) Opelnél 60 ezer az előirás a cserére, 90-nél cseréltem, de semmi gondom nem volt csere előtt sem. A mociban gyárilag duplakatódos van, szerény véleményem szerint még 100 ezernél sem égne el a katód. Azért csak cseréljétek 20 ezernél, abból nem lehet baj. Egy kicsit azért marketing szaga van ennek a dolognak, a japán mindig is nagy hangsúlyt fektetett az alkatrész eladásokra........
én már cseréltem trafót amiatt, mert nem volt cserélve a gyertya, nem adta le a szikrát, és emiatt tönkrement a trafó. Mondjuk ez autó volt, pl. opel, annyira ette az olajat, hogy elkokszosodott a gyertya. De az elektródák is elégnek a túlhasználásnál.
/
Igenis csapágyas lesz, és keknni kő! Meg kivenni és megnézni, esetleg megkefélgetni
Azonkívűl semmi. Viszont ha valami gázosodik, nem mondod meg, hogy annak van baja. Szóval a gyertya amit utoljára cserélek én is.
I Love Szlovénia.
Az út 2/3-adán esett, kivagyok... mentem aludni