Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én jól el vagyok a komplexusaimmal. Van bőven belőlük de legalább tudatában vagyok.
Ez kb annyira irrealis para mint az ebay-es.
Sok a komplexusod,a Csernus segíthet.
De látod Jano, nem egy nyelvet beszélünk. Én tudom hogy az egy jó dolog. De a választásom nem a realitáson alapul hanem a érzelmi alapokon. Azon meg reális érvekkel nagyon nehéz változtatni. Majd idővel biztos én is máshogy gondolom, majd ha idősebb leszek, rutinosabb, akkor majd változik a véleményem. Ez kb olyan mintha én az almát szeretném de te a ribizli jótékony hatékonyságait ecsetelnéd nekem. Igazat adok neked mert elfogadom érvelésed, de én továbbra is az almát fogom szeretni.
Pong az a lényeg hogy nem biral felül. Csak akkor amikor magadtol meghalnál. Vagy kitörnéd a kezed lábad. Akkor meg miért ne...az is tévhit hogy ilyen motorhoz nulla tapasztalat kell.
Biztos igazad van benne. Sőt 100%-ig biztos vagyok benne hogy igazad van. Mármint abban is hogy nem motorozom ki a malacban lévő lehetőségeknek még 1/5-ét sem. De motorozni nem azért motorozunk mert logikus, hanem mert jól esik. Ha meg valami jól esik az mindig szubjektív dolog. Tehát nem feltétlenül a logika és a realítás mondja meg mi esik jól és mi nem. Nekem nem esik jól a tudat hogy ott egy computer valahol a faridomban ami felülbírálhat engem még akkor sem ha ő jobb mint én. De ez egy szubjektív érzés. Mert a logika és a tapasztalás azt mondja hogy jobb vagy azzal mint anélkül.
Tehát nem kételkedem egyáltalán a hasznosságában mert az eszem tudja, de szívből motorozunk mindannyian. Annak meg semmi köze a realításhoz. A másodpercek faragását a tized fokokkal való tovább borítás versenyét meg meghagyom a GP pilótáknak. Ők azért kapják a füzetést. Én a füzetésemet nem ezért kapom hanem erre költöm.
azt kellene megértened, hogy az elektronika nem azért van egy sportmotorban, hogy akadályozzon.
Nem akarok bunkó lenni, a de a pár év rutinoddal nem motorozol Te kis semmit, akkor meg nem kurva mindegy, hogy milyen elektronika van a gépben
Max nem esel pofára ha ráfékezel egy taknyos úron, vagy húzol egy telit.
De elektronika nélkűl nem biztos hogy elér a parkolóig.
Ez már most is elektronika nélkül is így van.
Szerintem már van. Csak egy dőlés érzékelő kell ami elveszi egy pillanatra a gázt mikor túlbuksz a holtponton. És máris csak a gázt kell húzni és sosem esik hanyatt. Tuti van már ilyen extra
Ez a sok elektromos segédezköz arra jó hogy még a hülye is tudjon motorozni, és ne keljen tartani a következményektől. (Persze nem azt gondolom hogy így már nem lehet hülyeséget csonálni de)
Majd biztos lehet találkozni parkolókban miniRossikkal akik hűdekibaszottúltudnakmotorozni. Mert csak gázt kell adni, meg fékezni, de hogy mekkorát az mindegy majd a motor tudja.
Egyik kocsiba raktak drift funkciót
Kíváncsian várom az egykerék funkciót motorokba. (Feltéve ha még nincs)
Én terepre minél újabb gépet szeretnék utcára meg imádom a faék egyszerű XT-t
Az ABS-t,ESP-t meg a többi szart nem szeretem sem motorban,sem autóban!
De az vicces,hogy egyre erősebb bringákat gyártanak,aztán meg telerakják hárombetűs izékkel,hogy a paraszt vezetni is tudja
A kocsimban például tök jópofa az ESP. Pont annyi keresztbecsúszást megenged, hogy élvezem a dolgot. Amikor beleszól akkor már az indokolt is. Először csak gázt vesz el finoman, amikor már kereket fékez akkor tudom, hogy elég sok Ettől függetlenül gyakran kikapcsolom.
Ilyet elviselnék a cbr-en is.
Ez így van. Ha tudnám, hogy nem fog elpörögni a gép hátulja, és adhatom a telit, mert visszaveszik helyettem a gázt, akkor a könyökem húznám a kanyarokban. Nagyobb önbizalmat adna.
Nem kell elfogadni,kikapcsolhatók,ha nem csak rá kell kérdezni melyik biztosítékot kell kihúzni.
És mehet a szabadon választott fáracsavarodás.
Csak egy kezdeti rossz tapasztalat az alapja. De a világ fejlődik el kell hogy fogadjam hogy ha modern motort szeretnék akkor ezek benne lesznek. Vagy mehet veteránozni de ahhoz meg semmi kedvem.
Az elektronikai segédletek tárháza nem véletlen a versenysportban.PL kipörgésgátló.Csak hasraesést látnál a dzsípín ha nem lennének.
Az a jóbennük hogy a középszerű jobb lesz az igazán jók meg sokkal jobbak.Mert nem veszi el az értékes tizedeket kiszaszerolni hogy hasraesek ha benyomom az x sebességgel vagy nem.
Sajna nem gyorsult az emberiség reakcióideje mióta lemászott a fáról.
Csak a használt gépek sebessége.
Az még egy első szériás ABS-ek egyike volt asszem egy régi BMW-n Akkora volt mint egy kissebb motorblokk. Beleszólt kifejezetten hamar. Érzésre még messze volt a csúszás határ. És nem volt eléggé sűrű. Tehát mondjuk egy mai modern ABS. Visszadja a fékerőt hasamra ütök másodpercenként 5-ször. Ez amit meg próbáltam csak 2-szer. Fura volt. Lehet hogy valami jeladó hiba is benne volt nem tudom. De nagyon fura érzés volt. ABS amúgy van pl az én autómban is, de én pl jégen nem szeretem. Én vidéki gyerekként megtanultam jégen közlekedni még ladával meg Astrával. Tudom hogy csúszik tudom hogy ha erre csúszik mit csináljak ha rra csúszik akkor mit csináljak. Hogyan kell ekézni. De az ABS-el úgy érzem elveszítem ezeket a dolgokat és nem szeretem az érzést hogy egy ABs-re kell bízzam az életem. Nekem ez fira. Tudom kénytelen leszek megszokni mert nélküle már nem gyártanak semmit.
Nem gumikérdés?
Ha tapad akkor jó.Nem szól bele.Ha csúszik akkor tapasztalatom szerint baszhatod a tudást simán kiesik alólad.
A gép meg jobb.
Eleje.
Jah és nem a teszkógazdaságost kell nézni.A angol narancsban volt 3x2 tenyérnyi műanyag,ami rozsdamentes az az volt.Meg alu és némi acél.A csavarok is mind rozsdamentesek.Hellyel közzell.Mer a só megfogta a bentlévőket.
elég beteg...
Miért nem tetszett az ABS? Egyáltalán mikor szólt bele a vezetésben. Én autóval és motorral is szoktam olyanokat félkezni, hogy a szemem esik ki. Előbbiben van csak ABS, de még sosem kapcsolt be, csak jégen.
Aha.Amikor egy régi házban kell konyhát beépítenem nem találok az egész házban egyenest egy vizszintest se egy függőlegest se egy derékszöget.Vért izzadok mire kifarqagom,eltakarom az 5-8 centis hézagokat.
Az újakban azér mindig jobb.
Értem én hogy figyelmetlen. Én is fordultam már rá majdnem szembe irányba tartó Busz sávra meg volt már nem figyeltem időbe és beleszaladtam este a demszki csöcsök közé ugyancsak a buszsávval. De ez elment a föld alá. Ennyire azért nem lehet valaki figyelmetlen.
https://budapestiautosok.hu/ki...

és ez közlekedik mellettünk...