Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudon nem ma kezdted a szerelést...,de megdöntöd kb 45° a porlsztókat mikor az úszószintet állítod? Hogy ne nyomja az úszó a tüszelep rugós végét?
Valahogy így...
Szükségem van a bal oldali takaróidomra, a tank és a fejidom közti részre ami fekete színű. Itt van a szívatókar is. Az enyém 7 darabban van, nincs értelme javíttatni.

Nincs valakinek eladó ?
Shubertűk zárnak jól ? Az MZ-m csinálta ezt amikor nem gyári tűje volt...
Hát ez nem kúszik fel,ha nem nyomom vissza a szivatót akkor beleful az anyagba,gyári benne az összes fuvóka,de még mindig kisebb benzinszintet igényel.
És üzemmelegen leteszem,és áll kb.10-20 percet akkor pici gázt kell húzni neki,mert be van dúsulva picit
Szia!
A volt Fj-m is így indult, reggelente, hogy teljes szívató 1200 fordulat, majd ahogy melegedet úgy kúszott fel 2500 fordulatig. Kicsitt hagyni kell magasabb fordulaton és úgy fokozatosan vissza tolni, de nekem, egy bő fél perc után teljesen be lehetett tolni és 1100-as alapjárati fordulaton járt szépen. De ha hamar vissza toltam, akkor kézzel tartottam egy kicsit a gázt.
jók a membránok
kisebb benzinszintel,a reggeli inditás már vállalható
teljes szivató és teker vagy 2őt,aztán 1000 fordulaton megy egy darabig,aztán kezd besokalni picit visszább veszem a szivatót de pici gázt kell neki tartani,majd reggel felveszem és megmondjátok,hogy ettől lehet e jobbra csinálni,nem vagyok megszokva ezzel,a Honda Keihin karbikkal sokkal felhasználóbarátabb
Kell neki jó pár perc szivatóval az biztos. Fokozatosan kell visszatolni a szivatót ahogy melegedik, szép lassan. Ez kb. 3-5 perces mutatvány. Ha ez nem így történik és leáll akkor utána elég nehéz elindítani.

A membránok milyenek ? Nincsenek kilyukadva ?
hát egy ismerősömé a gép és nem indult,sokat állt!
alapos karbi pucolás,és gyári értékre való állitás után élet jeleit mutatta!
Az a baj előttem sportolt vele valaki és a 4 úszó össze -vissza állt szerencsétlenben
az uszószintet a gyri középértékre lőttem be(22,4mmde ez lehet+-1mm) de ez nem jó ömlik bele a benzin szivatóval,ha tartom a gázt(ergó adok levegőt a sok benyához akkor életben lehet tartani) a tűszelepek jól zárnak,a tűszelep ülékek O-gyűrűit cseréltem
Üzem melegen tökéletes a gép stabil 1000rpm es alapjárat, egy szinkron is ráfért szépen veszi a lapot jól ejti a fordulatot.
ma átállitottam az úszószintet 23.4 mm re és jobb lett a hideginditás így most már gáz nélkül is indul hidegen és megy 1000-en de ha picit melegszik és sokkal befelé akkor meg zárok el a szivatón és még nem olyan meleg akkor tartani kell neki pici gázt ,tehát még mindig sok az anyag.
ha melegen meg állítom és áll pár percet akkor csak gombnyomásra nem indul(be van dúsulva) és pici gázt kell húzni....de holnap reggel megnézem mit mutat és max,még állítok az úszón,csak az zavar hogy a gyári értékek nem jók.
Konkrétan mi a panasz ?
van az FJ-nek valami doktora/szakértője kis hazánkba,hideginditási gondjaim vannak
Szia

nézz át az XJ 600-as forumba,ott épp most vesézik ki ezt a témát,konstrukciós szempontból,és évjárat szerint is hasonló motorok.
Nagyon eltérőek a vélemények,tapasztalatok,de amit írtál,alapvetően mindkettő jó bele.
Én most ilyet vettem:
http://www.olajsziget.hu/motor...
De,mivel ez most megy bele először,tapasztalat,az sajna nincs,viszont én úgy gondolom,a minősítései alapján megfelelő.
Üdvözlet
Yamaha FJ1100 hez ki milyen olajat használ?
valami ásványi olajra gondolnék,15w-50 vagy 20w-50
vagy kinek mi vált be?
Köszönöm előre is
Én a gyárira esküszöm ,de várom a véleményt
Szerintem semmi gond nem lesz, 108 Nm nyomaték nem kérdez...
Én is XJ 900-at akartam eredetileg,a kardán miatt,meg a Diversion előtti változat kifejezetten tetszik is.
Aztán,amit kinéztem,azt pont elvitték előttem - Toneres,az XJ fórumban - így lett az FJ,de nem bántam meg.
Ennyi pénzért úgy érzem ajándék volt,90.000 km-el az órájában szinte gyári értéken van minden,olajfogyasztás nulla,az ABS meg csak hab a tortán.Szóval,szeretem. :-)
A fogyasztás nekem is ugyan úgy alakul,mint neked,300-320 Km-nél kell tartalékra tennem,és ugye az még 5 l.
Számolgattam,és a 18-as első lánckerék hozta a legnagyobb változást,a legkedvezőbb áron,mert Kmpl.láncszett csere még nem aktuális,hát teszek egy próbát.Ha beválik,a lánc cserénél 18-38 lesz feltéve,az a leghosszabb variáció.
A kérdés,hogy két személlyel,felpakolva hogy néz ki az elindulás...Mert,a kupplungot sem akarom túlterhelni,bár most elméletileg nagyobb lesz a súrlódó felület.
Majd beszámolok.
Nem nagyon szoktam rendezvényeken részt venni,a szokás az,hogy a párommal - ha időnk engedi - kitűzünk egy úticélt,és meglátogatjuk,kül-és belföldön egyaránt,ahogy épp sikerül.Főként gyalogtúrázással egybekötve....
Hát így.
Nekem is hosszú áttétel van de csak a hátsó lánckerék lett változtatva. Így 5-6.5 liter között eszik az FJ ami szerintem tökéletes. Egy tankkal simán elmegyek 350 km-t, ez majdnem olyan jó mint az XJ 900-asom volt. Na azzal aztán ki lehetett volna menni a világból, volt hogy 4 litert se (!) evett meg 100-on...
:-) olyan motoron még nem ültem amin ne akartam volna tovább kapcsolni :-) kérdezném országos rendezvényt tervezel latogatni vagy csak nyugdíjas meetingek lesznek ?
Az majd kiderül,ha felraktam....Áprilisra tervezem a motor "összerakását",egyenlőre még szelepállítás után,de még karbiszinkron előtti állapotban áll a garázsban. :-D
Az én "papás" stílusomhoz jobban passzol a hosszabb áttétel,sokszor még 5 után is akartam egyet kapcsolni.....
Szerencsére,a nyomaték miatt ez nem gond,ha meg annyira gyorsítani kéne,visszaváltok.
Köszi :-) 18-as fogaskerék bevált ? Miért használod ?
Én a saját nevemben nyilatkozhatok csak,én innen rendeltem már többször is,2-3 hét alatt itt van,és gyakorlatilag mindent meg lehet kapni,őket jó szívvel tudom ajánlani:
http://rpmracingca.com/product...
Én eddig kormány magasítót,szeleplapkákat,meg egyéb apró gumialkatrészeket rendeltem tőlük....meg vékony kupplungtárcsát.Mert azt amúgy Kínából küldték,
http://www.aliexpress.com/snap...
de a 8-as szettben csak széles tárcsák voltak,de végül is,így is kijött egy garnitúra 11.000-ből. :-)
De,például 18 fogas első lánckereket is kínából rendeletem....
Gyertya az Ebay-ről,mint ahogy a használt plexi is.
Igazság szerint nekem ez kényelmesebb,mint motorosboltba rohangálni.
Köszi HL :-) hol érdemes beszerezni FJ s alkatrészeket ?
Ha van másik,akkor szép lassan ráérsz rendbehozni.
A kupplung nem egy nagy tétel,az olajfogyasztás meg lehet hogy gyűrű+szelepszár szimmering cserétől helyrejön.
Azért,az egyik az már félig Honda. :-D
A korelnök FJ -m rendesen eszi és szórja az olajat ,plussz csúszik a kuplungom. Gondoltam nyugdíjazom nincs szívem megválni tőle annyi a szép emlék :-) lehet egyszer csak rendbe rakom :-)