Ilyen nem lesz, mert baromi nagy öntökön lövés lenne. Egy ilyen órát baromi egyszerű kijátszani. Aztán a napsütésre meg nem tudnak órát tenni.
Meg azt is elfelejtik sokan, hogy hiába nincs adó az üzemanyagokból, de jelentős kiadásokat is megtakarít a kormány a megújulókkal, és villanyautókkal. Összességében sokkal hatékonyabb lesz a gazdaság.
Ahogy a kerékpáros infrastruktúra is ilyen, hogy a rá költött pénzek duplán megtérülnek más területeken. (persze csak ha ésszel csinálják)
szerintem azt lehet házilag hekkelni.(gondolkodós) Van vagy 30 konnektorom a háztartásba mindre csak nem raknak fel órát 😅
De ha mégis akkor lesz 31, ha a szükség úgy kívánja 😅
egyébként szerintem ezek a rendelkezések feleslegesek lesznek(gondolkodós) idővel ki fogja magát forrni el fognak tűnni az utakról a régebbi típusok mint ahogy mindig is eltűntek(kezeit széttáró) Ford T-modelből is viszonylag kevesebbet látok már pedig nem tiltották be azokat sem 😅
nekem az rémlik, hogy riogatták ezzel a népet annó. De mintha végül is nem tiltották volna azokat ki. A benzinkutak palettájáról lekerült a keverék benzin. Egyébként akkora már amikor erről szó esett nem sok 2t autó rohangált felváltották a 4 ütemű trabantok meg a wartburgok a régi kettő téket majd apránként azok is elfogytak(kezeit széttáró)
utaltál rá(kezeit széttáró) Ez törvény szerint is ráutaló magatartás 😅
De akkor szorozd ki 700 vagy 800 ezerrel(kezeit széttáró) Az 500 ezerre azt írtad most szó szerint idézek"szarra se elég"(kezeit széttáró)
700 ezernél is ez az összeg 252 millió lenne(kezeit széttáró) Ekkor még a gyerekek 0-n vannak. Mert hogy minél jobban nőnek annál többe kerülnek. Igazából akkor fognak sokba kerülni ha ne adj isten valamerre vidéken vagy akár pesten felsőoktatásba kerülnek. Na oda a jó isten pénze nem lesz elég(gondolkodós) Aztán később a lakhatás az sem lesz probléma mentes(kezeit széttáró) Én szerintem várnék még ezzel a nyugdíjba vonulással persze a te dolgod mennyit teszel meg magadért és a családodért(gondolkodós)
még mindig nem érted ugye?
a gyártó leszarja mi van a kocsival miután megvették neki nem érdeke hogy gyorsan és olcsón javítsák
szóval a szélvédő akkor sem lesz kéderes ha megtehetné a technológia
Az meg hogy te mennyi idő alatt cseréled otthon senkit nem érdekel. Eleve egyszer kellett nekem szélvédőt cserélni egy villanyoszlop miatt, de akkor sem a szélvédő volt a legnagyobb bajom 🤣
én biztos nem is és nem is írtam ilyet(kezeit széttáró) Azoknak a karosszériásoknak akiknek volt benne gyakorlata azok viszont igen. Nekem emlékeim szerint kb. fél óra volt miután elmondták, hogy kell csinálni. Egyszer bepókhálósodott az egész első szélvédő a wartyogón. Csavarhúzóval megbontottam a középső gumicsíkot aztán csak körbe lehúztam róla a szélvédőroncs már kint is volt(kezeit széttáró) Betenni macerásabb volt(gondolkodós) kellett hozzá a szélsárkányom madzagja amit befűztem a gumikéderbe és amikor ráilesztettem a szélvédőt azt körbehúztam rajta, hogy a kéder széle fogja a szélvédőt. A legmacerásabb a középső gumicsík berakása volt de ha én meg tudtam csinálni gyerekként zéró gyakorlattal akkor szerintem bárki megtudja csinálni szakszerviz, anyagköltség, várólista és munkadíj nélkül(kezeit széttáró)
Meg ugye a gyártáskori követelményeket kell teljesíteni, vagyis alacsonyabban van a léc.
Szerintem ez korrekt. Cél hogy csökkenjen a szennyezés és ezt elé is érik, mert a régiek idővel úgy is kipusztulnak, de nincsenek indokolatlanul kitiltva. Ha meg szar, akkor tiltsák is ki.
Az mondjuk igaz hogy a régi adagolóst, sokkal könnyebb/olcsóbb életben tartani.
akkor mit vegyek alapul? Amikor a helyén bent van pont ugyanolyan jó mint egy ragasztott szélvédő(kezeit széttáró) Cserélni meg magamnak is kitudom azonnal és ingyen(kezeit széttáró) Én szerintem a wartyogóé volt a legjobb technológia(kezeit széttáró) Ott csak szilikonnal annyit kellett bekenni ha véletlenül nem ért össze a középső rögzítő gumicsík pár mili(kezeit széttáró) Szakszavakat nem ismerek a témában(kezeit széttáró) De ha túl jól sikerült volt inkább vágni kellett belőle 😅 Minden esetre nem ázott be sose az tuti(meghajlós)
Olyan rendelet is jöhet, hogy mérőórat kell szerelni az otthon töltögetőknek, mert így konkrétan adót húzol ki az állam zsebéből. Már most is megy a para hogy nem fogy jól az üzemanyag, nincs bevétel 🤷♂️😁
csak annyi kell hogy környezetvédelmi adó
euro5 50 ezer/ év akarta minden kategória duplája
szóval az euro 3 nagyjából kifizeti a gép árát évente
ha ez sem hoz lényeges változást havi díj lesz....
10-15 év és minden csóró hosszabbítóval futkos hol tudja tölteni a 30-40 kilométer hatótávú villanyos lomját
😂
Azt nem értem, hogy a viharban változtál 180 fokot(kezeit széttáró) Eddig mindig a kisfiús felsőtestű nőket preferáltad egy ideje meg ezekre a valószerűtlenül nagy kannákra bux(gondolkodós) Persze az ember az élete során mindig változik. Az ízlése is a véleménye is(gondolkodós) De ennyire?
aztán egy rendelettel ezeket könnyen kitílthatják majd a műszaki vizsgáról is(gondolkodós) El jöhet az az idő(kezeit széttáró) Ezt a 2 üteműeknél is eljátszották annó, hogy ki fogják tiltani. Aztán emlékeim szerint ebből végül is nem lett semmi hanem önmagától tűntek el a 2 ütemű lomok wartburg trabant(kezeit széttáró)
Meg azt is elfelejtik sokan, hogy hiába nincs adó az üzemanyagokból, de jelentős kiadásokat is megtakarít a kormány a megújulókkal, és villanyautókkal. Összességében sokkal hatékonyabb lesz a gazdaság.
Ahogy a kerékpáros infrastruktúra is ilyen, hogy a rá költött pénzek duplán megtérülnek más területeken. (persze csak ha ésszel csinálják)
De ha mégis akkor lesz 31, ha a szükség úgy kívánja 😅
ennyi sok érték volt a szőnyeg alatt
De akkor szorozd ki 700 vagy 800 ezerrel(kezeit széttáró) Az 500 ezerre azt írtad most szó szerint idézek"szarra se elég"(kezeit széttáró)
700 ezernél is ez az összeg 252 millió lenne(kezeit széttáró) Ekkor még a gyerekek 0-n vannak. Mert hogy minél jobban nőnek annál többe kerülnek. Igazából akkor fognak sokba kerülni ha ne adj isten valamerre vidéken vagy akár pesten felsőoktatásba kerülnek. Na oda a jó isten pénze nem lesz elég(gondolkodós) Aztán később a lakhatás az sem lesz probléma mentes(kezeit széttáró) Én szerintem várnék még ezzel a nyugdíjba vonulással persze a te dolgod mennyit teszel meg magadért és a családodért(gondolkodós)
a gyártó leszarja mi van a kocsival miután megvették neki nem érdeke hogy gyorsan és olcsón javítsák
szóval a szélvédő akkor sem lesz kéderes ha megtehetné a technológia
Az meg hogy te mennyi idő alatt cseréled otthon senkit nem érdekel. Eleve egyszer kellett nekem szélvédőt cserélni egy villanyoszlop miatt, de akkor sem a szélvédő volt a legnagyobb bajom 🤣
1km x forint aztán baszhatja a népn az otthoni töltést
Szerintem ez korrekt. Cél hogy csökkenjen a szennyezés és ezt elé is érik, mert a régiek idővel úgy is kipusztulnak, de nincsenek indokolatlanul kitiltva. Ha meg szar, akkor tiltsák is ki.
Az mondjuk igaz hogy a régi adagolóst, sokkal könnyebb/olcsóbb életben tartani.
euro5 50 ezer/ év akarta minden kategória duplája
szóval az euro 3 nagyjából kifizeti a gép árát évente
ha ez sem hoz lényeges változást havi díj lesz....
10-15 év és minden csóró hosszabbítóval futkos hol tudja tölteni a 30-40 kilométer hatótávú villanyos lomját
😂