Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk spec az erintoson a szondak szerelhetok,a kabelen van ket mentes rez cucc,oda kell betekerni a banadugo vegit meg a szonda vegit.
Nem drága, de ezek kettős szigetelésű kábelelek voltak, színjelöléssel, nem rakhattál helyettük sima mcu-t 😁 De amúgy csak poén volt, meg úgy autentikus 🙂
Ja, tudom, drága dolog a 150centi villanydrót 😁
Pedig lehet elég lett volna tekerni egyet minden kötésen és újraszigetelni szigorúan zöld-sárga szigszalaggal 🤣
Siman mukodik latexben,szoval felveheted hozza a kedvenc szadomazo cuccodat. 🤣
Igen, pedig azt sem viszik túlzásba manapság. NYÁK-on kialakított érintkező felületek, meg egy darab rugóbronz amit a fröccsöntött gombbal forgatsz. Már régen nem használ senki olyan komoly forgókapcsolót mint régen. Igaz nincs is már jel átviteli szerepe csak vezérlés, a többit a mikrokontroller csinálja.
Taccs LCD olcsóbb, mint egy mechanikus dzsekszli 😁
Az valóban lehet. 😅
Villanyszerelésben sok érdekeset láttam.
TS125 távgyógyítás kimerült, nincs töltés. Mondom jól van megnézem. Kiderül hogy a dinamótól az akkuig legalább 5különbözős színű vezeték ment, kézzel összetekerve, szigszallaggal szigetelve, de a srác szerint az jó. Ráakasztom a szakadás vizsgálót és nem volt olyan kötés ami vezette volna az áramot, de az jó 🤣 egyben vágtam ki az egészet beraktam egy rendes vezetéket, rögtön jó lett.
bratyóék szarrátörték 3 hónapos korába a gépet. A váz meg a blokk maradt ami régi a többi alkatrész össze lett hozzá vásárolva és ujjá lett építve. Aztán lehet az volt a gond 😅
6dióda, de ott akkor más probléma volt. (+3 dióda még a töltésjelző lámpának)
volt ebbe 3 dióda. A dióda sor is mindig elment vadászni (kezeit széttáró)
🤣 👍️
Kesztyűben meg pláne jó az érintő felület 😆
Nem tudom miből szűrted le. Én csak a te örömödet akarom elbaszni, hogy elmondom mi a baja a gyakorlatban ezeknek a csicsás kínai szaroknak. 😁
Mi home van,egy ventillatorral.😂
Mi le is vettük a generátort a pályázáshoz, mert vagy egy kilóval lett könnyebb a főtengely csak ettől. A versenyt kibírta akkuról is, lámpa amúgy sem volt, csak gyújtás.
Alapvetően nem volt egy problémás az ETZ elektronikus feszszabályozója. Amikkel volt dolgom, mind a vezetékezés volt gány, vagy kontakthiba, vagy szénkefe kopott el. De bármely általános autó fesszabb jó volt bele, mert sima gerjesztett generátora volt, nem állandó mágneses mint a mostaniaknak.
Én meg a tuya smartos cuccokra kattantam rá, jönnek szépen lassan, most füst és víz érzékelőmeg még 1 programozható megszakító 😁
az ilyen munkákra én már nem vagyok hajlandó pedig szögem is meg zsugorcsövem is van 😅
ne aggódj már(kezeit széttáró) ha nekem nem lenne az a szép fideszes narancssárga én tuti vettem volna ilyet nekem teccik 😅
majd veszek tizenezerért vezetéket......
2 szög aztán jól is állunk
230 voltnál azért figyelni kell hol fogja az ember de 12/24 volt teljesen megfelelő
Se vjzes se koszos kezzel nem hasznalom a muszert,amugymeg kesztyuben dolgozok.
Es rendszeresen telefonrol vagy tabletrol nezem a gepkonyvi adatokat,utmutatokat.
Ez igy suket duma.
Amugymeg irtam hogy vegyel egy ilyet?🤔
én meg úgy vizsgáztam etz-vel cegléden, hogy nem volt töltésem. Pont beértem 😅 Azon a kotlán fél évente kellett cserélni a feszszabályzót nem tudom az mitől halódott állandóan(gondolkodós)
🤣
Versenyen veszítettem már el akkut az ETZ-ből. Azt vettem észre hogy elment az erő a motorból, sőt meg is áll, erre ott pattogott mellettem az akku és előzött 😆
Minek? A motortérből hová esne ki?
Na akkor mondom. Koszos, esetleg vizes kézzel élmény az érintőképernyő, illetve napsütésben szarul látszik.
Ezért szeretjük a koszos helyekre mint az autó környéke a forgó kapcsolós műszereket, meg hagyományos monokróm LCD-t.
Sajnos a kínaiaknak mániája lett mostanában az érintés érzékeny felület oda is ahol nem jó.
Elbaszódott a fasza mindent is tudó akku töltőm, így vettem egy másikat, persze újabb modellt és azon is már ez a probléma.
A talpa van rögzítve.