Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát nekem már 4 kesztyűm volt mire megtaláltam a frankót, ami azt arlen ness. Nekem nagyon elcseszett kezem van, nagyon sok kényelmetlen volt, és nyomott is. Hiába mondta a boltban, hogy majd jó lesz, nem lett. Vissza persze ezért nem veszik. Pláne ha már 5-700km benne van. (igaz csak 50et vallottam be belőle )

Szóval superzone tényleg frankó, bár az a saját márka annyira nem tetszett nekem. Haver most a new moto-nál rendelt valamit. A shox az egy vicc, fokt meg drága (és minőségi is).
Nálunk árulnak valahol ilyen kormánykiemelőt?

http://www.amazon.com/1-25-bac...
Én pár hete hatósági műszakira vittem egy motort Kecskemétre. Ott épp csak a rázó/fékpadot nem bírták elindítani! Duda és index ellenőrzés után át is ment... Egy sima műszakin több dolgot megnéznek. Vicc..
700 0000 ?
Sziasztok!
Ha valakinek lenne kedve jönni május 18-23 között Ausztria Olaszország csillag túrára akkor van egy szállás helyünk mert az egyik résztvevője a túrának lemondta.
A szállás kb 30000ft. Üzemanyag költség kb 700000ft.
Fizetni a helyszínen kell majd távozáskor. Részletekért írjatok e-mailt
Bekiss2@gmail.com
Köszönöm hogy elolvastátok.
Üdv Mindenki!
FZ6-ra milyen gumit ajánlanátok főleg sportos, utcai használatra ? Teljesen elvesztem a választékban és a boncterem véleményei csak tovább rontottak a helyzeten.
Kesztyű: Superzone.
Valamikor le volt értékelve a 20ezres nyári kesztyű felére és abból adtak még 20%-ot.... Igaz, ez tényleg nyári kesztyű, rövid és nincs szoknyája sem, viszont protektoros az ujjaknál. Szép fehér és perforált. Én nagyon szeretem.
No....3 és fél óra alatt meg is lett a friss vizsga. Kicsit vicces volt de inkább bosszantó.
A lényeg: NKH-hoz vágott slickel menni vizsgára, igen rizikós :)
Két (oda-vissza) gumicsere után már meg is volt minden papír..szerencsére a gumicserét olcsón megúsztam. Újra slickes a világ :)
A történet hosszú, mert nagyon magyarázkodtak...talán majd személyesen ha lesz rá alkalom :)
Én is sokat kutattam, hogy milyen kesztyűt vegyek.Pesten az összes nagyobb boltot bejártam, volt hogy kétszer is. Fő szempont volt hogy minőségi legyen,bőr és hosszú szárú.Ez tűnt a legjobbnak vagy mégsem
Pont az a jo.
Kabat ala rakom es tuttoperfetto.
A shox kesztum tartos es olcso volt de kinyult igen rendesen,es olyan volt allagra,szagra mint egy honapos doglott oposszum.
Ehhez kepest az egyeves bering kenyelmes,finom puha,es tartos.
En a preferenciat ugy modositom hogy bor es passzoljon ram mint egy kesztyu.
Ar annyi hogy azert esszel.Ha nem jo lehet olcso ha jo lehet draga is.
Van a szekrenyben olcso spyke ami kidobott piz,buktam replica alpainstar izen amit sztaroltak hogy milyen fasza sport meg ved a muanyag...... Feneket, szoritott az a szar vedo annyira hoflgy a kuplungot kin volt kezelni.
zaius al az volt a bajom,hogy rövid a csukló része...
A drágakesztyűs "horror" sztorikat mindig szörnyülködve olvasom, főleg most hogy már érik hogy vegyek egy nyári kesztyűt, mivel az előző 7 év használat (plusz 15 fok felett. tehát úgy a motorozások kétharmadában) után, részben saját hibából..sőt lehet csak azért tönkre ment az ősszel..és már kezd kicsit meleggé válni a téli kesztyűm.

Első kesztyűm volt, csak két szempont volt a kiválasztásánál, valódi bőr legyen és ne drága (fogalmam nem volt mit is kéne elvárni egy motoros kesztyűtől), mégis ennyi ideig bírta. Talán 3 éve még láttam pár helyen hogy kapható, viszont már nem találom, pedig újra megvenném pedig nem egy high-tech cucc, sőt.

Drága, de jó.. és legalább tartós nem is biztos hogy mindig megállja a helyét, így pedig nem is olyan könnyű a választás, főleg hogy nem szívesen cserélgetném évente a kesztyűmet.
Hasznalj rakodokesztyut.
Hetente cserelem.
xaros shox kesztyűm meg 7 év után esett szét

Nem zaius.Bar csak 6000 km van benne es nem lukad.
Csak tudnam hogy jutottam hozza 34e ert 25 helyett.
Amugy blőd a szoveg a webaruhazban.
A Zaius-ra marhabort ir benne meg a cimken kecskebor van irva.
ez
mondjuk,azt nem tudom hogy jutottam hozzá 45e helyett 36 ért
Tipus?
tavaly júniusban vásárolt 36e ft os bering kesztyűm kezd kilyukadni mi lesz ebből
Mérd ki több ponton, ahogy Zoli írja valószínűleg ferdén fut a lánc, az lehet a himba gondja is, de nem feltétlen. Hornetnél pl. több olyannal találkoztam, hogy esés következtében a blokk állt benne ferdén.
Nem áll egyenesen.Így féloldalasan áll picit a lánc.
Talán,szerintem,és nem vagyok pro szerelő.
Már egy ideje így áll, a dolog pedig csak most jelentkezett. Felfújtam rá még egy réteget, ha megint csinálja, akkor jobban körüljárom.
Lewyur: köszi.. megnéztem.. "üvegfoglalatos" 5w-os..
köszi még1szer
Köszi szépen..
formára pedig ilyen