Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Levegő szűrőt meg már vettem cr 250 - ét , nem csak a katalógusra hivatkozom. Valóban ugyanaz. Felső kuplung munkahenger meg AJP - prtugál. Csak mert ahhoz kellett már beszereznem felújítót. Vezérmű láncot is hajtottam vagy két hétig , mire találtam , aztán kiderült , hogy a Parillában még olcsóbb! Szóval általában nem érdemes sokfelé keresgélni , mert nem olcsóbb és nem is gyári.
Köszi!
Igen azt észrevettem hogy hátul 9 csavaros a lánckerék,mondjuk az enyémre ennek ellenére csak 6 csavar lett rakva...
Pótolhatom ezt is.
A WRP-nek utánanézek!
Hátsó lánckerék nem csere szabatos semelyikével , mert csak a Tm - é 9 csavaros , mindenkié 6 - os. Első lánckerék helyett jó lenne e gas-gas -é , mert a tengely mérete ua. , csak az szélesebb és nem lehet lebiztosítani . Egyébként sincs sok értelme , mert ugyan annyiba kerül. Én használtam WRP első lánckereket és azt tapasztaltam , hogy jelentősen tartóssabb mint a Reikon.
Hali,en pont most zsiroztam a himbaban a tugorgoket,az a baj hogy gyarilag nem nagyon zsirozzak be!en Meg idoben szetszedtem megusztam csak zsirozni kellett.fogaskereket en a parillaban vettem gyarit kb 3500 ft,hátsót nem vettem mert volt a motorhoz,az is gyari.
Köszi!
Pont az ilyen csereszabatosság miatt érdeklődök sokszor,hátha kiderülnek ilyen okosságok is,mint most ez is.
De jobban hiszek olyannak aki kipróbálta,mint amit egy katalógusba írnak.

Sajna a lengőkar forgáspontjához még talán elég ha csak tűgörgőt veszek,de szerintem a himbához már más is kelleni fog,iszonyat kotyog,bizonyára ezer éve nem foglalkozott vele senki.
Jobb ha kéznél van némi új persely,meg stb.:)

Visszatérve helyettesíthető dolgokra,kíváncsi leszek fogok e könnyen találni első+hátsó lánckereket. Most Reikon van rajta,ami nem tudom mennyire beszerezhető itthon...
Más is megteszi,csak kifejezetten TM-hez szinte semmi mást nem találok.
Az elsőt mondjuk a méretei alapján remélem könnyen elintézem,de a hátsóval még nem tudom mi lesz.
Az nem volna baj ,nem azt hirdeti a használtautón,mert akkor már beszéltem vele.
mindig ez a motor uzlet
Hali nem rendszamos de rendszamozhato
A cr 250 - es légszűrőre azt írja a katalógus , hogy " and all Tm": Én mindíg cr szűrőt veszek az enyémhez , de vettem már yz szűrőt is hozzá. Ua. a méret mind. Tűgörgőket a himbához meg kapsz bármelyik csapágy boltban!
Köszi!
Ez a 100ccm inkább csak kósza ötlet volt. De akkor rád hallgatok,valóban jobb egy 125.
Ezt eladni mindenképp felújítva szeretném,és még a következő szezonra megtartani szándékozom.
Főleg most hogy meg lett oldva a karburátor problémája-pillanatnyilag meg vagyok elégedve a teljesítményével.
Csak bizonyos helyeken,helyzetekben nem árt egy kis plusz:)
A következő mindenképp 125 lesz,és lehetőleg TM:)

Te mit ajánlasz,a légszűrőt,és a felújítókat a 125-öshöz valókat rendeljem?
Hali, szerintem ne farikcsáld, ha most jó, és erősebbet akasz, akkor add el, és keress egy gyári 125-öst, ebben lehet, hogy tudok segiteni, / ha megvan még/. 300 E-rért árulták, 2000 körüli, de nagyon rendben van, már vagy 6 éve nem használják, csak hébe-hóba beinditják, a szimeringek, tömitések miatt, hogy ne száradjanak ki.
Csáó!
Lehet hogy kicsit hülye kérdésem lesz,de mivel az én TM-em 125-ös vázra épített 80-as, igy nem vagyok képben teljesen.
Szeretném a régi légszűrő szivacsot lecserélni,és láttam hogy a Twinair 80-ashoz is gyárt,de mivel a váz a 25-ösé,így úgy sejtem a negyed litereshez gyártottat kéne rendelnem?
Csak mert nem akarok feleslegesen 4 rongyot "elszórni".
Hasonló a kérdésem a lengőkar ill. himba felújító szettel kapcsolatban is.
Tényleg sorry ha hülye kérdés:)

Ja és még valami. Az jutott az eszembe hogy jó lenne beszerezni egy új,vagy újszerű állapotú 100-as hengert,hogy kicsit több kraft legyen benne.
Ezt a típust lehetett ilyen hengerrel is kapni,
A moci '95-ös,tehát anyagilag talán nem érné meg a ráfordított pénzt.
Kézenfekvő lenne ha megkérdezném Parilláékat hogy mennyiért vágnának hozzám egyet,de mivel előre félek a horror ajánlattól,ti mennyire tippelnétek az árát?
Megéri egyébként ilyenbe belevágni?
Gondolom a forgattyús ház tájékán is kéne némi átalakítás.
Köszi előre is!
Ok köszönöm szépen!
Csao,megvan a motor.holnap beszelek a sraccal!
Azt megköszöném
Hali,egy baratom arulta .megkerdezem lehet Megvan Meg neki!
Hali, először is el kell döntened, hogy mire akarod használni.
A DRZ fentartása valóban olcsóbb, és jó megbizható motorok, viszont nem lehet összehasonlitani egy tm-el. Ha már van pénze az embernek, akkor már inkább a jobb motort vegye meg. A tm a legjobb alkatrészekből áll a futómüve magasan veri a DRZ-jét, jobban motorozható, jobban kezelhető, és jobban is megy, meg könnyebb is. Alkatrész is van hozzá, igaz nemnagyon lehet böngészni, mert csak egy helyen lehet beszerezni. Hobbi célra elég szerintem a 250-es is, a 450-nek már fogni kell a szarvát rendesen.
köszönöm,de én 450-es endurót szeretnék rendszámosat,ha esetleg tud eladót valaki irjon. köszi
tessék
Szeretnék még képeket a tm-ről ha lehet köszönöm szépen
Sziasztok !

Szeretném a segítségeteket kérni, TM 450 es enduróval kapcsolatban:

- ezeknek mi a tipikus hibái
- mennyire szervízigényesek
- mennyibe kerülnek a többi motorhoz képest az alkatrészek esetleges felújításnál.
- jobban megéri e mindent összevetve mint egy Suzuki drz E

válaszotokat előre köszönöm :)
Hali.2007 tm 450 eladó.kep adatlapomon.6kilo
Sziasztok!
Valami bontót nem tudtok ahol lehet 250-es MX-hez cuccokat kapni?
Pl blokkfél, henger, berúgótengely, stb...
Köszi!
Tanel Leok is a Tm Racing Factory gyári crosscsapat tagja 2011-től!