Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Amúgy kis hazánkban még mindig megvan az a nézet hogy a régi jó az új rossz.................merabban még anyag vót. "
Sajna ez azért kicsit így is van.
Bár nem feltétlen az anyag mennyiségében látok különbséget hanem a megoldásokban.
Sajnos az ólcsósítás nagyon sok helyen jelentkezik. Pl. Tesznek egy rozsdamentes boritást a vas kipufogóra hogy szép legyen. Vagy műanyag boritást hogy csőváznak nézzen ki, tépőzár a műanyag idom rögzítésére stb. Régebben azért ami annak nézett ki az is vólt.
(Na ezt jómegmondtam)
Van ebben valami. én is megállok az technológiai fejlődés útján az injektornál. Az ABS-t már nem szeretem. Volt szerencsém buta ABS-t próbálni az nem tetszett. Ezért leragadtam itt. Injektor még jöhet, de az ABS-már nem meg ami utána jön. Kanyar aszisztens, nyomatékváltó, változó injektor vezérlés és így tovább. Valószínűleg nagyon jó dolgok, ezt az eszem tudja de úgy érzem lélektelenné tették a motorokat ezáltal. Pedig egy 2017-es BMW S1000R pl nagyon tetszene. De még sem vágyom rá úgy zsigerből. Mert félek attól hogy a sok elektronika nem hagyja hogy szabad akaratomból ott tekeredjek fel a fára ahl csak akarok. Pedig tutira menne.
Sejtem mennyire mehet 200-nál 3-ban
Szerinted a hitel nem kis részletekből áll?
Csak ne add össze őket.
Amúgy kis hazánkban még mindig megvan az a nézet hogy a régi jó az új rossz.................merabban még anyag vót.
Lásd a gsxr 1100-ast.Mekkora ász,200-nál visszabaszod 3-ba és ......................nagyonmegy................vagy tudjafasz micsinál mert mindenévben kegyetlen összetöri magát vele.....
Kis részletben kevésbé fáj + a társadalom megvetését is élvezheted ha valami újat veszel, főleg ha azt hitelből teszed akkor meg pláne.
Nincs az ismerettségi körömben olyan aki ezres sportgépet vett volna. Inkább az a csoda ha 10évnél fiatalabb a gép.
Vagy csak nem fórumoznak itt.
Ez olyan mint a használtgumi.
Vagy kiadod egyben egyszerre és sokáig örülsz vagy apránként ugyanannyit csak néha kell egy blokkfelújítás.
Én most spec 10-15 évre veszem.Nem cserélgetem.Van aki félévente állja az államnak a sarcot a motorcserék után.
Van aki százezressével a féktárcsákra.A motortartás nem olcsó muri.Buszozni vagy vonatbuzinak lenni gyanítom kevesebb pénzből lehet.
mindenki most fest lakást? :) csomó ismim, am nálam is kéne...
Én is most festettem ki az egyik szobát (40négyzet), most jön a lépcsőház és majd a konyha, másik szoba. Aztán meg a ház elejét kéne javítgatni. Faszom ebbe. 1-1 hétégés melók, de akkor is. Azidő alatt motorozhatnék is akár
De csak kevesen olyan burzsujok, hogy új motort tudjanak venni. Köztük én se veszek. Ha egy átlag 10-15 éves gépből indulunk ki, akkor Tasinak is lesz munkája. Volt ott féktárcsacsere, fékkar csere is. Szóval nagy réteg van aki vagy nem tudja, vagy nem akarja ezeket a szarokat javítgatni.

Igazad is van, meg nem is.
Halihó!Kymco People tulajdonosok közül szerelt-e már valaki hátsó defektet-ha igen-tőle kérdezem,hogy van-e belső a kerékben és le kell-e szerelni a kipufogót a defekt javításához? Előre is köszönöm a jó szándékú segítséget!
Pesten lasszóval kell fogni a melóst.Sok az építkezés.
Mováron ugynaez a helyzet.Így tegnap öcsém kifestette a hálót.

A Tatabányai alapból jó de nekem izzadt mint a palotapincsi a kóreai étteremben.És nem vízálló a háza.Így kibasztam a gépből és került bele egy bontott gyári.
Az kilora is masszívabb.Fullvízálló és jobban birta a forróságot.
Namost ha azt vesszük nekem két év alatt lesz két-három olajcserém.
És can-busz rendszerű.
Szerinted mit fog szólni ha odavinném szinkronra?
A narancson is le lett szinkronizálva,de nem olyan mint a japok,így az alapjárat leesett,és házilag nem lehetett beállítani mert a léptetőmotoron kell.Csak aki ezt nem tudja az max néz.Én is azt tettem.
Nekiéálltam de csak rosszabb lettt a helyzet.
A tipusismerettel rendelkező srác meg csuklóból megoldotta.
A felét tudtam kieszközölni,a többihez már tetlegességre lett volna szükség,de mindig otthon voltak a gyerekek aztán hagytam a faszba!
Betudtam tanulópénznek!
Fesszabályzót legközelebb Tatabányán tudok. A TL-be olyna volt, és frankón működik. Ha jól emlékszem minden szart valami távolabbi városba kell küldenem ha javíttatni akarom.

Az egyéb szakmunka meg azért hiányzik, mert kimennek ausztriába, és majd hülye lesz itthon vállalni egy kétórás melót. Az ország belsejében lehetséges, hogy jobba helyzet.

Ma már úgy vagyok, hogy pénzem lenne arra, hogy sok mindent csináltassak,de mégsem megoldható. Fél éve jön a balfasz kőműves egy délutános melóra. Ha kedvem lesz megcsinálom, mert különben úgy marad.
gondolom beszállt a plusz költségekbe
Idő hiányában elvittem anno a DR 650 RSE tipusú motoromat egy SUZUKI-nál dolgozó szerelőhöz!
Mikor összerakta a vezérlést a felső fogaskerék pozicionáló acél sitfjét biztosító lemezt fordítva rakta fel,ergo a stiftet semmi sem késztette arra,hogy bent maradjon a lukban,így kb. 200 km alatt ki is mászott ,a vez. lánc felkapta s berakta a fogaskerékhez,lánc szakadt,új szelepek görbültek,stb.
A tréningezett "szerelő" hozzáállása kritikán aluli volt
Nekem szerencsémre a környéken még akadnak szakik. Akik olcsón meg tudnak javítani bármit. Hengert fúrnak, fesszabályzót építenek. Ezek mind olyan melók amit még egy jobb műhely sem igazán tud csinálni. És jól dolgoznak és olcsón. Apum burgonyájába a fesszabályzó valami 70+ volt gyárilag. 15.000-ért meg építettek bele egy újat. Tök frankón működik. De tamásiban is van olyan szaki aki a komolyabb komplexebb generátorokat megjavítja fesszabályzóval együtt. Újraépíti a diódasort meg mindent. De sajna vesznek ki ezek a szakik. Nem javítanak már csak cserélnek.
Nem feltétlen baj az, ha olyan szerelők is vannak aki az egyszerűbb mechanikus részeket javítják (leginkább olcsón). Rájuk is van szükség. Sőt, el tudom képzelni, hogy rájuk inkább. Sajnos legtöbb dologban már az a jellemző, hogy az apróbb tákolásokat az emerbek meg kell oldania magának.
Midnegy, hogy festésről, vagy miről beszélünk.
A befutott nagy emberek nem vállalnak kis melót. Vagy olyan pénzétz és határidővel, hogy azalatt kitanulom a mesterséget alapszinten
Faszom, már lassan festő, kőműves, autó és motorszerelő is vagyok. Nameg ha kell összeépítek még otthonra egy erősítőt, hangfalat is Meg bútort
tanítják őket, nem biztos, hogy tanulnak is Ha jól tudom a gyári tréningeket a szervíz fizeti, tahát beépíti az árba.
mondom heti divat lett ebből....
Sosem a technikai tudás volt a gond,Bár az is mert egy modernebb gép látható fizikai hiba nélkül gondot fog okozni.
Alap manuális dolgok nagyon prók de a világ nem csak teleszkóp szimering,szelepállítás és szinkronból áll.
És tény hogy az ügyfélkezelés finoman szólva aggályos.
Ja és a tízéves speedről valódi rosszat még akkor sem tudott mondani amikor nagyon akart.
Tehát szerintem az egy kurvajó gép.
Tréningezett szerelők, nah jah. Sok helyen úgy össze basszák a motorodat jó pénzétrt a nagy tréningezett szerelők hogy más meg alig bírja helyre állítani.
Monstert vitt volna oda a srác, mondott neki egy bődületes összeget. A srác belement, erre rácsapta a telefont.(Fórumon olvastam, nem ismerősöm egyik fél sem). Ügyfélközpontú viselkedésből jeles.

Igazából ahogy a videóit néztem (sokszor hang nélkül), egy szorgalmas házi szerelő, házi megoldásokkal (ami nem azt mondom, hogy rossz). Megél, mert nincs konkurenciája, gondolom más árképzéssel dolgozik, mint a márkaszervíz a tréningezett szerelőkkel .
Hát persze csak ne szakmai dolgokat kérdezz.
Pl anti dive.