Sziasztok! Már annyi mindent tanultam tőletek,de most elakadtam. Adott egy xvs 125. A hengerfejet le kell vennem, mert kilövi a gyertyát, viszont a vezérlést is meg kell bontani. Van valakinek ötlete hogy lehet okosan levenni? 😌
Merj egy kompressziot azon az elulso hengeren kezdesnek. A fust olaj jelenletere utal ott, ahol nem kene legyen, plane ha kekes szinu.
Ha a fust fekete, az azt jelenti hogy tul sok uzemanyagot kap.
Nemreg sikerult megvennem egy 650 es dragstart.
Reg nem volt hasznalva mielott hozzam keult.
Kicsereltem az olajat benne , gyertyakat, szivotorok es a karbi is fel volt ujjitva.
mar csak az elso villa van amit fel kell ujjitani, es az elso fek, viszonte nem tetszik ahogy indul.
Hidegen szivatoval egyhengerezik, nem akar indulni az elso henger es valami kecetelo hangot hallok belole.. kb 7-8 perc melegites utan le veszem a szivatos gyujtast, es el indul az elso henger miutan a kecetelo hang is egyre hallkabb. 4-5 perc utan elkezd fusoltni az elso henger.
kb fel ora usan meg all a fust de ahogy gazalom ujra elo jon es gazlevetel utan durrog az elso henger kipufogoja.
Tudnatok nekem segiteni ezzel a problemaval?
igazabol azt sem tudom hogy minn induljak el.
Elore is koszonom a valaszokat.
Szep napot mindenkinek.
Gyartokent vannak ilyen eltero szamozasok. Amennyire en tudom, pl. a Hitachi, a Bing es a Keihin metrikus modszerrel dolgoznak, ami ra van irva, annyi szazadmillimeter.
A Mikuninal a kerek fuvoka valami aramlasi tenyezovel korrigalt modon van szamozva, a hatszogletuek meg atfolyas alapjan (pl. a 350-esen 350 kobcenti uzemanyag csorog at percenkent).
Ennel tobb, pontosabb vagy jobb magyarazatot nem talaltam meg en sem.
Blackiex te tudod mi az osszefugges a 20-as es metrikus pl 40-es fuvoka kozott? Azaz mit jelent a 20-as? Miert 20-as? Evekkel ezelott kaptam egy valaszt erre. Azt ugye tudjuk hogy a 40-es az .40 mm
Sima ugy. Mukodnek, de a gumis utana a pokolba fog kivanni.
Belsos gumihoz nem feltetlen alkalmas, az ugyanis ha defektet kap, a lyuk nem gyakran marad pontszeru, hasadhat is. A spray cuccok kozul a jobbak is kb. max fel centis lyukig mukodnek.
Szoval kullos, belso gumis kerekkel vagy bejon, vagy nem.
Ha hónapok óta áll, akkor gyanús a dugulás. 20-as alapjárati fúvókája van, az igen szűkös, könnyen dugul.
Tárolás előtt a porlasztókat le kell ereszteni és akkor nincs ilyen gond.
Szevasztok!Ma beinditottam a 650-est,s az első henger csak szivatóval,illetve közepes gázon müködött,amikor már meleg lett,kezdett magához térni.Az lenne a kérdésem,hogy mi a manó van?Talán egy kis dugulás?Előre is köszi a választ,megoldást.
Honnan hallod a kopogast?
CSAK sebessegtol fugg a hang vagy terhelestol is? Ez igy nagyon kodos, ennyibol barmit mondani... kristalygomb es Gyurcsokjoska legyen a talpan.
Ennyibol nem latni, hogy honnan jon.
Javaslom alaposan lepucolni a blokk aljat, elmenni egy 20-30 perces karikara es ismet megnezni, mert nem mindegy, honnan jon.
blackiex megint a tanácsodat szeretném kérni! 3 napja nem mentem a motorral és észre vettem két csepp olajat alatta.mindkettő az imbusz csavar mellett van a képen karika! Mit csináljak szerelő?
Nincs nívó. Kis ablak van.
Két emberes meló. Egyik ül a motoron, egyenesben tartva, a másik letérdel mellé és nézi az ablakot.
Ott van, ahol karikáztam. A blokk oldalán a "púp" alatt, kb. 7 óránál
Sziasztok! Vettem egy xvs650, töredelmesen bevallom őszintén, nem találom hol kell megnézni az olaj szintet !A be öntő csavarján nincs nívó pálca! tovább nem próbálkoztam majd valaki itt segít
Ha a fust fekete, az azt jelenti hogy tul sok uzemanyagot kap.
Nemreg sikerult megvennem egy 650 es dragstart.
Reg nem volt hasznalva mielott hozzam keult.
Kicsereltem az olajat benne , gyertyakat, szivotorok es a karbi is fel volt ujjitva.
mar csak az elso villa van amit fel kell ujjitani, es az elso fek, viszonte nem tetszik ahogy indul.
Hidegen szivatoval egyhengerezik, nem akar indulni az elso henger es valami kecetelo hangot hallok belole.. kb 7-8 perc melegites utan le veszem a szivatos gyujtast, es el indul az elso henger miutan a kecetelo hang is egyre hallkabb. 4-5 perc utan elkezd fusoltni az elso henger.
kb fel ora usan meg all a fust de ahogy gazalom ujra elo jon es gazlevetel utan durrog az elso henger kipufogoja.
Tudnatok nekem segiteni ezzel a problemaval?
igazabol azt sem tudom hogy minn induljak el.
Elore is koszonom a valaszokat.
Szep napot mindenkinek.
A Mikuninal a kerek fuvoka valami aramlasi tenyezovel korrigalt modon van szamozva, a hatszogletuek meg atfolyas alapjan (pl. a 350-esen 350 kobcenti uzemanyag csorog at percenkent).
Ennel tobb, pontosabb vagy jobb magyarazatot nem talaltam meg en sem.
Belsos gumihoz nem feltetlen alkalmas, az ugyanis ha defektet kap, a lyuk nem gyakran marad pontszeru, hasadhat is. A spray cuccok kozul a jobbak is kb. max fel centis lyukig mukodnek.
Szoval kullos, belso gumis kerekkel vagy bejon, vagy nem.
Tárolás előtt a porlasztókat le kell ereszteni és akkor nincs ilyen gond.
CSAK sebessegtol fugg a hang vagy terhelestol is? Ez igy nagyon kodos, ennyibol barmit mondani... kristalygomb es Gyurcsokjoska legyen a talpan.
Javaslom alaposan lepucolni a blokk aljat, elmenni egy 20-30 perces karikara es ismet megnezni, mert nem mindegy, honnan jon.
Két emberes meló. Egyik ül a motoron, egyenesben tartva, a másik letérdel mellé és nézi az ablakot.
Ott van, ahol karikáztam. A blokk oldalán a "púp" alatt, kb. 7 óránál