Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Közlekedni teljesen jó 🥳 ha van energia az olaszos hülyeségekre... Ez a px volt, de szerelési hiba,nem azért mert szarOlasz...
Láttam már ilyet. (még megvan)
Ismerős forma? 😀
Csak úgy... Hátha történik valami
Ez meg mi a sz@r? :-S
Üdvözöljük az M-Net Befektetési Társaságnál. Ebben a társaságban megtalálja a megoldást minden olyan pénzügyi depresszióra, amely nehezítette Önt. Megkapod álmaid kölcsönét. Csak győződjön meg róla, hogy kétségek nélkül dolgozzon velünk, és az égbolt lesz a határa. Jó irodáink vannak szerte a világon.

Lépjen kapcsolatba velünk.
Mnetinvestmentcompany@gmail.com

Kösz.
az ebay oldaladon egy hosszu csövet lattam, amiben az uszo--jelado mozoghat . . .
Ezt kicserelni, csak a Tank kiepitesevel lehetne .
AVAGY felülről Flex-el egy kör alakot a lemezböl kivagni es igy ezen at kihuzni a " Csövet" . . . ujat bedugni, elektromosan összekötni , fertig . . .Brutal, de egyszerü megoldas - - - -lenne
kösz vegigneztem, --- majd valahogy megoldom .
ebay mint "robbantott ábra" néha segít
https://www.ebay.de/sch/i.html...
Hello . Tud-e valaki Infot adni, 2 ütemü Vespa Tank kiepiteseröl. A Benzinstand kijelzö falsches mutat, felenel mar üres a tank . . . .
Se a Youtuben, se a nemet forumon nem talaltam Infot..talan itt.
Lehet a pici uszoka, ami serült . . . jo lenne kiszerelni
OOO, Vacuumos csap ? Ürtechnika ;))
Vákumos benzincsap ! 😉
Az alacsony nyomasu - nyomas alatti ?? ( Unterdruck ) Benzincsap volt a hibas .
Papi, tekerd be teljesen a levegőcsavart, majd indítsd, és tartsd a fordulatot gázzal. Ugye ilyenkor nincs alapjárat. Majd kezd el kitekerni a levegőt ráadva addig, míg már éppen nem emelkedik a fordulat. Ezután az alapjáratot állítsd be a másik csavarral. Anno a szockó karbikat így szoktam, hiába mondták a 1.5-2 fordulatot kifele alapnak. Lehet így jó lesz.
kösz, rendes vagy , de az istennek nem jön össze....Ugy olvastam 2,5--3 fordulatot kell kicsavarni, de igy sem OK. Ha meg betekerem peköpi a Gyertyat :))
Ha elindul ugral, fulladozik, majd leesek rola, mig fel nem tud pörögni, aztan huz, de a max Gas allasnal , fullad . Tiszta röhej :)
Rendeltem mindentöl függetlenül egy Mechan. Jokert, (tehat nem az eredeti-elektromosat ) ez volt becsavarva regebben, meg egy Ostrak Post Mopedemen , Liciten vettem egy leadott Mopedet a Dorotheumban,12,000.- KM-el , ala kellett nyulni, felkattintani a csappantyut, majd 10 Mp mulva vissza, Dusito szelep. A sarga POST szin csupa előny volt, azt hittek Postas vagyok, :))Mentem-Parkoltam vidam eset volt . Ja kösz megoldom, nem letszükseglet---> jatek.....
Kosz, igy konnyebb.
A ferde csavar a levegot allitja, ha kifele tekered, szegenyited az alapjarati csatorna kevereket (tobb levegot ad).
ez a Dellorto-m van, lehetne megrendelni, de inkabb kinlodok a beallitassal
Kösz a valaszod, ertelmesebb, mint a györi kis senkihazi pőcsike., ami meg sosem szolt technikai dolgokhoz, mert az egyetlen agysejtje ehhez keves:)) te pocses ne irogass többt nekem, mart verezni fog az orrod !

Dellorto van beepitve--
. Mocskosul beköpte a gyertyat, hetfön tudok vele foglalkozni, ahogy nezem a dellorto is hasonlo, mint a te Fotod, .
A ferde ( Schlitz ) csavar 45 fokos szögben, a Riznis kezzel forgathato csavar alatt van, ez lenne a levegö -keverek szabalyzo? OK.
A Riznis pedig az alapjarat. Jopofa a gep, nemreg vettem , rövid tavokra .
Kösz, hogy foglalkoztal a dolgommal !!:)) 👍️
Ne szerénykedj, vágod a témát és önzetlen segítesz bárkinek. Ügyes kezű "sufnis" vagy.
Gondoltam pontositanam, melyik porlasztorol beszelunk, de nem eroszak a disznotor. Megtartom a hulye otleteimet magamnak :)
Vigyázz az öreg dukátissal ne bőszítsed fel, mert akkor nagyon lemegy alfába. 😁
Az angolokat nagyon utálja nem kicsit, de legalább nagyon. 😋
termeszetesen a moped karburatorjarol kerdezem . . . .
Ez a karbi?

A ferde csavar a tolattyu utkozoje (alapjarati ford. szabalyozo), a masik a keverekszabalyozo.

Utobbi - mivel a legszuro feloli oldalon van - befele tekerve dusitja az alapjarati kevereket, kifele tekerve szegenyiti.

Ha hidegen jol indul, melegen kevesbe az jo esellyel arra utal, hogy dus az alapjarati keverek, nyiss rajta negyed fordulatot. Ha tovabbi korrekciot igenyel, negyed fordulatonkent haladj.