Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ratesz!

Gyari alkatreszeket honnan lehet most szerezni?
Ettol a Triumph Budapesttol?
Szerelo letort ket hatlapfeju muanyag bizbazt a tank aljarol
Hol vannak ezek, mert a weblaprol nem derul ki
igen ez az a gep, remeljuk bevallik. Eddig ugy nez ki jo
Akkor az volt az a patent nemrég behozott vas Kazincbarcikáról?
Nézegettem én is, nagyon szép volt.
dehogynem, egy kek 2001 vegit
Janav: csak nem te is ék Daytonát vettél?
Alig varom mar a tavaszt, hogy en is megtapasztaljam ezeket a dolgokat
Ó akkor kell néha visszaváltani.
De egy kisebb lánckerék picit még javíthat ezen.
Amúgy a fogyasztás barátságos lehet a hosszú áttétel miatt.
Meglátjuk, hogy mit hoz majd ez a szezon számomra is.
6-ban nem nagyon bírja, mert iszonyat hosszúra van áttételezve. Még nem néztem utána, hogy az enyémen van-e nagyobb lánckerék (szerintem nem), de 1-esben majdnem 120-at megy. 150-nél 5000-et pörög 6-ban. 120km/h alatt egyenletes motorozásnál termeli a benzint...

A lámpákkal semmi gondom nem volt. Teljesen rendben vannak.

A sebességmérő szenzor gond egyszerűbb volt, mint elsőre kinézett: az első keréknél lévő szimeringből picit belógott a szenzor "látóterébe" a gumi belső és az okozta a gondot. Egyelőre csak kivettem a gumi tőmítést, szimmering csere első gumi cserével lesz esedékes (filléres tétel).
OK, köszi, én is még melózom, felüdülés a motoros téma.
6.ban bírja a városi forgalmat (50 km/h) vagy pl. könnyű előzésnél vissza szoktál váltani? Mert gondolom nyomatékban nincs hiány...
Mennyire jók az első lámpái? Gondolom a dupla miatt jó fényt ad.
Apropó mi lett a hibás sebességmérő szenzorral?
Igen, márkaszervizben. Az injektortérképet a Triumph Budapestnél írták a kötelező szervizelés mellett (Ex-Frontosa, de sok közük nincs már hozzá). Egyébként 5000Ft - simán megéri - ég és föld.

A futómű nekem tetszett az SV után - de ugye az legendásan szar szerintem. Szerintem a CBR600 szintjét simán hozza. Mivel minden szempontból állítható elől-hátul (gázos), így nagy gáz nem lehet vele. Tegyük hozzá: ez egy 8 éves technika! A Mátrában egyébként nem vagyok egy elvadult ember, de azért a hátát majdnem teljesen ki tudtam borítani, holott anno a CBR-t simán nem mertem.

Dobok egy leírást a futómű setupról. Ebből is látszik, hogy be lehet lőni elég jóra. Ha van még kérdés, nyomjad, úgyis zsong a fejem a melóban.
Akkor megérte a vétel.
Én is ültem már rajta, nekem a 180 centimmel bőven kényelmes volt, nem túl hasalós és talán az utas sem panaszkodna.
A hangja is jó volt és örülök, ha tényleg lehet rá megfelelő térképet tenni. A márkaszerviz csinálta meg a beállítást?
A futómű elég volt a kanyarokban?
Én nagyon. Amióta új injektor térkép van rajta, kurva jó lett. Még hátravan egy 40e ft körüli szervízelés a szelepek beállításával és utána tökéletes lesz.

De komolyan: a moci brutál jól megy. A sor 3 hibátlan. A tetején nem jön egy őrült nagy bumm, mint egy sor4 1000-esen, de nekem sokkal fontosabb a 4-8000 közötti tartomány, ahol meg hihetetlenül rugalmas. A fék rendben van (fémfékcső), bár én azt szeretem ha nagyon harap, lehet még tuningolok rajta. A futóműbe kicsit bele vagyok zavarodva, mert amikor felmentem Mátrázni totál széttekertem. Bár azóta van egy elfogadható base setupom, de finomításra szorul. Közben találtam egy csomó beállítás ajánlatat, de valszeg a gyárira visszatekerem és onnan kezdem előlről. A fogyasztásom valahol 5.5-6.5 között van. Ez hogy jó-e, mindenki döntse el: nekem picit sok, de sajnos nem nagyon megyek lassan a bringával, megmondom őszintén... Ami fontos: ez a motor európai emberre lett szabva. Én 193cm vagyok és nekem végre egy méretes motor. Egyébként a sor3 miatt filigrán, abszolút nem széles. Szóval elégedett vagyok, kijelenthetem több, mint elég a maga 149LE-vel és remélhetőleg nálam is hozza a megbízható blokkja a sok-sok kilométert.

Egyébként vettem egy schwalbe-t és most azt akarom felújítani. Még az is megfordult a fejemben, hogy eladom, hiszen szinte csak munkába járásra használtam tavaly a mocit... nem éppen gazdaságos fenntartani. Örök dilemma.
Ratesz: elégedett vagy a motorral?
Még mindig erősen gondolkodom egy ilyenre váltáson.
Ahogy szokás mondani: minden moci kívánja a kormánylengés csillapítót.

De hogy őszinte legyek én nem nagyon hajtottam ezt a bingát "éles" körülmények között, ahol szükség lett volna rá. Mátrában is egyszer-kétszer voltam vele és nem éreztem szükségét. Pályázás pedig 0km.
Ratesz!
Nem kivanja a gepunk a kormanylenges csillapitot?
Mi a tapasztalat?
Szia, köszi a képet, de ennyire nyárira nincs szükségem. Köszi mégegyszer.
Szép!
sok-sok métert hozzá!
tegnap átnéztem a dobozod minden ok,amikor megtaláltad a bogárhálót jelzd,vagy küldjed légyszi!

üdv:istván
Ja és egy kis tapasztalat megosztás a SHOEI és ARAI típusokról: nekem L-es sisakjaim vannak-voltak, ami 59-60cm-et jelentenek, de az ARAI mégis picit kisebb, mint a SHOEI. Konkrétan RX7 Corsair és XR1000. Az XR1000 formája picit nagyobb fejre is jó. Ennyi.
Hat ilyen kis "kék"
BUÉK!
KÉP RÓLA?
ÜDV:ISTVÁN
Buék!
most csak ilyen kép sikerült!
üdv:istván
Balestmentes,élményteli motorozást hozzá!
köszi a dicséretet!
István, a mocid kibaszott jól néz ki! A ruha es siskád is "büfé"! Ja, megjött az új ARAI-m... YEAHHH!
szia!
ma lefotózom ,köszi a dicséretet!
Szia!
Hát én 10cm-el legalább magasabb vagyok...viszont garantáltan kevesebb 10kg-al...de azért megnézném.
A motorod nagyon szép!