Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aszem kb.75, de estére már 100nak érzem. Lengőkar alu, a váz vmi acél. Tudom, má' hegesztettem.
Nem cserélünk?
Az enyém kicsinykét verzettebb.
Meg az az alu váz,how many kg ?

Szerintem ne tervezgesd!Holnap tankold tele a gépet oszt gyí!
Így hirtelen érzésem szerint cakk-pakk meg van 450 km-ből. Az meg nem tétel.
Na jóccakát!
Csak az lehet mert galériába,profilba veszi. Telo 3mege, gép 11.
Uh, ez az út levert a lábamról. Egyszer eljutok ide.
És magammal viszem ezt is:
Van méret korlát?
Nem, mégse tudja. Telefonos képeket berakja, fényképezős képet tölti-tölti aztán semmi.
Szíp
Háháhá....és tudja, és tudja...MESTER köszönöm
Sünökkel nincs baj,egyszer basztatott egy váradon bennünket de elég durván nyomultunk a reggeli csúcsban + nem túl szimpi a fejem .
De végül az is elengedett,viszont én nem nagyon ajánlanám az ER-el.Főleg így tavasszal,kátyúk vannak,a nagyobbjai körbe vágva és majd egyszer betömik. .
De ha bevállalós vagy akkor tudnék egy útvonalat .Felőletek meg kellene találnod a 76-os utat és eljutni belényesig(beius).A városból kimenni rosia felé a 764-es úton.Ez teljesen fasza(az eleje kicsit nem) és gyönyörű kb. 60 km-es kanyargós.A kawára tervezték .Aztán egyszer csak kilukadsz az 1-es(E60) útra.Elfordulsz jobbra,rögtön kezdődik a király-hágó,áttolod rajta(lefelé óvatosan ).Elmész bánffyhunyadig(huedin) itt tolsz egy balost zilah (zalau) felé.Ne tévesszen meg a kivezető rossz minősége.Ráleltél a meszes hágó felé vezető útra.Ami,barátom maga a menyország.Széles,fasza és alig van forgalom.A szerpentin alatti falvakban szoktak mérni,de többnyire szemből .Ha eléred zilah városát,tankolj,igyál egy kávét és fordulj vissza.Mert az ER-nek nem tudok alternatív utat.De garantálom,hogy élvezni fogod visszafelé is a meszest .Hirtelen ez jött így fejből .
Szegedtől a 76-os útig nem tudom mi van,de Taki már járt arra mert ott találkoztunk.A többinek egy része elviselhető,nagy része orgazmus

0:20-tól a Meszes-hágó Zilah után

http://crossmotor.hu/motoros_v...
Tallózás,kiválaszt,dupla klikk,elküldés
Bazz, nem birok képet berakni. Mit b..szok el?
áve!
Biharban az utak jók? Mármint az aszfaltos utak. Kawára veszek valami
jó tapados gumát oszt nekimennék valami hegynek. És a sünök?(nyitott dob,nem E-s lámpák,indexek,slick) off vége.
Találtam egy kiszáradt csatornát, rámegy a Tiszára. Nnna holnap du. Shercoval megyek Szegedre hihi. Kb 20km. Paraméterek:egy tank benya (3l=3óra),szerszámok betárazva+0,5l viz+0,25HELL+fényképező. jupijéééééééééééé
Vennem kellene egy krossz gatyát de mivel olyan igényes vagyok,hogy nem akarok bele semmilyen sztreccs vagy hasonló gyengítő tényezőt és azt sem szeretném ha a papagájok befogadnának maguk közé.Ja,persze egy közepes afrikai ország éves büdzséjét sem szeretném kifizetni érte. Így kicsiny hazám második legnagyobb városa nem tartogat számomra megfelelő ruházatot .
A helyi parittyában találtam egy nagyon fasza ,qrva erős,fekete-szürke No Fear-t.Volt is 32-es és 40-es
Most arra várok,hogy legyen valami dógom a nagyfaluban
Ha rendben lesz a Beta,már jeleztem Takinak,hogy beneveznék hozzájuk egy menetre
A Bihar pedig valóban gyönyörű,változatos és magas
Nekem meg lagzi holnap.Így szerintem vasárnap sem lesz csapatás
A helyi (Szeged) Aunerben. Épp a '11-es katalogust lapozgatom, nyam-nyam. Úgy hallom Takibá eladta a pampi blokját. Egyszer má' én is eljutok velük rom.-ba. Életemben nem voltam még, pedig itt van közel.
Jó túrákat csinálnak, TECCCIK. Mondjuk a képeket nézve a bihar is szép.
Hétvégén Nógrádsipek nemzetközi trial bajnokság! Sajnos dolgozom, de lehet jobb is, mert ha megnézem Dobor Sanyit 1 hétig sírok.
Hol vetted a tasit?A Pitsterpro-ról jókat hallani.
Takit ismerem személyesen,motoroztunk már együtt a biharban.
Majd nem megvettem a pamperáját,de végül nem jutottunk közös nevezőre

http://crossmotor.hu/motoros_k...
Uhhh...kössz!
Ako Lifan blokkos AGB,BSA,Pitsterpro előnyben, na rárepülök ezekre.
Vásároltam ma egy hasi-tasit. Elfér benne minden:komb.fogo,imbuszok,villások,csavarhúzók,marék kötegelő és még fél liter víz is, juhé. A helyi parasztok nagy örömére meghonosítom itt is a triáltúrát.(viva Boci/Taki)
Ne vegyél oriont mert Ducar blokkos és semmit sem kapsz hozzá!
Ami nekem volt azt csere-beréltem egy másik rommal együtt.
A kettőből kiárultam amit tudtam és a pénzen vettem az Orion vázba egy zsír új Lifan blokkot.A kasztni amúgy jó mert nagyobbak a kerekek.Sajna himba rendszeres így abba is szórtam egy marék csapágyat Aztán megsérült a térdem és rájöttem,hogy nem tudom ráhajtogatni magam így mennie kellett!Az a baj,hogy az óccó ebből is szar.A blokk még el is megy de a váz és a futómű gyalázatos tud lenni némelyiken
Na reggeli közben ennyi jutott eszembe.
Majd este benézek,dógozzunk!
Látom volt Orion pited. Vélemény? Vennék valami picit, ha nem jön be, elkapja a gyerek.
Baz... . Gondolom a "jómagyar" szervizelési szokások.
Gyakorlatilag mindene szar
A futóműben nem volt egy ép csapágy,most már elmehetne Koyo promóciós bringának.A telókat és a fékeket is rendbe vágtam.
Valamint valószínűleg főtengely szimeringes és turmixolja a vizet az olajjal
Most arra vár,hogy legyen egy kis időm és meggyógyítsam.
Az erővel hál istennek nincs gond,azt remélhetőleg megúszom.
Hogy-hogy belenyúltál?
Mondjuk a tanulás tényleg rám fér.
Én belenyúltam a gépbe,de amúgy igazad van,tényleg klasszisokkal olcsóbb a többi stílusnál és nagyságrendekkel élvezetesebb.
Ha igazán rendben lesz,viszem is ki a biharba
Vén,vén,vén,vén,vén,vén....na jó, csak én. Bár egy-két húszévest még
kimozgok.
Mondtam én, hogy bejön ez a trial neked. És sokat tanít. Meg ócsó is
Véééén?
Azért tegnap kicsit toltam a vigyázón is az öreg XR-el
Három és fél éves a kislányom nem érek rá megöregedni
Hát persze, hogy tetszik. Az ilyen véneknek mint mi, ez való.