Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja!
www.dragstar-klub.atw.hu az érdekeltek érdeklődjenek
Szia Pedro73 itt segítenek rajtad és olcsóbban megúszod!
http://www.vekettomotor.hu/?ta...
Szia!

Nekem most nagyon kellene egy szabadonfutó, lehetőleg minél olcsóbban. Sokat segítenél, ha megosztanád velem az elérhetőségét a szakinak Előre is köszi
Szia Karesz!

Köszönöm a segítséget, tanácsot. Mindenképp ezzel a módszerrel módosítom a hátulját. Tartottam attól, hogy a kardánszög megváltozik és a tartós használattól a csukló megsérülhet.
Köszönöm mégegyszer! A haverod Harley-ja megvan még? Tavaly vettem tőle légszűrőházat, akkoriban tervezte, hogy eladja. Nagyon szép jószág volt! Persze, ahogy te új masinát varázsoltál a "sósvizi" Vstar-odból, az elismerést érdemel!

Üdv: Zoli
Elkelt
Üdvözöllek!

Köszönöm a válaszod és a tanácsot. Ez esetben készíttetek más méretet és megoldom ezzel.

Mégegyszer köszönöm!

Antal Zoli
Hello!

Én most ültettem így le a szerkezetet. Minimálisan változott a kardán hajtás szöge. Mivel a kardánnak pont ez a lényege, hogy a vízszintestől eltérő szögben is a hajtást átvigye, ne aggódj emiatt.
Arra azért érdemes lesz figyelni, nehogy a váznyúlványba beleérjen a gumi.
Heló! Meg van még a kipufogó?
A motoron olajnyomás mérő nincs. A szivattyú egy dupla fogas kerekes szivattyú az egyik kör szürőn átmegy a főtengelyhez és a hengerekhez. A másik kör szüretlenűl a váltóhoz. A generátorol olyan nincs ,hogy enyí idősnél mennyi a feszültség ez nem változik a motor korával. A generátortól a feszszabályzóhoz 18 volt váltonak kell menni ez egykicsit függhet a fordulatszámtól ezt a testhez kell mérni és ezt három szálon. Én is kinlodtam az enyémmel és végül a csatlakozó dugó nem érintkezett a feszszabályzónál jól . Ha a generátor lenne a hibás írjál a haverom eladta a 2002 es gépét most Harley-e van neki van egy csomó alkatrésze és ez van neki . Szerintem jutányos áron megkapnád.
Probáld meg huzdle a vezetéket a szintjelző adójárol a blokk alatt jobb elöl és tekerdbe szigszallaggal és menj a géppel ha igyis kigyullad az olaj lámpa akkor valahol zárlat van .
Szia Zoli
Most éppen nem vagyok othon de néztem vázakat a netten és én ugygondolom,hogy a sárvéddő leültetésnek semmi köze a hajtáshoz. Ugyanis a motor a vázban van és ehez csatlakozik a hátsó villa vagyis a villa és a motor egymáshoz viszonyitott szöge nem válltozik..ara azért vigyázz ha a sárvédőt lejebb rakod,hogy amikor a kerék berugodzik nehogy bele érjen a gumi a sárvéddőbe . Én az ebay on láttam van kimondottan lowering kit vagyis leültető szett. Nem is drága és nem is bonyolult . Nézd meg és lehet,hogy ad valamilyen segitséget. Azt írja 6 incsel vagyis kb 15 cm -rel lesz alacsonyabb a gép.
Szia és széles utat Karesz
szia!
Dragstar 650-hez is jó?
Szia!
XVS650-hez jó az ülés?
Üdv
dimitrov@vipmail.hu
Üdvözöllek ymcabk!

Kérdést szeretnék feltenni neked, mert talán tudnál segíteni a szakértelmeddel!

1100 drag hátsó sárvédőt szeretném ültetni. A központi rugóstag kétoldalán kutyacsontra támaszkodik. Mit gondolsz, ha a kutyacsontok által ültetem a hátulját, akkor az módosítja a kardáncsukló szögét, árthat a szerkezetnek? A kutyacsont méretének megváltoztatása befolyásolja egyáltalán a kardántengely működését?

Válaszodat előre is köszönöm!

antal.zoltan75@citromail.hu
Üdv Mindenkinek!
Technikai kérdésem lenne, remélem jó helyen járok! :)
Egy Yamaha XVS1100 (2000es évjárat)boldog tulajdonosa vagyok, egy apró szépséghibával...
A jelenség: hosszab út során az akksi hajlamos lemerülni, vettem bele újat, nem javult meg, töltés van, bár lehet, hogy kicsit gyenge, a gyári értéket nem éri el, szeretném megkérdezni, hogy kb hány Voltot kellene mérnem egy ilyen korú generátornál? Szerelőt kérdeztem, azt mondta, vagy a feszszabályzó, amit 20ezerért kb be tud szerezni, vagy a generátor, ami állítólag elég húzós... A másik jelenség, (gyanakodtam erre is, de átnéztem a bekötését, és szerintem zsákutca') az olajszint-jelző néha bejelez, miközben az olajszint megfelelő, nyomást pedig állítólag nem mér. (de látom az előző hozzászólás ezt meg is cáfolta) A kábele láthatóan nem testel le, ezért a rövidzárlatot kizárnám. A nyomás-probléma miből eredhet?Erről valaki valamit bővebben? Esetleg összefüggés lehet?
Előre is köszönök minden segítséget, észrevételt!
Üdv! Széles utat mindenkinek a megkezdődött szezonra! :)
Tehát megvan még, a mellékelt linken megtalálhatóak az elérhetőségeim!
Bocsánat itt a jó link a kipufogóról.
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
itt található a Drag Kipufogó
Már nincs.
Hali! Kipufogó megvan még? 30-6765045
Elkelt már.
Hali! Megvannak még? 30-6765045
Milyen gépre? Drag 650-re érdekes lehet. 30 6765045
Szivesen egyeztetnék a Drag 650 kipufogóról, ha adsz elérhetőséget.
Az enyém: 30-6765045
Köszi!
Szivesen egyeztetnék a Drag 650 kipufogóról, ha adsz elérhetőséget.
Az enyém: 30-6765045
Köszi!
Gyuri! Ez itt nem jó nekünk?