Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vedd le a tankot, az airbox jobb oldalán, a relék mellett találsz fekvő helyzetben két kis csavarral felfogatva egy szenzort. Az a borulás-érzékelő, annak a csatija nincs a helyén. Gondolom így látatlanba.
De azért a piros vészleállító gomba nézz rá, nincs-e átkapcsolva. :)
Biztiket nézted? Kókler lehetett a szerelő. Csak nem Szabadhegyi véletlen?
Azt elfelejtettem írni, hogy nincs szikra. Olyan mintha “letiltott” volna valamit a motor. Esetleg ha valakinek volt hasonló tapasztala megoszthatna velem :)
A Gyertya és a trafó között a kábelt visszatették??
"P1632 FALL detection sensor, high voltage, open circuit."Keresd meg a sz.gépeden az angol fordítást, mert én nem sokat tudok, de ha jól fordítom: "P1632 érzékelő nyitott nagyfeszültségű áramkört érzékel." De majd a perfekt tudásúak lefordítják Neked pontosan . Hajrá, segítsetek neki. Te meg vidd szervízbe ők tudják, mit kell tenni ilyen esetben mi módon lehet a hibajelzést törölni! Előtte nézd meg, olaj,és a hűtőviz szintel minden rendben van?
Sziasztok! Adott egy 2009-es Street Triple, elvittem egy szerelőhöz gyertya cserére és azóta nem indul.. most hagyjuk is a szerelőt. Közben elvittem egy triumphos ismerősömhöz ki olvasott egy hibát. P1632 FALL detection sensor, high voltage, open circuit. Szerintetek kicseréljem a borulas érzékelőt vagy egyből forduljak egy hozzá értő szakemberhez? Köszi :)
Nem betegség, : Nemi baj, mint a kankó!
Dodor is meg mondta keskeny mint egy Babetta!
Áh. Nekem sorhárom ezredes van, turbóval megtoldva. Az ablakos dobozban.
Akkor a tied druszám
Lányka motor....
955 tulaja mondta, a sor3 olyan nyomatékban mint a v2 fordulatban meg mint a sor4.
Ez jó.
Nem ez eko mód a 5000 fordulat
A sor4 600 az vmi betegség?
Rosszabb nem lehet max a 765rs+
" sok 3 hengeressel"
Pocses!
Ha neked bőven több a Gülüke teljesítménye, akkor én mit mondjak a szutyadékra...
A pille 69kg-at repítette a Hornet is

Mellesleg egy sor4 1000 azért "kicsit" " másképp lép, mint egy sor4 600

Sok 3 henger ésszel nem mentem
Ízelítő volt a 675
Mentem 765Rs-es 2020as
MT09 SP (Nem estem hanyat tőle (szerintem K... Kényelmetlen, de ez az én szubjektív véleményem)
A 765 kicsit nyugodtabb, de jobbnak tartom!

1050 még kimaradt, de a kis szutykom 3000től tól rendesen!
Az 5000es skála nem hiába van kímélve (több tesztben is igazolják!)
5000 és 8000nél van 1-1 ló rúgás, szóval amíg nem próbálta a pilóta, addig a többség alá becsüli
Nekem bőven több a motor teljesítménye (675) mint amire motorozásomhoz kell. Jó benne, hogy van tartalék bőven, a múltkori gebaszból is kihúzott mikor levertem az autó tükrét. Soha rosszabb motorom ne legyen. A szépség meg olyan ugye...
Elöljáróban

De megkockáztatom hogy a RS street is feler az ezredeseddel. A maga 123pacijaval.
Nem ego harca, csak eleve a sor 3 jobb mint a sor 4,(mire a sor 4 megindul addig a sor3 mar rendeli a kv-t)

A cseszneki dolog az sok mindentől is függ
De a naked nem a top speed rol szól, legalábbis szerintem
Arra viszont kíváncsi lennék a rusnya mt10el mi történne a közúton
@Cefi
A "szutyadék" én vagyok a keresztfater. Hát ja lehet majd kettő Ciei cimbora kijönne belőlem. Mért aláználak meg, vagy akárkit is? Eszembe nem jutna.
Ez a kis 675-ös a maga 106 lovacskájával nekem tökéletesen elég. Biztos velem van a baj.
Azt hozzátenném hogy az erő a légellenállás legyőzéséhez kell by. Dodor.
És neked akkora súlyod van mint egy szalmabábnak,szóval nagy fór van.Pláne hogy a szuttyadék 150 ló.
Egy horvát 8-ason lenne tuti a próba,ott van minden.
Senj-zadar oda-vissza.
A szutyadékom nem ellenfele egy
S1000R
MT10-nek

Egy sima Z1000, Cb1000r netán speed triple 1050
Paciban,nyomatékban közelebb áll....
De Zoli jól fogalmazott, almát az almával!
De akkor se esnék kétségbe, ha a speed lenyomna

Akkora különbség úgy sem lenne, mint a szutyadék VS. 675 street között
Ott is inkább a +40Nm volt az én javamra

Meg amúgy se versenyeztünk, csak jól éreztük magunkat

Ismerősömmel nyomtuk egy komolyabbat, neki a 900as Darazsa 220nál már nem gyorsult intenzíven, na akkor mentem idáig a maxomat (óra szerint) 261

Ott már elcsuktam a gázt, mert nem vagyok hozzászokva ilyen tempóra

Cseszneken meg Pocses a 620as csavaros dobozzal is megalázot, szóval nem vagyok a kanyarok mestere

Részemről mindenki legyen boldog amilye van