Bár akkor is csinálok bele egy elektronikát, h ne induljon újra a rendszer ha nem jár a motor...
És Jozef nem a nagyfesz vezetéket akarja elvágni mert nem hülye(mint aki azt hiszi, h azt
) hanem a trafó tápját akarja megrelézni... AMI 12-13 VOLT....
Vagy pl időzített kapcsoló!
Hát ez nem igazán így van. Amikor feszt kap a tápegység mivel kapcsoló üzemű ezért hirtelen nagyon nagy áramot vesz fel(feszültség marad állandó), és töltődnek benne a kondik(kell a nagyfesz generálásához), aztán amikor feltöltöttek akkor meghúzza az ívet a nagyfesszel és begyújt. Aztán elkezdi csökkenteni a tápegység a nagyfeszt az ívfentartáshoz.
Ameddig viszont a kondik töltődnek hirtelen nagy áramot vesz fel(5,86A), amikor feltöltöttek, akkor kezd visszaesni(4,2A).
Na ezt kéne kiküszöbölni, h hirtelen ne tudjon a tápegyság ilyen bazi nagy áramot felvenni. Az ívet csak akkor húzza meg ha fel vannak töltődve a konik. Evvel nem csinálunk neki rosszat, sőt még jó is, ha lassabban töltődnek fel.
Meg kell majd mérnem 1 sima 55W-os H7 bekapcsoláskor mekkora áramot vesz fel, és mennyire esik vissza. Elméletileg 4,2A, de mivel hideg az égő meg az izzószál, meg a gáz benne, ezért az pár miliszekundumig több.
Oksi, jóéjt! Nekem még van pár óra melóm...