Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, nincs.
Egy 50 ccm 5 lóerő körüli csoda soha nem fog 115-öt menni.Max ha utánakötöd valkinek.Óra csal,autós óra mérése nem mérvadó mert két járművet nem lehet összehangolni hogy pont ugyannnyit menjenek mikor az autó órája 115 öt mér pont utolér téged tehát fix hogy gyorsabb nálad.GPS-es mérés a pontos de olyat tuti nem tudsz mutatni.
Nekem a 70-es robesz ment olyat érzésre hogy hűűűűű erre a GPS-el mért 94 volt és az alu HEBO henger meg egy vagon tuningcucc volt az KB 12 paci nem 5.
Húúúúúúhaaaaa...
http://www.hasznaltauto.hu/2872162_derbi_gpr_2005
http:
//www.hasznaltauto.hu/2780875_yamaha_tzr_2005(ez csak 100)
Csutka te egy hülye vagy nagyobb is a tapasztalatom mint neked
Gagánek igaza van
haverom rs-e is annyit megy, pedig 98-as és semmi tuning, csak 21es karbi van rajt meg jo hosszu áttétel, majd beszélek vele, és nyomatok neked egy fotot, h megnyugtassam a lelked
Igen képzeld el vezettem 50-es gyorsaságit. Méghozzá kb 4-5 éve haverom rs 50-esét. Ki volt véve belőle a gyári fojtás, 70-es henger volt benne, nagy fúvóka, nagyobb lánckerék, sport légszűrő. Úgy tudott menni maximum 100-110-et. Úgyhogy nekem ne akard bemesélni, hogy te egy 50 köbcentis géppel mentél 115-el. Maximum szakadékba...
gondolom simsonon jah, nem mintha leszolnám, egyébként ha neked a bmw egy papirhajo akkor a válasz igen.
Különben meg egy 50-es, ha nincs rajta rendszám, akkor eleve max. 45-tel mehet... Szóval csak óvatosan a száguldozással... De jobb ha visszatérsz a földre, vagy vegyél nagyobb gépet, ha többel akarsz menni... Nem lehet, hogy valami rendszám nélküli nukupapíros csodával mérted azt a 115-öt? Esetleg lejtőn lefele... Szerintem itt a társaság azért ült már eleget 50-es gépeken ahhoz, hogy ne nézd őket hülyének...
egyébként ültél már 50es gyorsaságin?
nem robesz volt, hanem 50es gyorsasági, igaz nem gyorsulásra mentem vele, hanem végsebességre, ezért elég hosszu volt az áttétel, de képzeld igen
egy gyári 50-es a büdös életben nem fog 115-öt menni. mást fárassz a hülyeségeiddel.
az ora már 120nál volt, de a mellettem lévő kocsin 115 volt vagy 110, szal akkor asszem kibaszom a kocsit, kösz, h szolsz
Akkor az az óra elég sokat csalhatott. 115
Nah, olvastam itt sok mindent, szal volt már váltos motorom is meg robeszom (mind2 50-es) robesz ora szerint 90, váltos 115- szal ez a 70 elég gyengécske, nem tom milyen Kymcon ültél te motort meg nem arcoskodni veszek meg menözni, lehet te igen. nagyjábol ennyi
attól h a gázt tudod húzni nem azt jelenti h motorozni is tudsz öcskös
Húha, nagy tapasztalatod lehet...
Miért kell akkor beszélni ha még nem mentél normáslis 50-sel a enyém könnyedén veszi a 80-85 de 80-nál kiakad az óra.Nekem van egy ilyen sendám eladó 2004-es nagyon olcsó mert hamar megszeretnék tőle válni hogy jöhessen a nagyobb moci további információ emailbe:kucsma94@citromail.hu képet is küldök
50esben rendes krossz nincs
esetleg az yz80 még ami még krossznak elmegy
egykerekezni kiválló
csak picike.......
enduronak meg a dt50 enduro de gyengécske
sokat ne várj tőle, arcoskodni kevés, motorozni tanulni tökéletes egy dugóval (prox) minimum 15 ezret el tudsz menni még ha hajtod is
aprilia meg újnak kitűnő, izmosabb általában a japánoktól, de szervízigénye több, szinte mindig van valami hiba az öregebb vasakkal
de ha már elmúltál 16 érdemesebb egy 125ös vasat beszerezni a1 jogsival
Ne hidd el, egy 50-es nem megy 70-nél többet saját magától, max lejtőn... Persze a 2T, mert a 4T annyit se. Lehet tuningolni, de az csökkenti az élettartamát természetesen. Illetve főleg a kínai masináknál a km óra felfele akár 30%-ot is csal. De úgyis kipróbálod, mielőtt megveszed, tegyél rá egy biciklis sebességmérőt, és meglátod mennyit kamuzott a tulaj...
Hát nem tom, talán az a 70 kicsivel több is, mert én akár hány hirdetést nézek, mind 80-85-t ir sebességnek, azért kösz, h válaszoltál.
A magasságod teljesen jó, a terepgumi tényleg nem túl jó utcán, gyorsabban is kopik, érdemes valami kevésbé "terepeset" tenni rá, ha inkább utcára kell. Ha utcára is akarod használni, akkor figyelj, hogy legyen rajta lámpa (ha tök krossz, akkor nincs). Hát a sebesség modellfüggő, meg lestrapáltság függő, én max. 70 körülre tippelném egy ötvenesnél.
Üdv mindenkinek, nekem lenne pár kérdésem. Szeretnék egy 2t 50es cross mocit venni használtat 2000 körülit, Nézegettem a Yamaha Dt-t (80as-t is), Aprilia sxet és Derbi senda-t. A kérdésem az lenne, h a fenntartási költség az kb olyan mint egy 50es sportmocinak, értem ezalatt, h például dugattyu csere km-re van megszabva, vagy üzemórás, valamint, hogyha főleg aszfalton használnám, akkor lehet rá venni uccai gumit, mert ugy tudom, h attol jobban megy mint a terep gumival, jah és, h kb mekkora sebességre számitsak? én olyan 80-90 km/h-ra tippelek ora szerint. (azért nem akarok 50es sportmocit, mert tudom, h van jo meg rossz bennük, meg nekem jobban bejön egy krossz motor. Itt a környékemen azért elég sokat költenek rájuk:benzin, a főtengely csapágyak eléggé fogynak...) Várom a válaszokat. Gábor UI: Egy ilyen motor milyen magas? (170 centi vagyok) fel tudok rá egyáltalán ülni?
malaguti te gyökér inkább menj és mariozz..ahhoz nem kell ész