(Dt 50)
.
. Úgy a mozgását is lehetett volna látni. Na majd következőnek.
Ha lesz időm akkor biztos nekiállok bogarászni hogy hol is testelhet.
mert ugye dt-ről van szó és nem suzukiról vagy pannoniáról vagy bármiről
.
Fejlemények főfúvóka téren. Megjött a 120-as és a 125-ös főfúvóka. Gyors szétkaptam karbit beletoltam a 120-ast. Próba. Rúgásra indul, veszi a lapot szépen, igaz szerintem egy kicsit lassan esik vissza a fordulat, ez mitől lehet? A tű a legalsó állásban van most majd holnap még próbálgatom egyre feljebb rakni hogy minél kevesebbet kapjon.
Próbakörön ezekkel a beállításokkal se pörgött 7 e.-nél többet (üzemi hőmérsékleten). Sajnos besötétedett így a tű állítgatása marad holnapra.
Javítok: 150-es főfuvi volt csak benne, de a tű itt is legalul volt.
Ez mind d.u történt, délelőtt a kipufogót szedtem le és a powerrel bazseváltam. A kipufogó csonktól benézve eléggé koxos a power tengely, a bovdeneket beolajoztam. Az akksit multiméterrel megnéztem, 12,7-12,9 között volt az érték, így nem testel sehol úgynézki.
De közben volt teljes pucolás is
Mozgalmas nap volt de nem vagyok sokkal előrébb.