Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne már, annyit a boci is megy!
919 tényleges végsebessége 240-250max. Háromszázat kizsírozott szakadékban sem...
Ne már, annak erősen oda kell esnie szerintem. Minimum 270 biztos megvan neki, nem? 280 óra szerint?
Az 1000F-ek és a korabeli ezres Yamahák is tudják a 300-at óra szerint - ami kb. 270-280 a valóságban. Persze én nem próbáltam, de sokan mondták, akik igen.
Az a pár LE nem számít ezt szerintem a Blade is tudja. Ne már hogy nem!
Nem mintha számomra bármi értelme is lenne... 200 - 220-nál többet biztosan nem szeretnék menni még rövid távon sem... de ez csak azért, mert ebben tényleg puhapöcs vagyok
600+ km-es köröm lesz a hétvégén, megyek gyári oldaldobozokért, meg persze illendő a km-eket is gyűjteni.
CBR 919 es nem egy lóerő bajnok a maga 128 paripával . Az a 250-280 erős neki gyári áttetelel meg nem is vagyunk egyformák ki így ki úgy hajtja !
Ma volt egy 2km-es etapom. Megtankoltam a nyenyőcét. De holnap asszem lődörgök egyet azt este6os előadás előtt...
Sima ügy, a gps előtti világban is motoroztak emberek, nekem is volt felragasztva kinyomtatott térkép a tankra, nem is volt az olyan rossz.
Nekem is volt már papíralapú dzsípíeszem csak kisebb.
Ez a joarasitott britt tudosok altal fejlesztett verzio.
Jó reggelt! 6:42-nél az mi a faxom felcsíptetve? Navigation system?
Mert egy igazi mazochista
Ennyi ember között, mint ami a videón van, mire számít? A tömeggel exponenciálisan nő a bolondok aránya.
Az tuti hogy az angol közlekedésben résztvevők a top 10 pöcs kategória helyezettjei.
Az első negyede szórakoztató, utána már nagyon erőltetett....
Asszem egy konnyed kis pofavizit gyujtemeny.
A motrozás nem ecceru mutatvany.

http://youtu.be/m6TKK0i6yjc
Nem csak asszed, ez biztos hogy az vagy.
észre fogod venni
"6 ba már nincs semmi előrelépés felváltás után"

Ööö most ez a mondat kicsit elgondolkodtatott. Ugye kortól függően egy 110-150 lóerős sportmotorról beszélünk.
Mekkora tempónál is váltasz 6.ba? 250-280?
És utána már nem történik semmi?
És ezt milyen gyakran csinálod?
És hol?

Asszem puhapöcs vagyok
A gyári áttétel se rossz de 6 ba már nincs semmi előrelépés felváltás után gyakorlatilag nem történik semmi . A 15/44 gyel simán leforog 6 ba azt kicsit rövidnek tartom utcán valahol a kettő között van a tutti.
Budapesten például a szmog miatt nem is tudnék lakni, évente -2-3-szor járok fel, a központban majd meg fulladok, kapar a torkom, eszméletlen büdös és koszos az a város a központban és környékén.
Biztos hozzá lehetne szokni pár év alatt, de én Kecskeméten nőttem fel, ahol mindenhol fák, fasorok és parkok vannak, a szél is jól átjárja, mindig kellemes a levegő. Most meg a Balaton parton főleg.
Ezt a folyamatot ismerem, természetesen, egy-egy korom puki senkit nem zavar. De mikor nem tudok előzni és km-eken át konstans kormol a szarja, az kurva idegesítő.
Köszönöm mindenkinek a választ :) Valószínüleg maradok a gyári áttétellel, vagy először csak az első fogaskereket variálom meg aztán kiderül ,hogy mi történik :) mert ahogyan sokan írtátok ezt ki kell tapasztalni
nem arról van szó...

Múltkor siettem haza országúton. Falu-országút-kisváros-országút vonalon. Kint szoktam jönni szépen, a településeken viszont kevésbé sietek, mert a büntit is kihagynám, meg az iskola szezon is elkezdődött.

20+ éves autók, rózsafüzérrel a tükrön nagy lendülettel beszúrnak elém a településen belül, (nálam nagyfék) mert ugye az olaj oktánszáma nem elég magas, hogy adjon egy kis kraftot a kocsinak. Településtábla elhagy, elég rámenősen leelőztem őket, majd szépen megyek előrébb. 20+as autóka jön mögöttem a haverral hevesen mutogatva...

Asszem hasonló típúsokról van szó.
Az is lehet, hogy nem mindig füstöl, csak éppen előtted.
Ez nem vicc, elmagyarázom: volt nekem régen egy dízel E34-es BMW-m. Az előző tulaj üres és méretes kipufogót tett fel rá két bazi nagy véggel. Nem volt nagy hangja, mert turbós ugye...
A következő folyamat játszódott le: amíg hétköznap nyugisan jártam vele, a korom összegyűlt a kipufogóban. Azután egyszer jött egy előzés, amikor oda kellett lépni... no akkor kiürítette az összegyűlt kormot és beterítette az egész környéket. Pedig amúgy nem nagyon füstölt.
Mindezt addig, amíg ki nem cseréltem az egészet motorostul...
Az más kávéház, ha a motorerőre megy rá és amiatt van valamennyi többlet füst.