét, szóval az utsó pillanatban satufék, oszt ment tovább. Rögtön megszerettem a masinát. Ezután megegyeztünk az árában, kipengettem neki, megírtuk, amit kellet, és húzás haza (közben úgy hepizett az arcom, hogy hülyének néztek, mit vigyorgok...) Most egy terepszínure fújt ikerspot-os fejidom van rajta, olyasmi, mint amiket a DR650-esekre szoktak rádobni... Szóval brutál. És ha ilyen marad az ido már nem sokat fog pihenni...
Hmmm, pirosban gonoszul nézhet ki

Hogy jutottál hozzá ilyen olcsón?? Törött volt, és te pofoztad ki?
Hehe!!!
Nekem a CBR600RR-em fog benzinnel menni!!!!!

Pszzzzzz! Nekem sincs jogsim! De ne mondjátok el senkinek.....
Tudjátol a korlátozott meg az a 2év....