Yamaha Dragstar

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

údv az őtődik fogas kerékpár kopás az fenáll a 650 dragnál
Full Full extrás Yamaha Drag Star 650 A eladó OLAJHŰTÉSES GYÁRI !!!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/xvs_650_drag_star_classic/yamaha_xvs_650_drag_star_classic_a-14121743
Full Full extrás Yamaha Drag Star 1100A eladó ÓLAJHŰTÉSES GYÁRI!!!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/xvs_1100_a_drag_star/yamaha_xvs_1100_a_drag_star-14113369
Sziasztok ! XVS 400-650 tuning CDI -t vennék !!!
Szerintem a kardán halytásra jellemző búgás.
Sziasztok ! 650A-hoz keresek alsó kipufogó dobot. (esés miatt sérült sajna)
Sziasztok! Yamaha Dragstar 650 1998-as. 47.000 km. Tökéletes állapotban, de van egy furcsaság. 1-4 fokozatban gyönyörű semleges motor és hajtóműhang, de 5.-ben előjön egy nyiszorgó súrlódó hang ami megmarad végig ebben a sebességfokozatban. Ettől még megy nem melegszik jobban, de ott van. Amint visszaváltok 4.-be vagy lejjebb azonnal megszűnik ez a hang. Kicsit olyan mintha valami szorulna valami de menet tulajdonságokban nem jelentkezik. Fordulatszámtól és sebességtől függetlenül előjön de csak 5.-ben. Teljes olaj, és szűrőcsere volt. Van másnak is ilyen tapasztalata? Mi lehet a gond? Köszi a segítséget!
Sziasztok!
Keresek 2002-es drágstar 1100 kipufogódobot (újszerű) 5EL1
Helló ! 650-s tankod van még ? postázni tudnád ? Az sem baj ha sérült.Ha van ,ára?
Szia walter67
A kipufogóval kapcsolatban feltett kérdésedre írtam ötletet,de a felhasználó neved rosszul írtam (bocsi) valószínű ezért nem kaptál róla értesítést. Viszont annyival kiegészítem, ha a dobvég megfúrását választod, ott dupla lemez van egymás mögött kb 10 mm-re, vagyis óvatosan kell fúrni,hogy mindkettőt átvigye és ne törjön a fúrószár. Én 4 essel kezdtem,6 ossal folytattam de mindegyikből eltört egy egy fúró, viszont a darabot miután 10-essel átfúrtam minden lyukat, a letört fúrószár darabot ki tudtam a dobból rázni lefelé tartva.
Akkor ledugózom.Köszi szépen!!!!!
Szia water67. Nekem is 650 dragom van, nyitott kipufogóval vettem gyárit nem adtak hozzá, így a műszaki miatt azt vennem kellett. A nyitott kipufogónál a hátsó leömlő könyököt az alsó bobbal összekötő függőleges csövet le kell vágni és a maradt nyílásokat behegeszteni. A krómozott függőleges hővédő nem zavar az maradhat vagy leveheted, viszont ezt műszakira visszaállítani nagyobb gond. Nekem van egy ilyen hátsó henger leömlő csövem ha érdekel. Azért alakítottam vissza, mert a nyitott dobok igaz öblös hangot adtak de iszonyú hangosak voltak (tulajdonképpen csupán üres csövek - amit egyébként 35 ezerért lehet kapni a shox-nál). Ebből maradt meg nekem a hátsó leömlő. A gyári dobokat viszont úgy tudod átalakítani, hogy a műszakira megmaradjon a hátsó leömlő könyököt és az alsó dobot is összekötő függőleges cső, hogy a dobok hátsó részét megfúrod. Ha a dobok végét szemből nézed, van egy kb 20 mm-es kiálló csővég amin a gáz kiáramlik körülötte a dob külső krómos csöve viszont le van zárva lemezzel. Ezt a lemezt a középen lévő cső körül ha átfúrod pl. 8 vagy 10 es fúróval (persze kisebb átmérőjűvel kezdve) kereszt alakban pl négy helyen, máris változik a hangja mert a kiömlő gáz nem csak a középen lévő csövön tud a hangtompítóból távozni, hanem a fúrt lyukakon is, így ércesebb rekedtebb hangot ad. Ha a fúrt lyukak számát és/vagy az átmérőjét növeled (max 11 mm-ig érdemes) kissé öblösebb és még hangosabb lesz. Ha még öblösebb hangot akarsz, a lyukakat annyira közel fúrod egymáshoz,hogy a falát átreszeled és kapsz kettő db ovális nyílást (mint két kifli szembe téve úgy néz ki) akkor már igazán öblös és rekedtes hangot kapsz, de arra vigyázni kell, hogy az eredetileg meglévő csővéget odafogó lemezt teljesen ne fúrd körbe, mert, akkor nem lesz ami a hangtompító hátsó végét rögzíti. Műszakira úgy tudod visszaállítani, hogy oda szabott fedőlemezzel eltakarod a kialakított nyílásokat, vagy ha csak lyukakat fúrtál abba belehajtasz ideiglenesen megfelelő méretű félgömbfejű lemezcsavart,a hangja visszaáll. Hát ha van egy okos vizsgabiztos azért rájön,hogy ezek a lemezcsavarok mit keresnek ott, de a változott vizsgakövetelmények miatt mivel a biztonságos közlekedést nem akadályozza, nem buktatás. Ezzel el lehet játszadozni, előbb kisebb lyukakat fúrni meghallgatni mit produkál,sőt a decibelt is tudod mérni okos telefonra letöltött aplikációval akkor azt is be tudod lőni,hogy a gyári értéket ( vagy az un. műszaki kresz ben leírtat) plusz 10 % ne lépje túl ezért még nem szólnak akkor seb,ha belép a tervezett un. kipufogó hangkommandó amely az utakon méri a hanghatást. Én a kereszt alakban négy db 10 mm-es furattal készítettem el, igaz elmarad a nyitott dobok hangjától, de mégsem olyan túlzottan szerény hangot ad mint a gyári és talán a műszakin sem lesz vele gondom (májusban kiderül).
Természetesen lehet foglalkozni vele. De nem érdemes. Elvileg nem szabadna durrogni . Ez valami hibára utal pl a rendszer valahol falsot szív és emiatt durrog ill az alapjárati rendszer szegény. Ez a PAIR system ami egyébként friss levegőt enged a kipufogó szelepeknél a kipufogóba hogy az elegetlen üzemanyagot teljesen elégesse friss oxigénnel. Mindig van elegetlen üzemanyag ami motorfeknel jelentősebb így káros a környezetre. Károsabb. Ha a króm csövek a rozsdától kilyukadnak akkor sokkal erősebb a visszadurrogas azaz az elegetlen benzin mindig berobban a kipufogóba.
A ledugozast ajánlom ami egyszerű. Természetesen ha a durrogás az alapjárati rendszer miatt (is) fennáll akkor feltétlen orvosold.
A PAIR rendszert pedig kompletten szőröstül -bőröstül el lehet távolítani.
(Én nem mondtam hogy kell)
Szia Józsi!Lenne egy kérdésem!1100-as Dragstar AIS system?Ez mi ez igazából,kipufogó gáz vissza vezetés vagy mi?Gázelvételnél durrog a motorom.Néztem róla videókat de mindegyiken csak ledugózzák ezt a rendszert,és nem javítják.Próba gyanánt én is ledugóztam így nem durrog,de én szeretném javítani.Érdemes ezzel foglalkozni,vagy hagyjam ledugózva?
Ha valaki tud segiteni gyári kupufogó kiherélésében szivesen meghalgatom.650 classic
Sziasztok.650 classic-hoz 2db új nyitott kipufogó eladó.80 százalékos hátsó gumi DUNLOP.Belső gumival eladó.Esetleg keresek könyököt hogy feltudjam szerelni a két új nyitott kipufogómat.
Sziasztok !
Valakinek van 1100-as customhoz gyári kormány ?
Szia.
Van komplett tuning rendszerem.
Ha érdekel 70-3179083.(A képen is fellelhető szétszedve)
Udv Pali
Sziasztok.Gyári 650-es hangját szeretném kicsit "szebbé"tenni.Vettem két nyitott kipufogót de nem tudják fel tenni mert a gyári félig egyben van.Könyök kellene hozzá pluszban.De honnan?Vagy a gyárit hogyan tudom szebbé tenni?Köszi a segítség
Az új motorokat természetesen...csak lemaradt.
Sziasztok!
Láttátok az hearly motorokat? Mi a véleményetek róluk?
Sziasztok!

97-es 650-es Dragra milyen a rális ár egy bontott hátsó komplett rugóstagért? Nagy valószínűséggel cserélni kell.
Bontott Drag650 alk. eladók:70-3179083.
DragStar 650 2000-es évj. Bontott alkatrészei eladók.A motoron sok extra:Nyújtott teló,mart villahidak,magas kormány,króm légszűrőház,duda,króm háttámla,újszerű gumik,tuning kipufogórendszer.
Kardánhajtás hibátlan,blokk hivatalosan beépíthető.Esetleg egyben is eladó.
Csak tel,üzeneteket nem figyelem: 70/3179083.
Köszönöm szépen!