Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most mi van ebbe olyan csodálni való! Ha nem akarod nem kel nézni!
Sziasztok!

A plexi felül 2 műanyaghoz csatlakozik. Ilyet keresnék ha van valakinek.
Hát nem semmi, egy blokkszámot kifényképezni alvázszámnak...hm a méret és a karakter sem egyforma, na meg a színe.
Az első forgalomba helyezéskor a "nagy "Közlekedés Felügyelet majdnem 1 órát görcsölt mire rájött hogy a motorszám és az alvázszám egyforma, majd másik félóra mire ki tudták fényképezni, úgy hogy lebontottam jobb oldalát.
Szegény csóróknak nincs olyan kamerás gépük mint az orvosoknak amive még az eldugott helyekre is belátnak és lefényképeznek.
A mostani műszakin is majdnem bontani kellett, "szerencse hogy én vagyok a rendszergazdájuk, és jó minőségű és tudású fényképezőt vetettem." de ki tudták fényképezni.

Szó ami szó szerencséd volt. javascript:smile(document.frmmsg.body,'32');document.frmmsg.b
ody.focus()
Nem semmi ez a rendszer ami itt van :)) Szerencséd volt.(vagy nem?)
Üdv.Szimmeringet méret vagy típus alapján tudsz venni akár a yamahánál is.A porvédőt is érdemes egyúttal hogy mindkettő tovább tartson.Nem horror ár a márkás cucc sem.Nekem KYB (gyárilag is az) volt cakk pakk 5000 körül.Olaj pedig 10w teleszkópolaj.Azért javasolt ezeket motoros helyen beszerezni.Nem tennék 500 forintos cuccot bele.A fejidomot nem feltétlenül kell levenni de ezt úgyis látod ha alánézel hogy hozzáférsz a villahíd csavarokhoz vagy sem.Amit biztosan le kell venni az a kormánycsutka és a féknyergek.A folytással kapcsolatban:A légszűrőház belépő nyílásain van egy szívászajcsökkentő gumi torok.Ez is szűkebb szokott lenni.Elképzelhető hogy a főfúvóka is kisebb asszem 110 es 112 helyett.A csonkban és a szívógumiban is benne van hogy mihez való.Az oldalsó idom alatt a torkot lehet is látni.A fúvókát meg nem nagy ügy kicserélni kábé 5 perc.Asszem tudok adni bontottat belőle.Általában:A szerelés előtt gondold át minden szerszámod-türelmed és tudásod megvan-e ami kell a művelethez.Mivel féket és futóművet is készülsz megbontani van pár dolog amire érdemes odafigyelni mert azért ekkora motornál( másiknál sem) ez nem játék.Jól látom BP.-i vagy?Szentendre nincs messze.Bármi van keress nyugodtan.
szia! meg van a müszaki,nem volt gáz a váz szám,mert ugyanaz a motorszám is ugyhogy azt fényképezték le!
Ez igaz.
sztem ez a motor átépített, ami engedély köteles, mert megváltozott a gyáritól..ez elég sok papírmunka, majd utána mehet műszakira
Sztem teló szimering méret alapján: nagyvas.hu
Sziasztok!

Lenne egy két kérdésem, mert javítgatnék a napokban.
1 -3YA telo szimering elment, s köpi az olajat. Le kell hozzá szedni a fejidomot meg burkolatokat, hogy megcsináljam? Hol tudok szimeringet venni? Spec szimmering kell, a Yamahátol, vagy bármelyik szimeringesnél kapok hozzá?
A mennyiség megvan, csak a minőséget szeretném megtudni, hogy milyen olajat tegyek bele.
2-3YA osztrák. A forgalmiban 74 kw. Nem is megy úgy mint a 88 KW 3XW.
Kérdés? A folytás csak a szivócsonkban van? HA azt eltávolitom, meg a karbit beállitatom, akkor olyan lesz mint egy nyitott (nem svájci mert az ez elektronikában is külünbözik hisz max 6500 1/perc engedi hogy pörögjöni) normál FJ?

Köszönöm a segítséget elöre is
Az AF-es szám nézőpont kérdése,hogy előny vagy pedig hátrány.Régebben valóban hátrányként kezelték mert vagy totálkáros vagy tisztázatlan eredetű járművek kapták (meg most is) .Azonban előnyt is lehet kovácsolni a dologból.PL blokkcsere.Szerintem öreg motoroknál néha az egyetlen gazdaságos megoldás ha meg akarja valaki menteni a gépét.A felújítás drága és körülményes.Egy bontott blokkot meg azért olcsóbb csak belerakni és kész.A több százezres különbség megér egy kis papírmunkát.
Mi számít a közlekedési felügyelet szerint átalakításnak?
A váz átalakítása motoron hogy minek veszik nem tudom, hisz így az egyedi azonosító jel eltűnik, hisz a Yamaha FJ alvázszáma, motorszáma egyforma karakterek. (nem minden motoron van így)
Az igaz ahhoz hogy AF-es (AutoFelügyelet) kaphass valóban bizonyítani kell az eljárás során a motor eredetét, a rendelkezésre álló papírokkal (mondjuk baleset során eleje megsérült ezért a vázrészt el kellett távolítani és azon volt a vázszám...vagy egyéb mesék :-) )
Az AF- egy különc mert ha majd meglesz megtudod-- nem lehet eladni, mert nagyon macerás az eladási tortúra)
Azért sok sikert !
szia! oké köszi a választ! solkat segitettál!
Szia!

Ez gáz! Svarcba ne üssd be mert az hatósági jel hamisítása és büncselekmény. Rendőrségen meg lehet próbálni AF-esíteni. Nem ismerem a pontos menetét de be kell nyújtani egy kérelmet és ha engedélyt adnak rá akkor az NKH-nál kapsz rá egy bilétát alvázszámmal. De ehhez egyértelműen bizonyítani kell, hogy nem lopott a motor. Remélem sikerül helyrehozni.
szia! köszi,akkor azért nem találtam,mert át lett alkitva,az egész orr rész,leszedttük rola teljesen az elejét,hát akkor ez gáz! most hova üssem a számot svarcba!?
Szia!

Ülj fel a gépre és fordítsd el a kormányt balra és meglátod a jobb oldali fejidom alatt húzódó merevítő csőbe beütve.
sziasztok! nem tudjátok fj 1100esen hol van a beütött vázszám,vagy hol keressem,mert a kis fémtábla megvan a nyakon,csak a müszakin a faszok azt keresték,ezért nem volt vizsga!Köszi!
Szia!
Szabin voltam és keveset neteztem. Megvan a féktárcsa is még, személyesen a XIII. vagy a XX. kerületben vagyok elérhető. Telefonom: 30/242-0045.
Üdv.
Motormotoros!
Szia!
Én érdeklődtem a vaterán is a féktárcsa felől, de nem írtál hogy fellelhető nálad vagy nem.
Ha megvan még akkor engem érdekel.
Írj vagy találkozhatunk az Új Fj fórumon...

Megj. Krauser K2 -hez keresek -Topcase- azaz hátsó doboztartót, dobozzal vagy anélkül.
Nem is csodálom hogy nem adta el...
Látom nem csak én szoktam az eladó FJ-ket nézegetni.Régebben is volt már ez hirdetve úgy látszik nem sok sikerrel.A képek is nagyobbak voltak akkor.