Ott olyan benzint adnak, hogy 1 lityit eszik százon a gép és oxigent termel 😁 Főleg az osztrákok szokott rózsaillat lenni, aztán megy az anyázás a túristákkal 🤣
100 as benzin az utolso,de volt osztrak,olasz,horvat,szlovak benzin is benne,a legnagyobb hanyada külföldi a megtett kilomrternek,ott nem csak a brnzin jobb meg a kolbaszkerites,de a levegő is rozsaillatúbb.
nekem volt a 640 es gyereknek a 390 szinte azonos kw papíron
aztán előzéslor simán legyorsultam úgy hogy dupla súlyban voltam
de amúgy nagyon tetszett a gép kényelmes nem vibrál(640 durván rezgett) jól kanyarodik
aztán szűk 2 milla volt újonnan, a 640 meg 20 évesen 1 milláért ment el...
földutakon is meglepően jól teljesített pedig a végletekig olcsósított futóműve volt
Szinte sose megyek pályán, egyébként 160 felett a vége, ami nakeden kényelmes (130-ig) azt tartja... gyorsul is, főleg ha nem 140 kg az ember, hanem 80 😁
...de egyébként tényleg, ha egy kicsit nagyobb lenne, már meglenne... kövi motorom nem lesz 600-nál nagyobb. Én is kinövöm a motorokat idővel - csak fordítva 🤣
Múlt 7en indítottam be a boxert, a tavaly nyári 95ös benzin maradéka van benne... 5 mp köszörülés után indult...
Ezek a "100-as benzin" legendek a porlasztósok idején lettek kitalálva, abba rohadt bele az a ződ növényi szar. Injektor 3 bar-al kiviszi 😁
nem, dehogy... leginkább azért, mert BMW-m van 😅
Egyébként többször megfordult a fejemben egy KTM 390 vásárlása, pont tudná azt a tempót, amivel olaszban-osztrákban menni tudunk (hegyeken, kacskaringón, városokban) akkor mijafaxé bírkózzak egy 3 mázsás, 200 lovas speeddel? A cuki parkolójában is könnyebb forgolódni vele... 🤣
a karbi leengedős módszer ilyen 1-2 hónapos kihagyásokra jó utána kell a 100as az tovább tart
én ezekben a drága extra folyadékokban nem hiszek
ami fura hogy a 30+ éves cagiva 1-2 rúgásra indult amikor térd sérülés után újra használni kezdtem
pedig 6 hét gipsz volt és 5 hét gyógytorna, végig nyitott csappal állt a gép
gondolom a madaras benzinkúton tankolod...
nekem a régi japó vasak a 100-as benzinnel pöccre indultak a sima 95 meg szarul
de ha leengedtem a karbiból és a friss benzinnel indítottam már nem volt nagy különbség
lehet neked is letérdel a benzin a tank utáni részen
Régen, ha punnyadt volt az etz, csak meg kellett kicsit hajtani 😁 lehet hogy neked is azt kéne, nem kétezren nyektetni hatodikban, hanem elforgatni kilencig 😁
Add kölcsön pipinek, az majd kipályázza belőle a retket 🤣
ami mászkált vele télen néha az el tudta indítani
aztán előzéslor simán legyorsultam úgy hogy dupla súlyban voltam
de amúgy nagyon tetszett a gép kényelmes nem vibrál(640 durván rezgett) jól kanyarodik
aztán szűk 2 milla volt újonnan, a 640 meg 20 évesen 1 milláért ment el...
földutakon is meglepően jól teljesített pedig a végletekig olcsósított futóműve volt
...de egyébként tényleg, ha egy kicsit nagyobb lenne, már meglenne... kövi motorom nem lesz 600-nál nagyobb. Én is kinövöm a motorokat idővel - csak fordítva 🤣
Ezek a "100-as benzin" legendek a porlasztósok idején lettek kitalálva, abba rohadt bele az a ződ növényi szar. Injektor 3 bar-al kiviszi 😁
nekem tetszett avval mentem pár hosszabb menetet is
de autópálya tempó az felejtős neki
Egyébként többször megfordult a fejemben egy KTM 390 vásárlása, pont tudná azt a tempót, amivel olaszban-osztrákban menni tudunk (hegyeken, kacskaringón, városokban) akkor mijafaxé bírkózzak egy 3 mázsás, 200 lovas speeddel? A cuki parkolójában is könnyebb forgolódni vele... 🤣
én ezekben a drága extra folyadékokban nem hiszek
ami fura hogy a 30+ éves cagiva 1-2 rúgásra indult amikor térd sérülés után újra használni kezdtem
pedig 6 hét gipsz volt és 5 hét gyógytorna, végig nyitott csappal állt a gép
nekem a régi japó vasak a 100-as benzinnel pöccre indultak a sima 95 meg szarul
de ha leengedtem a karbiból és a friss benzinnel indítottam már nem volt nagy különbség
lehet neked is letérdel a benzin a tank utáni részen
Add kölcsön pipinek, az majd kipályázza belőle a retket 🤣
Es meg csak nem is 4.🤣