Nem cserélünk?
Az enyém kicsinykét verzettebb.
Meg az az alu váz,how many kg ?
Szerintem ne tervezgesd!Holnap tankold tele a gépet oszt gyí!
Így hirtelen érzésem szerint cakk-pakk meg van 450 km-ből. Az meg nem tétel.
Na jóccakát!
Sünökkel nincs baj,egyszer basztatott egy váradon bennünket de elég durván nyomultunk a reggeli csúcsban + nem túl szimpi a fejem .
De végül az is elengedett,viszont én nem nagyon ajánlanám az ER-el.Főleg így tavasszal,kátyúk vannak,a nagyobbjai körbe vágva és majd egyszer betömik. .
De ha bevállalós vagy akkor tudnék egy útvonalat .Felőletek meg kellene találnod a 76-os utat és eljutni belényesig(beius).A városból kimenni rosia felé a 764-es úton.Ez teljesen fasza(az eleje kicsit nem) és gyönyörű kb. 60 km-es kanyargós.A kawára tervezték .Aztán egyszer csak kilukadsz az 1-es(E60) útra.Elfordulsz jobbra,rögtön kezdődik a király-hágó,áttolod rajta(lefelé óvatosan ).Elmész bánffyhunyadig(huedin) itt tolsz egy balost zilah (zalau) felé.Ne tévesszen meg a kivezető rossz minősége.Ráleltél a meszes hágó felé vezető útra.Ami,barátom maga a menyország.Széles,fasza és alig van forgalom.A szerpentin alatti falvakban szoktak mérni,de többnyire szemből .Ha eléred zilah városát,tankolj,igyál egy kávét és fordulj vissza.Mert az ER-nek nem tudok alternatív utat.De garantálom,hogy élvezni fogod visszafelé is a meszest .Hirtelen ez jött így fejből .
Szegedtől a 76-os útig nem tudom mi van,de Taki már járt arra mert ott találkoztunk.A többinek egy része elviselhető,nagy része orgazmus
áve!
Biharban az utak jók? Mármint az aszfaltos utak. Kawára veszek valami
jó tapados gumát oszt nekimennék valami hegynek. És a sünök?(nyitott dob,nem E-s lámpák,indexek,slick) off vége.
Találtam egy kiszáradt csatornát, rámegy a Tiszára. Nnna holnap du. Shercoval megyek Szegedre hihi. Kb 20km. Paraméterek:egy tank benya (3l=3óra),szerszámok betárazva+0,5l viz+0,25HELL+fényképező. jupijéééééééééééé
Vennem kellene egy krossz gatyát de mivel olyan igényes vagyok,hogy nem akarok bele semmilyen sztreccs vagy hasonló gyengítő tényezőt és azt sem szeretném ha a papagájok befogadnának maguk közé.Ja,persze egy közepes afrikai ország éves büdzséjét sem szeretném kifizetni érte. Így kicsiny hazám második legnagyobb városa nem tartogat számomra megfelelő ruházatot .
A helyi parittyában találtam egy nagyon fasza ,qrva erős,fekete-szürke No Fear-t.Volt is 32-es és 40-es
Most arra várok,hogy legyen valami dógom a nagyfaluban
Ha rendben lesz a Beta,már jeleztem Takinak,hogy beneveznék hozzájuk egy menetre
A Bihar pedig valóban gyönyörű,változatos és magas
Nekem meg lagzi holnap.Így szerintem vasárnap sem lesz csapatás
A helyi (Szeged) Aunerben. Épp a '11-es katalogust lapozgatom, nyam-nyam. Úgy hallom Takibá eladta a pampi blokját. Egyszer má' én is eljutok velük rom.-ba. Életemben nem voltam még, pedig itt van közel.
Jó túrákat csinálnak, TECCCIK. Mondjuk a képeket nézve a bihar is szép.
Hétvégén Nógrádsipek nemzetközi trial bajnokság! Sajnos dolgozom, de lehet jobb is, mert ha megnézem Dobor Sanyit 1 hétig sírok.
Hol vetted a tasit?A Pitsterpro-ról jókat hallani.
Takit ismerem személyesen,motoroztunk már együtt a biharban.
Majd nem megvettem a pamperáját,de végül nem jutottunk közös nevezőre
Uhhh...kössz!
Ako Lifan blokkos AGB,BSA,Pitsterpro előnyben, na rárepülök ezekre.
Vásároltam ma egy hasi-tasit. Elfér benne minden:komb.fogo,imbuszok,villások,csavarhúzók,marék kötegelő és még fél liter víz is, juhé. A helyi parasztok nagy örömére meghonosítom itt is a triáltúrát.(viva Boci/Taki)
Ne vegyél oriont mert Ducar blokkos és semmit sem kapsz hozzá!
Ami nekem volt azt csere-beréltem egy másik rommal együtt.
A kettőből kiárultam amit tudtam és a pénzen vettem az Orion vázba egy zsír új Lifan blokkot.A kasztni amúgy jó mert nagyobbak a kerekek.Sajna himba rendszeres így abba is szórtam egy marék csapágyat Aztán megsérült a térdem és rájöttem,hogy nem tudom ráhajtogatni magam így mennie kellett!Az a baj,hogy az óccó ebből is szar.A blokk még el is megy de a váz és a futómű gyalázatos tud lenni némelyiken
Na reggeli közben ennyi jutott eszembe.
Majd este benézek,dógozzunk!
Gyakorlatilag mindene szar
A futóműben nem volt egy ép csapágy,most már elmehetne Koyo promóciós bringának.A telókat és a fékeket is rendbe vágtam.
Valamint valószínűleg főtengely szimeringes és turmixolja a vizet az olajjal
Most arra vár,hogy legyen egy kis időm és meggyógyítsam.
Az erővel hál istennek nincs gond,azt remélhetőleg megúszom.
Mondjuk a tanulás tényleg rám fér.
Én belenyúltam a gépbe,de amúgy igazad van,tényleg klasszisokkal olcsóbb a többi stílusnál és nagyságrendekkel élvezetesebb.
Ha igazán rendben lesz,viszem is ki a biharba
Az enyém kicsinykét verzettebb.
Meg az az alu váz,how many kg ?
Szerintem ne tervezgesd!Holnap tankold tele a gépet oszt gyí!
Így hirtelen érzésem szerint cakk-pakk meg van 450 km-ből. Az meg nem tétel.
Na jóccakát!
Uh, ez az út levert a lábamról. Egyszer eljutok ide.
És magammal viszem ezt is:
De végül az is elengedett,viszont én nem nagyon ajánlanám az ER-el.Főleg így tavasszal,kátyúk vannak,a nagyobbjai körbe vágva és majd egyszer betömik. .
De ha bevállalós vagy akkor tudnék egy útvonalat .Felőletek meg kellene találnod a 76-os utat és eljutni belényesig(beius).A városból kimenni rosia felé a 764-es úton.Ez teljesen fasza(az eleje kicsit nem) és gyönyörű kb. 60 km-es kanyargós.A kawára tervezték .Aztán egyszer csak kilukadsz az 1-es(E60) útra.Elfordulsz jobbra,rögtön kezdődik a király-hágó,áttolod rajta(lefelé óvatosan ).Elmész bánffyhunyadig(huedin) itt tolsz egy balost zilah (zalau) felé.Ne tévesszen meg a kivezető rossz minősége.Ráleltél a meszes hágó felé vezető útra.Ami,barátom maga a menyország.Széles,fasza és alig van forgalom.A szerpentin alatti falvakban szoktak mérni,de többnyire szemből .Ha eléred zilah városát,tankolj,igyál egy kávét és fordulj vissza.Mert az ER-nek nem tudok alternatív utat.De garantálom,hogy élvezni fogod visszafelé is a meszest .Hirtelen ez jött így fejből .
Szegedtől a 76-os útig nem tudom mi van,de Taki már járt arra mert ott találkoztunk.A többinek egy része elviselhető,nagy része orgazmus
0:20-tól a Meszes-hágó Zilah után
http://crossmotor.hu/motoros_v...
Biharban az utak jók? Mármint az aszfaltos utak. Kawára veszek valami
jó tapados gumát oszt nekimennék valami hegynek. És a sünök?(nyitott dob,nem E-s lámpák,indexek,slick) off vége.
Találtam egy kiszáradt csatornát, rámegy a Tiszára. Nnna holnap du. Shercoval megyek Szegedre hihi. Kb 20km. Paraméterek:egy tank benya (3l=3óra),szerszámok betárazva+0,5l viz+0,25HELL+fényképező. jupijéééééééééééé
A helyi parittyában találtam egy nagyon fasza ,qrva erős,fekete-szürke No Fear-t.Volt is 32-es és 40-es
Most arra várok,hogy legyen valami dógom a nagyfaluban
Ha rendben lesz a Beta,már jeleztem Takinak,hogy beneveznék hozzájuk egy menetre
A Bihar pedig valóban gyönyörű,változatos és magas
Nekem meg lagzi holnap.Így szerintem vasárnap sem lesz csapatás
Jó túrákat csinálnak, TECCCIK. Mondjuk a képeket nézve a bihar is szép.
Hétvégén Nógrádsipek nemzetközi trial bajnokság! Sajnos dolgozom, de lehet jobb is, mert ha megnézem Dobor Sanyit 1 hétig sírok.
Takit ismerem személyesen,motoroztunk már együtt a biharban.
Majd nem megvettem a pamperáját,de végül nem jutottunk közös nevezőre
http://crossmotor.hu/motoros_k...
Ako Lifan blokkos AGB,BSA,Pitsterpro előnyben, na rárepülök ezekre.
Vásároltam ma egy hasi-tasit. Elfér benne minden:komb.fogo,imbuszok,villások,csavarhúzók,marék kötegelő és még fél liter víz is, juhé. A helyi parasztok nagy örömére meghonosítom itt is a triáltúrát.(viva Boci/Taki)
Ami nekem volt azt csere-beréltem egy másik rommal együtt.
A kettőből kiárultam amit tudtam és a pénzen vettem az Orion vázba egy zsír új Lifan blokkot.A kasztni amúgy jó mert nagyobbak a kerekek.Sajna himba rendszeres így abba is szórtam egy marék csapágyat Aztán megsérült a térdem és rájöttem,hogy nem tudom ráhajtogatni magam így mennie kellett!Az a baj,hogy az óccó ebből is szar.A blokk még el is megy de a váz és a futómű gyalázatos tud lenni némelyiken
Na reggeli közben ennyi jutott eszembe.
Majd este benézek,dógozzunk!
A futóműben nem volt egy ép csapágy,most már elmehetne Koyo promóciós bringának.A telókat és a fékeket is rendbe vágtam.
Valamint valószínűleg főtengely szimeringes és turmixolja a vizet az olajjal
Most arra vár,hogy legyen egy kis időm és meggyógyítsam.
Az erővel hál istennek nincs gond,azt remélhetőleg megúszom.
Én belenyúltam a gépbe,de amúgy igazad van,tényleg klasszisokkal olcsóbb a többi stílusnál és nagyságrendekkel élvezetesebb.
Ha igazán rendben lesz,viszem is ki a biharba
kimozgok.
Mondtam én, hogy bejön ez a trial neked. És sokat tanít. Meg ócsó is
Azért tegnap kicsit toltam a vigyázón is az öreg XR-el
Három és fél éves a kislányom nem érek rá megöregedni