vagy kiegészítőket a "jujj de jó, alig sérült a balesetben" motorodra
De jó előre a Power3, és hátra a Road3 is. Első guminak tapadósabbat szoktak feltenni, mind a hátsó. Nekem elöl hátul Power3 van. Nagyon jól tapad, még nem csúsztam meg soha kanyarban, kivéve a hosszanti irányú bitumencsíkon.
Nehéz-erős motorokon hátul nem sokat bír. 2000-et tettem bele, erőltetett tempóban. Jelenleg 80%-os. Aki pilot oad 2, vagy 3-at használ nem panaszkodik a tapadásra itt a Cseszneki szerpentínen.
). Egyenesben én se szoktam hosszútávon nagy/relatív nagy sebességgel közlekedni.. csak itthon ha ingázok országon belül.. ha kanyar van, akkor meg nem igazán érdekel az irányítószám....
De miért van az hogy a gumigyártók mérnökök hadát foglalkoztatják és tesztek sokaságait végzik el egy-egy gumiabroncs kifejlesztésekor.. amit ráadásul párban tesznek.. és párban is ajánlják a későbbiekben a nagy gonddal kifejlesztetett, és a piacon gondosan pozicionált portékáikat.
..és miért nem láttam még soha egyetlen egy gyártói ajánlásban sem hogy:
"Ajánljuk a kedves vevőnek hátulra az új fejlesztésű túraguminkat, és hozzá előre az alábbi sport gumiabroncsokat."
vagy
"A régi fejlesztésű, ámde nagy tradíciókkal rendelkező, kőkemény, viszont sosekopel abroncsunkhoz kiváló választás előre bármelyik sport-túra gumink"
Na ezt mondja meg nekem valaki nagyon okos