Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helyzet nálatok ?
Ajj de állat hangja van
Igen és jó is ,de a kocka fejeknel csak 4 a nyerő szám
Igen, ennyire.
Sziasztok! Àrulnak a 675 daytonàt...de màr fèl ève. Nem tudjàtok mièrt nem megy el. ? Ennyire kevès a triumphos sportmotors magyarorszàgon? Mert tuti jó motor...
Hmm. Akkor lecsúsztam. Olajpumpa láncot, de akkor megrendelem a Triumph Budapestnél.
Amúgy mit rendelsz?
Későn szóltál tegnap vettem SAI deknit
Skacok, valaki nem szeretne rendelni az angoloktól valamit a mocijához? Akarok egy alkatrészt, de 1 cuccért drága a szállítás és osztoznék ha valakinek még kellene valami.
Valszeg nem foglalkozott vele mert a levegobelepo cso ugyis eltakarja.
a 765 ost meg lattam valahol.
Mar nem kozepen kiallo kis bizbasz alu hanem ketoldalt vastagitottak meg a vaznyakat.
Hát azért még lesz mit csinálni rajta. Az hogy beindult ettől a sérüléstől nem nagy dolog, de a srác igen örült neki A váznyakkal valóban mázlija volt, egész jól megúszta a vas.
Azt a kormány ütköző hegesztést én mondjuk kicsit még szépítgettem volna festés előtt 765-öt sajna még nem láttam közelebbről, de ha lesz szerencsém egyhez azt jól megnézem.
Csak hogy legyen élet, ez a daytona eleg szarul jart, tipikus vazserules, de megoldottak. Meg a tank is le tud szakadni hatul, ha nagyot kap a segedvaz is, ez szerencses volt. Meg a kormany csapagyhaz is a vaznyaknal.
Ezt az utkozot azert a 765 nel javitottak, meg a latin kaoszt a vezetekeknel.
http://youtu.be/hrQTu6TsIDw
Van tartalekban Azt hiszem 12-13 vagy 16os karok Párbsn de a nj re Az nem jo, főfékhenger másképp van csinálva ,más a pont ahol a kar nyomja a hengert,
Amúgy a az lsl sem 1 nagy szám ,valtermoto nincs jó árban?
Más az íve. Szerintem eltérő évjárat
Sajna nincs ,de mi a különbség a tiedén ami zavar ? Én sokat nem látok
Ha esetleg van vkinek feleslegbe eladó olyan tipusú fékkar, mint az én kuplung karom, akkor megvenném.
Holnap rakok fel képet róla. Kis kotyogása nekem is van egyébként.
Hogy ertve?
forma vagy meret?
amugy ketfele van fekbol, brrmbohoz es nissinhez. Nissinbol is ketto, a sima es a radialis, kuplungbol mind egyforma, a befogado resz, ranezesre meg a 765 is ugyanazt kapta meg, de van fix es allithato verzio.
Amugy valamiert nekem lotyog,kicsit, lehet az ontveny a pici kinaiaknal keszult.
Ki fogom hezagolni.
Szívem szerint LSL karokat tennék rá, de ezek a köcsögök mostanában mindenbe belekötnek
Sziasztok! Létezik olyan, hogy a gyári fék és kuplungkar nem tökéletesen egyforma? Persze, sérülés nélkül