Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vannak képek a 2011-es modellekről a tmracing.it -n. Ha valakit érdekel
Lehetne...
Ha már német lehetne mindjárt Ken , nem?
Ebben bízom énis. De az Irt (Slovén) testvérek is nagyon jók. Bár ahogyan ismerem a sportigazgatót olasz srác lesz... vagy a BMW hat egy kicsit és akár német. De magyar is lehetne...
Ki lesz a pilótájuk? Remélem nem töketlenkednek valami névtelen suhancal felkészülés néven , hanem leszerződtetnek egy vb-s sztárt.
De ez az utolsó lehetősége megnyerni Husqvarnaval. Jövöre "csak" MX2 VB-n megy a Husqvarna.
a régi.
Egyébként amivel Alex Salvini az mx3 vb - n megy az még a tavalyi gép , vagy már a bmw blokkos?
Amugy hidd el nekem hogy nagyon pénz éhes a fordász úr!
Ebben teljesen igazat adok neked, de inkább Tamburininek köszönhetjük azokat a csodákat persze Castiglioni pénzelésével és megbizásával. Ö sajnos a pénzeket nem tul jol osztotta fel a márkák között. Ez az alkatrész ellátásban is látszott. Köszönöm a BMW-nek hogy átvették. Minden van hozzá és idöben.
Szevasz!
Talán 2-3 oldallal hátrébb egyik hozzászólásomnál egy képet is beszúrtam a vasról.
Ha Off- olunk , akkor mit csinálunk?Lehet mondani sok minden rosszat Castiglioni - ra , de azok a csodák amik kikerültek az Ő gyáraiból , nélküle nem lettek volna (Ducati 851,916 ,Cagiva mito,elephant , Mv Agusta feltámasztása) lehet , hogy Őt nem a profit érdekelte és érdekli első sorban , hanem az alkotás. Ez nagyobb érték mint a japán motorgyárak tízmilliós eladásai tucattermékekből!
Amugy ne OFFoljunk itt
Amugy volt szerencsém menni az új 449-el olvasd el a Motorinfo.hu-n a tesztet illetve a következő Motorrevüben is lesz.



Nekem személyszerint tetszett. de lesz tesztnap probáld ki.
Igen a 250 még Castiglioni ärában készültek, ugyan ugy mint az aprilia V2 is ott készült (hozzá teszem Mikuni injektorral volt tervezve, nem Magnet Marelli). a Bmw 450-eset már tavaly szeptember óta nem gyártják. A VB-n meg már BMW-Husqvarna Enduro team néven mennek. De még BMW-vel, maradt egy pár darab de jövöre ez változik, ezt az évet még befejezik így!

2000 elött nem a marketing hiány volt a gond, Castiglioni MvAgusta hülyesége vitte a pénzt amit a Huskyval kerestek.
Azt hogy érted , hogy a bmw- t megszüntették? Nem gyártják a gx 450-et? Az enduro vb - n még mennek vele!Egyébként a 250- es blokkot már a bmw éra előtt elkezdték fejleszteni. A husqvarnak mindíg is jók voltak , a 2000-es évek elejéig sorra nyerték az enduro vb címeket csak nem tudták kp-re válltani , mint a ktm - ott megvolt a marketing is hozzá. Ebben segítsen a bmw és ne akarja megmondani a husqvarnanak , hogy kell terepmotort építeni!
Salminen és Bartolini segitségével a BMW-t megszüntették, majd a kymconál összeszerelt 449 és 511-es blokkot finomitották (véleményem szerint nem az számit ki rakja össze, hanem hogyan és ki figyeli ezt), több erő és a váz optimalizálása, valamint vissza helyezték a lengövilla forgáspontjára a lánckereket. Modositottak a lengövillán és a hátsó rugostag himbarendszeres felfogatásán. A befecskendezésröl nem beszélve és az akra kipuf.

Ideje volt váltani, nagyon jók a 04-10-es dupla vezérmütengelyes blokkok, de nem lehetett már rajta faragni. Nehezek és mindig 1-2 paci hiányban szenvedtek.

Az új 250 és 310 motorja (ami olaszban készül ez jobb? de itt is azt mondom hogy az a lényeg ki figyeli és ki diktál) ami lehetővé teszi hogy a gép súlya nincs több mint 100kilo is nagyon ígéretes. Nekem az új TC250 van, jobban tetszik mint az elözö TC450, erős, könnyű és még gyorsabb is vagyok vele.
Arról nem szóltak a marketingesek , hogy akkor most ennek is a kymco - nál rakják össze a blokkját? Nem mintha számítana csak a bmw blokkja amit a kymco rak össze a husqvarnanak ez így már elég gáz. Ez űberelné a ktm indiai 125-öseit.
Nincs egy képed a mociról? Kiváncsi lennék.
Nem gondoltam, hogy lesz belőle 511-is, de elvileg sokat faragtak rajta.
Csak hát arra gondoltam , hogy a bmw - ben sem voltak egyértelműek az előnyei , akkor miért kellett itt is kockáztatni , inkább tökéletesítettek volna a jól bevállt tecnikán!
..még magam sem tudom, az idő majd eldönti (meg a próba).
Élőben majd elválik, bár az én véleményem a kevéske tudásom birtokában csak kicsit számít!?
Hello!
Neked , mint Husqvarna tulajdonosnak , hogy tetszenek ezek a bmw blokkos 2011-es borzalmak?
Lehet hogy nekem is egy fogaskerékre lenne szükségem oda.
Mert a gépemet kész művészet berúgni.
A rúgó jó benne,de többször kell üresjáratban előre hátra mozgatni mire megakad belül és indítható. Nagyon idegesítő.
Apropó,szerintetek ha a hengerem az utolsó túlméreten van,ergo már fossá kopott benne a nicasil,akkor mi a helyzet?
Újra nicasil-oztatás,vagy új henger?
Vagy esetleg persely?
Mondjuk nem hiszem hogy '95-ös hengert,ami tip-top lenne bárhonnan is lehetne keríteni...