Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A túlfolyást okozhatja a rossz tüszelep, fészke-üléke körüli o-gyürü tömítetlensége, de záró felületek közé kerülö szennyezödés is. Ilyen hiba igen veszélyes, mert akár feltelhet benzinnel a henger, és folyadék összenyomhatatlansága miatt menetestöl lövi ki a gyertyát a hengerfejböl. Nyilván amelyik porlasztó túlfolyik, az túl dús lesz, beköpi gyertyát lekokszolja a rendszert...
javítószett
Jellemzöen nem az idei használat mennyiségével, hanem elöregedett tömítésekkel lerakodásokkal, nem használattal szokott ezen a téren baj lenni.
Ennek használat mindekoron javasolt.
Hello! A gép teljes karbipucolás ,és szinkronba lövés után tökéletes volt,aztán másnap kb 3 km-ig,aztán elkezdett hebegni főleg alapjáraton és folyt a benzin valamelyik túlfolyón. Aztán volt hogy abbahagyta egy újabb indításig,aztán megint folyt és a szivattyú sokáig nyom későn áll le,nehezen indul. Tűszelepre gondolok,mondjuk tiszta volt,de belemehetett valami ? vagy leragad a tűszelep ? van még más eshetőség ? még tank alatti benzinszűrőt cserélek,meg megnézem a csöveket.A motor 200 km idei használat után kezdte csinálni ezeket.
Én már sok féle módon próbáltam megragasztani, sehogy sem működött a dolog. Maga a ragasztás sikerült, utána a szinkronizálás soha.

KERESEK új vagy bontott féktárcsákat, amelyek nem ütnek és nem nagyon kopottak.
Köszi ! Most megragasztottuk valami loctite 406 gumiragasztóval,valamennyit csak bír aztán majd indulok valamerre. Az itthoni 10ezer/db csak nem tudom hogy bírná ? Meg Pesten rá is rakná,kérdés az kibír 20 évet ?(vagy csak kettőt). ,e-bay-en 68euro/db. Valaki használ ilyen után gyártottat ,hátha lenne valami tapasztalat .
Mégis van új a nap alatt, köszi a felvilágosítást !

Azok a külön kapható membránok nagyon jó áron vannak, lehet hogy egyszer bevállalok egy szettet...
Hello!

1;Ùgy néz ki lehet cserélni csak külön a membránt.
membrán
2;ha kicsi gombostüfejnyi lyuk van csak rajta: Pattex alulról vékonyan ideiglenesen ( pár évre is akár) megoldhatja a problémát.)
3; Itthon is sütnek már membránt: hazai
A helyedben nem költenék karbisorra csak ez miatt, mert nyilván abban is öreg membránok leszek, és ha még nem szakadtak, hát elöbb utóbb azok is kilyukadnak. Preferálnám az ebay-es megoldást, mely számlával és garival kerül annyiba, mint az itthoni modortalan uriember terméke számla és gari nélkül.
A linkelt ragasztót magam is kipróbáltam pár öreg motorjaim membránjain. Szépen vékonyan lehet vele dolgozni. Rugalmas száradás után is, de nyilván minimálisan befolyásolja a membrán müködését, de nem hiszem, hogy egy öreg motornál, ahol amúgy is komolyabb eltérések lehetnek a hengerek közötti végnyomások között a szikron tekintetében , egy egy pötty a paláston oly sokat számítani, ha nem jön be még mindig lehet rakni bele új membránt...
Hello! Köszi a választ,gondoltam hogy nem örökös de átmenetileg hátha bír egy szezont. Amúgy jó a gép teljesen gyári 92-es. Csak lesz hozzá valami.(előbb vagy utóbb)
Üdv,
a ragasztást ne erőltesd, nem oldja meg a dolgot. Ha meg is tudod ragasztani, a ragasztott membrán már nem úgy fog hajlani mint az ép, ezért más lesz a vákuum érték az adott karbiban, tehát nem tudod majd szinkronizálni a motort. A gyári membrán nagyon drága, 60 000 Ft.- körül van darabja, mivel a súbertolattyúval együtt kéne megvenned.

Létezik többféle utángyártott is, (pl. Tourmax) de a legegyszerűbb a bontott beszerzése. Ajánlom a bajai Sugo motors-t.

Én ugyan ezzel szívtam amikor megvettem a motoromat, egy komplett karburátorsor cserével oldottam meg végleg a problémát.
Hello mindenkinek ! Van egy Fj 1200 asom,karbi mebránal küzdök,(kicsit repedt,meg van kettőn egy pici lyuk)van valakinek ötlete a megoldásra ? Ragasztás,(olvastam ilyesmiről) ? Vagy csak csere jöhet szóba,vagy tud valaki eladót ami még jó ? Előre is köszi !
Én is nagyon örülök hogy megy az FJ fórum.
Sajnos az fjclub.atw.hu fóruma teljesen kihalt, le is állt.

Kár érte. A Facebookon ment utána egy darabig, de már az sem valami aktív, viszont ajánlom figyelmetekbe ezt :
https://www.facebook.com/group...

Örömmel látom,hogy nem haltunk ki.Üdvözlök mindenkit újra a fedélzeten.Az utóbbi két géphez pedig gratula a tulajoknak tetszetős kis vasak.
Az épített FJ sem rossz látvány.
Szép példány, gratulálok !
És ehhez mit szóltok?
Az egyik haverom Fj1100-ese
Üdv! Újra FJ nyergében ülők!
Szia!
Nézd meg ezt. Ez az enyém volt, még én építettem bele a félkarú lengőkart. Ilyennel nem futsz össze másikkal magyarország útjain. FJ 1200
üdv köszönöm az infókat remélem sikerül egy jó állapotút kifognom mert nagyon tetszik ez a típus. Első sorban túrázni szeretnék vele az úgy halottam nagyon kényelmesek . Remélem mielőbb elviszik a kawámat mert már nagyon fáj rajta a hátam.
hmmm az "R" lemaradt, igazából FZR fórum, de a lényegen nem változtat
Fz fórum uviferi. ez az a hsz
A múltkor említette hogy van eladó 267-es féktárcsája.
Meg nagyon nagyon nagyon erős...

Amire mindenképpen figyelj oda az az önindító. Az 1200 is problémás tud lenni miatta. Úgy vehető észre hogy feltöltött akksival is nehezen teker. Elkopik a forgórész áramfelvevő része, ez miatt erőtlen a villanymotor.

Apropó, nekem szükségem lenne legalább egy, de inkább 2 nem kopott, nem hullámos féktárcsára. Felszabályoztattam az FJ-m mindhárom tárcsáját, sajnos a jobb első csereérett lett. A szabályoztatás után 200 km-rel elszíneződött...
Üdvözöllek.Az életkora miatt mindenképpen az 1200-ast javaslom.Az 1100-at '84-'85 ben gyártották utána 1200 volt egészen '96 ig.Az 1100-nél a váltó dobálta ki a sebességet amit később kijavítottak.A kuplung hajlamos "viszonylag" hamar megcsúszni.Akár harmincezer kilóméteres futás után is.A szokásos dolgokat kell ezeken is szemrevételezni.Amennyiben láthatóan nem volt kókányolva nagy meglepetés nem érhet,ha egyébként nincsen rendellenes hang vagy bármi a viselkedésében nyugodtan megveheted.Fenntartása szerintem nem olcsóbb de nem is drágább más fiatalabb motorokhoz képest.Az életkor miatt viszont biztosan lesznek elkopottabb részei amiket előbb utóbb cserélni kell.A km órát nem kell nézni,mert vagy köze sincs a valósághoz vagy ha jó a motor tökmindegy mennyi van benne.A karburátor és a töltés-generátor része legyen rendben mert nekem pl.ezekkel volt a legtöbb bajom(1100-'85).Esetleg a generátor meghajtólánca is zöröghet.Ezt kis fordulaton elindulásnál lehet hallani mikor ráengeded a kuplungot.Blokkszétszedés a vége de nagyon sokat elmegy.Attól függ mennyire zörög.A 16"-os kerékre nehezebb gumit találni és vezetni is jobb a 17"-essel.Ellenpélda:1994 óta és 300.000 km óta megfelelt a gazdájának akivel rendszeresen találkozom.Ő nem alakítaná át.A típustörténetnek javaslom nézz utána.Apróságokat változtattak rajta hátha találsz olyan szempontot ami eldönti melyik évjáratot vedd.PL :ABS. Főbb tulajdonságok:Nehéz,Kényelmes,Szép,Megbízható,megbízható,megbí
zható...
Üdv kis segítséget meg tapasztalatokat szeretnék kérni. Most cserélem le a motoromat és fj 1200 és 1100as ban gondolkodok. Az lenne a kérdésem tiszerintetek melyiket érdemesebb és mire érdemes a vásárláskor oda figyelni . Várnám azok válaszait is akiknek van tapasztalata ezekkel a motorokkal.
oké rendbe várom válaszod képet küldjél a kupeczik-janos@freemail.hu ra
Szép estét. Biztosan van itthon légszűrőház viszont felesben vettük a motort a barátommal.Megbeszélem vele és szólok,hogy eladó vagy nem.Ma már késő van hozzá.Kis hiba belefér?Úgy emlékszem a felső csavar körül elrepedt.Asszem az enyémet is műgyantával javítottam meg.