Nem akartam felhozni, de ha már valaki megtette
Mondjuk abból az injektoros fajtát drágábban mérik és nem biztos hogy kényelmesebb, sőt. A fejidomos régi, meg ritka mint a fehér holló és karbis.
) 2004-2005-2006-os Fz6s-eket nézem 900-1,1 között.
Esélyes lett nagyon a fz6s...
Minél egyszerűbb valami annál üzembiztosabb. De ez az én egyszerű véleményem.
+város és 280 km után még van 1/4-tankom cca.: 12~14 liter fogyott.
) mondta, megoldható.
Ég és föld, és mennyivel olcsóbb!
Vagy nem?
Mondjuk énmeg kizárólag a karbit szeretem. Nem is hagyott ott még egyszer sem.
Arról leér a lábad, mert nekem is, kényelmes is, erő is van benne. Mondjuk 1,2-ért nem biztos hogy kapsz
Visszafele nem lépünk! A régi 1000-1100-1200-1300-1400-as gépek nehezek 250kg körül. Akkor már inkább egy 1800-as chopper
) Szóval pipicskedni nem akarok. Bár az er6f megfordult a fejemben, de annak keményebb a futóműve és az ülés is rosszabb. Kb ugyanott lennék vele, mint az ER-5-el. Csak picit nagyobb teljesítmény és jobb szélvédelem.
.Kb. mindent próbáltam,felültem a tankra egy kicsit,váltva bal far jobb far...sorolhatnám.Olyan volt mintha tükön ültem volna.Lehet rossz volt a testartásom
ha kisebb a keret.
nincs azzal baj, hogy nem szereted a Hondákat csak ne vélt és hallott infók alapján ne szeresd!
cimborám fesszabokat árul egyébként és nem Hondához megy el a legtöbb