Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Némi alvással és egy duplakávé keretében a szervezetembe integrált koffeinadaggal hatékonyabban megy a hibajavítás.
Ha jól értem, azt akarod mondani, hogy mindegy milyen a gumi, 160-180-190-200, mert a felfekvő felület ugyanakkora.
Uhum. És ez a matt? A témában ez még nyitásnak is gyenge a sötét oldalt is figyelembe véve.
Jó munkát, délben én ebédelek.
Sport dob vagy turaplexi van valakinek elfekvőben?
Megvásárolnám.
Mivel szabin vagyok és itthon maradtam, mehetünk motorozni!
Tudtok ajánlani valami jó kanyargós tiszta útvonalat? Ha nem tud senki eljönni velem?

Melyik az az útszakasz ami valami várnál van Tatabánya irányában és nagyon kanyargós és jó az aszfalt is!
Valaki videóra is vette asszem.
Délelőtt 10h től mehetünk.

Üdv
Bővebb infót erről!
Engem itthonhagytak a 19ei Alpok túrarol mert nm volt szállás nekem.
Ezért mentem gumiert is!
Várom a részleteket!
Na nemvolt egyszerű!
Pilot power 2ct kertem nem volt, kertem M3 át, nem volt első, contit nem ajánlotta. Bt-016 os lett választva. Meglepően jó guminak tűnik. Gyorsba mentem is vele este a dobogókőre.
Hogy osszebasszak e azt nem vettem észre.
Viszont vagy 4 motor állt be kb 1 óra alatt.
Aki csinálja a motorgumi cserét jó gyerek ,nem hinnem, hogy szándékosan baszna szét a felnit.
JAaa, szlovákok voltak ráadásul 2 en Cruiser szeruseggel egy csajszi meg a bikaja.
Na viszlát szia pisztácia.
Most nem áll szándékomban másik motort venni mert sokba kerül.
De valoszinű egy fz8at választanák.
Akkor szépen veszel hozzá egyet, bár röhejesnek tartom, hogy 2,6-nál nem fért bele az alapfelszereltségbe...
Délben én dolgozom
Ice Tea azt iszom.
Akkor ezt az fz 8 al nem lehet megcsinálni mert nincs rajta sztender.
Mer ezt csak azon felállitva merném megcsinálni főleg 180van nál.
Ezt majd holnap délben próbáld meg leírni, amikor nincs benned ennyi pia.
De azt nem hiszem hogy a 160-180-190-200 gominak ha kigyorsitásnál amikor egyenesen mész vágod?
hogy a felfekvő felülete között túl nagy különbség lenne.
Akkor erre kérek választ.
Matt.
4-ben. A gyújtást is le kell kapcsolni, és vissza: figyelj, hogy a 3 dolgot 1 másodpercen belül csináld.
Hanyadikba kell megnyom i 3.ban vagy lehet 6.ban is?
Erre nem igazán gondoltam.
És akkor kanyar előtt jobban kell fékezni?
Tudod hogy a széles gumi miatt nehogy kisodrodjunk
Kiír a kijelzőre egy érdekes kérdést, amit csak egy specialista tud megválaszolni. De csak akkor, ha 180-as tempónál nyomod meg.
Lehet, hogy azt a baszott nagy teljesítményt le kell vinni az aszfaltra...
Hu az mirejó az a kapcsoló már akartam is kérdezni.

Skandallum! Még könnyebb vele kanyarodni, ez megengedhetetlen.
Szerintem erre a túrára mindenki elmegy akit megsértettél és elégtételt vesz rajtad!
Jaj neked!
Akkor legjobban a verseny bringával lehet kanyarodni.
Kérdés minek a GSXRre R1 re190es gumi
Bár tavaly az a nagy piros kapcsoló a kormányon belémhozta az ideget, mikor autópályán levette pillanatokra a gyújtást kontakthiba miatt.
Képzeld még nem rohadt le.