Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ugyanez van meg pdf-ben cikkszámokkal meg minden.plusz van még service manual-om is.
Köszönöm a hozzászólásokat! Mostmár tudom,hogy mi is a
probléma a karbin és a membránokon kívül. Az olaj keveredett
benzinnel,gyertya,karbi jó ma megejtem az olajcserét aztán majd
meglátom az eredményt. Ja már közben sikerült leirást szereznem
és nem tudom ki mit talált még,nekem van regisztrációm arra az
oldalra amit a yamaha szervízben is nézegetnek. http://www.starmotorcycles.com...
Majd beszámolok a dolgokról csak éjszakás után kicsit pihi kell!
A rugalmasságon én is elgondolkodtam de ideiglenes megoldásnak jónak tűnt.
Na akkor ezt a doktorchopper blogos dolgot verjétek is ki szépen a fejetekből. Én 3 féle ragasztóval próbáltam megragasztani, meg mindenféle alternatív módon megkókányolni a membránokat. Sehogy sem sikerült. Vajon miért ? Egyrészt azért mert ott folyamatosan nagy hő és benzin-áramlás van, és nem fog sokáig tartani. Másrészt akármivel is ragasszuk meg a membránt, az már nem fogja megőrizni az eredeti hajlékonyságát. Ezzel pedig bukik is az egész mutatvány, mivel a 4 membránt lehetetlen ugyanúgy megragasztani, és ezáltal beszabályozni.
http://doktorchopper.blog.hu/2... itt olvasható hogyan lehet megjavítani az esetleg hibás membránt. Azért lehetőség szerint cserélni érdemes minél előbb.Nekem a négyből három volt lyukas. Az olajat szűrővel is érdemes lecserélni.Legalább tudod mi van benne. Továbbá a leengedett olajat is meg tudod nézni milyen.Esetleg van-e benne lerakódás vagy valami nem oda illő.Levegőszűrőt és a gyertyákat is ellenőrizd.Ha eljutsz odáig hogy indítod akkor javaslom hogy gyertyákat kivéve és LETESTELVE feltöltött vagy új akksival forgasd át a motort hogy az olaj mindenhova eljusson mielőtt ráhúzott szivatóval esetleg szárazon maradt alkatrészek négyezerrel forogjanak.A karbiszinkront 5-12 ezer forintért megcsinálják szerviztől függően.Én magamnak csináltam,nekem így megfelel.A karburátor rendberakása pedig alap.El tudja venni az élményt ha nem műxik rendesen.
Szia pekig !

Garázsban állt a gép ? Egyáltalán nem lett elindítva 3 évig ? Ezek fontos kérdések. Én a helyedben levenném a karbisort és kipucolnám az úszóházakat, aztán megnézném a vákuummembránok állapotát. Ha bármelyiken van akár egy tűhegynyi lyuk, az a membrán már csereérett. Sajna ha a motor egy bizonyos ideig nincs elindítva akkor ezek a gumik kiszáradnak és kirepednek, onnantól kezdve pedig nem lehet beszabályozni a karburálást.
Üdv! Tudok küldeni neked service manualt a motorhoz.Ha egyáltalán nem volt beindítva 3 évig akkor éppenséggel lehet próbálkozni vele.Benzint+ akksit bele és tekertetheted amíg be nem indul.A magam részéről meg sem próbálnám ( a motor érdekében).Három hónappal ezelőtt ugyanebben a cipőben jártam.Az enyém két évet állt.(Vilmané meg tizet).Én kb két napig foglalkoztam vele mire oda jutottam hogy beindítsam.Persze nem mindegy milyen módon lett letéve de ez azért elég sok idő.Ha adsz e-mailt küldöm a cuccot.Sok sikert.
Sziasztok!
Valakinek van esetleg fj 1200 86 os évjárathoz bármiféle rajza?
Nagyon fontos lenne mert újra kell élesztenem a gépet.
Bár nem vagyok szerelő de sztem nincs nagy baja csak,hogy kb
3évet állt. Előre is köszönök mindennemü segítséget
A köszörülést nem én csináltam :). Inkább szakemberre bíztam én is.
A gyakorlat ez esetben megcáfolta az elméletet. De jól gondolom ugye,hogy nem mindegy ki és hogyan csinálja azt a köszörülést? Akit én ismerek ahhoz biztos nem mennék ilyen munkával.Gábor mester számát meg elmentem....
A szelephézag állítás nem bonyolult. Én magam csinálom tizenöt éve, már a második FJ-n is. Egyetlen spéci szerszám kell hozzá, amivel le tudod nyomni a szeleptőkét, hogy kivehesd a korongot. Ez pár ezer forint mondjuk az Imetben. Én eddig egyetlen korongot sem vettem pluszba, mert mindig megoldható volt a meglévőkkel. A szelephézag sohasem nőtt, mindig csökkent, ezért a korongokból levenni kell. Ez semmiféle problémát nem jelent. Általában nincs is olyan korong ezekben a régi motorokban, amelyik még gyári lenne. A rajtuk lévő méret jelölés rég nem igaz, mert már biztos csiszoltak le belőlük. Egyébként a munkára bátran ajánlom Sárkány Gábort (20-922-8008), én nagyon sok hasznos tanácsot kaptam tőle és a korongok csiszolását is ő csinálta meg sokszor.
Ilyet nekem sem sikerült találnom, végül megrendeltem egy gyári újat horror áron. Olyan 8-10 ezer volt, de kb. nyolc éve.
Ha veszel új tömítést az csak jó.A nagyvasnak én csak a honlapját nézegettem eddig tapasztalatom nincsen róla.Árban nem tűnik túl drágának.Ha van elég önbizalmad hogy nekiláss akkor gondolom láttál már hengerfejet belülről.Sok sikert hozzá.A tapasztalatokat azért majd oszd meg velünk.Csináltam már én is csak pár éve volt.Kopnak az emlékek:) Gpz 500-on csavaros azzal szenvedtem kicsit.XJ 600 divin meg szétszedés és mérés után nem én fejeztem be,de jó lett az is.Ha le van véve a szelepfedél érdemes kis figyelmet szentelni a vezérműtengelyek állapotának is.Pár dologra lehet belőle következtetni.
Nem sürgős, illetve inkább én csinálnám, bár a régi tömítés visszarakása . Beruháznék egy újra, nagyvas.hu-ról vmi vélemény, mint alkatrészforrás?
A szelephézag állítás szervizben olyan 2-3 óra.A gyári lapka kábé 2-3 ezer forin/darab.Lehet kapni utángyártottat is olyan öt és nyolcszáz forint körül.Van aki megköszörülteti a régit ha kell és azt rakja be. Ezt egyáltalán nem ajánlom.Szelepfedél tömítést ha nem folyik én visszaraknám a régit.A saját motoromon tuti én fogom csinálni.Nem kell kivenni a vezérműtengelyeket sem hozzá.Van olyan is hogy nem kell venni lapkát mert a meglévőkkel be lehet a gyári értékek közé állítani mindet.Van ismerősöm aki meg tudja csinálni csak ideje nincsen mostanában.Mikor kellene?Ha gondolod összeszedem a gondolataimat és elmondom privátban hogyan kell csinálni.Komoly szerszámozottságot nem igényel.
Bartha! Átjöttek az alkatrész katalógusok, igen nagy hasznát tudom venni, köszönöm.
Más: tudtok olyan emberről aki tisztában van az FJ 1100 szelepállítási procedúrájával és meg is tudja csinálni és netán alkatrésze is van hozzá (korongok, szelepfedél tömítés)?
üdv nektek januárban sajnos muszáj voltam eladni varaderomat most kis pénzböl jó gépet szeretnék egy Fj 1200 88évj -tal szemezgetek szeretnék egy pár tanácsot kérni hogy a vásárlásnál mire kell fokozottan figyelni .és egy pár szót a tipusról -utaskényelem ?fogyasztás ? 90 % erdéy az uticélom ezt hogy viseli elöre is köszönöm mungo
imlov@freemail.hu,köszi.
Ha adsz e-mail címet már küldöm is.
Sziasztok!

91-es FJ1200-hoz keresnék a jobboldali légbeömlőn lévő műanyag
védő elemet. Ha sikerült feltöltenem a képek, akkor a képen látható elem jobbos párjára lenne szükségem.
Ha valaki tud ilyet kérem jelezze.
Üdv.
Nagyra tudnám értékelni,ill.egy köszönömmel díjaznám.
Szia Barthat32!

Gondoltam ha jó a kipufogó, úgyis érte megyek, akkor egyúttal elvihetek egy pendrive-ot is. Vmi elérhetőséget küldenél nekem erre a címre: goldenarrow@freemail.hu
Fj!A kiufogó felrakása folyamatban van.Van Yamaha parts catalogue fj 1100_hoz 36Y,47E,47F '84-'85 évjárathoz,ebben az alkatrészrendeléshez szükséges cikkszámok vannak de a fontosabb,hogy robbantott ábra van mindenről benne az utolsó alátétig kb.Ugyanez van 1200-höz is abs-el vagy anélkül.Valamint 1100-hoz service manual amiben a meghúzási nyomatékok és szokásos dolgok vannak.A megnézést hogyan gondoltad?Az alkatrészkatalógus kb 4 MB a service manual pedig 80MB.Ha környékbeli vagy akkor hozol valami adathordozót és ráteszem vagy el is küldhetem mail-ben.Üdv.
Köszi a gyors választ. Természetesen pár napon már nem múlik az egész. Említettél vmi cikkszámos alkatrész katalógust lentebb, azt is szívesen megnézném egyúttal ha megoldható.
FJ! Nekem 25 ezer felelne meg.Azonban van egy lényeges dolog.Az egyik,hogy fel kell próbálnom a sajátomra mert nekem ezen a linken található motoron volt,és nem a saját lábtartójához volt rögzítve valamint nem volt rajta a gyári lábtartó konzol ezért az a biztos ha leelenőrzöm.Remélem egy nap csúszás nem gond? http://www.kepesmotor.hu/idomo...