Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia

Karbiállítás: Ujudics Béla Kiskunfélegyháza, telefonszánot küldök, ha érdekel privátba.
Idomok: otthon magamnak remélem sikerült a képek csatolása... Ha gondolod csinálok Neked is, nem profi, de praktikus, ingyé...
carbonmad szintén csinál (beszéltem vele), de le kell szedni hozzá a dekliket és elvinni neki .


szia calipso!

karburátor-kérdésben kérdezd a szakikat - kozmax és lecsó. de gondolom maguktól is megtalálnak.

dekli-borítás és tsai - a karbon a motoron topikban a carbonmad nevű ember foglalkozik ilyenek készítésével, tőle érdemes ajánlatot kérni!

lum
Egyébként üdv mindenkinek a topicban, sikeresen végigolvastam az egészet.

1000-es Fazeremet szögelem át, hogy kicsit alkalmasabb legyen versenypályára, tavaly voltam kint és nagyon tetszett.
- El szeretném adni motoromról a gyári ezüst színű bukócsövemet, ha kell valakinek szóljon bátran, megegyezünk (calipso@freemail.hu)
- karburátor állítás érdekelne részletesebben, de látom fazer42 már nem írkál. Tud vki segíteni?
- érdekelne ezen kívül hol lehetne olcsón beszerezni belső sárvédőt, és blokkdekli borításokat

Köszi
Szia

Hol állíttattad be a karbikat és mennyiért?

Köszi
Szia Acerider!

Nem akarom eladni a gyári kipufogót. Már más is meg akarta venni tőlem. Mért kell neked gyári megsérült?
Megjött a jóidő, kimentek az útra és hangvillás motorok huztak el mellettük nagy sebességkülönbséggel... Rájöttek mi a jó.
lx, túró, mivaaaan?!?!?!?!?!

nem értem.. nincs ki a gixer pártoló csapat, vagy szponzorokat kerestek a kavaklubhoz?? nem jellemző ez a bájos hangulat, ez a békülekénység, és a hanvillások dícsérete..

valami nem stimmel... sunyi dolgok folynak a háttérben, érzem...

élőben nagyon gyönyörű szép.

ellentétben a képen látott gsx-r 750-nel amibe beleszerettem. s élőben nekem a régi jön be
szép... de az a kipufogó...kkhhmmm... szóval érdekes...

LX
Egyre jobban tetszik de majd keresek egy kéket


még egy igazi rajongó
Hááát... A paripa esztétikai megjelenése szerintem szemtelenül jó lett. Csapott hátsó, púpos hát, erőtől duzzadó szügy. A modellfrissítés nagyon jót tett neki: az ember szeme minden részletén szivesen időzik, az összhatás is harmonikusan aggresszív.
Tudnak ezek az arcok a Yamahánál...

Ez a "normális autót lehet ennyiből venni -bocs, de- hülyeség. Sajnos sokba kerül az tény, de egy autót ezzel a gyönyörűséggel egy napon sem lehet említeni...
Azért remélem, jövőre olcsóbb lesz, akkor már lesz elég eladott példány, nem friss modell, etc.
"reggelt!

Persze, hogy egy k. jó gép, még szép. Pár hete már a http://www.yamaha-motor.com-ról leszedett kép a wallpaperem a céges dt-n, laptopon, meg az otthoni dt-n.

A farát lecsapták, kicsit strítfighteres lett, "05-ös R1 blokk alacsonyabb tartományra optimalizálva csúnya nyomatékgörbe kilengések nélkül, R1 felfüggesztés, kerekek. Sz"al tényleg kurva jó. Egy sportmotor egy túragép kényelméval.
Lassan itt a XXX. szülinapom, igazán meglephetne valaki vele....
magyarázd el a feleségednek, h a motor nem közlekedési eszköz, azt a vezetés élményéért nyüstöli az ember. és ha ragaszkodik a 4 kerékhez, akkor vesd fel, h ok, akkor veszel egy subaru impreza wrx sti-t, mert az a legolcsóbb olyan autó, ami hasonló élményt ad. 14 misi

150 pacit kevesen tudnak kimotorozni, ez igaz (nem egyenes koppgázra gondoltam), én még a magam 100ától is messze járok, de ugyanúgy csábít, nincs mit tenni ellene. mocskolul összerakták ezek a japók az egészet.. ránézel, és elhiszed, h nem tudsz élni a 150 csikó nélkül..
MÉg semmi sem biztos az új mocival kapcsolatban. A feleségemnek égnek állt a haja, mikor előhozakodtam az "új ötletemmel". Ő szerinte ennyiért már rendes autót is lehet venni. Ez elgondolkodtató!!!!!!!!!!!!! Na és az élvezet??? Ezt a nők ugysem értik! A 16 E km-hez hozzá kell fűznöm, hogy valóban egy nyugodt vérű motoros vagyok. Én is szeretek gyorsan menni ahol lehet, de koromnál fogva én már nem kockáztatok. 23 éve folyamatosan motorozok, balhém nem volt. (Ezt most lekopogtam!) Végül is szükség van arra a 150 pacira pályán kivül? Vagy csak a dizájn?? Nem tudom, de NAGYON TECCCCCCCIK!!!
16 ezer gyári gumikkal most esett le.. ejha, akkor nem a lámpától lámpáig gyorsulásos típus vagy.. nekem most lesz 8 az fz6-ban, és pillanatokon belül cserélnem kell

extrákkal nem érdemes kereskedésbe adni a gépet, ha jó állapotban vannak, inkább apróban hirdesd meg, így szezon kezdetén biztos jó áron meg tudszz tőlük szabadulni.

félreértés ne essék, nem lebeszélni akarlak a mostani vásárlásról, sőőőt. legalább lesz első kézből tapasztalat viszont ha most megveszed, akkor előre megmondom, h kurvára irigyelni foglak egész nyáron!
redfazer - ja, lehet matekozni, h mikor hogy éri meg. ez függ egyrészt a forint árfolyamtól (sztem megy lejjebb is, most elég magasan szárnyal, de ez csak becslés, a nálam okosabbak sem tudnak megegyezni benne, h mi várható..), másrészt ősszel nincsenek eladások, a számokat meg produkálni kell, így a kereskedők is jobban hajlanak a kompromisszumokra. az ideális az lenne, ha most eladnád a 600-ast, és ősszel megvennéd az fz1-et. kereslet/kínálat természetesen nem gondolom komolyan

cafka - a motomixet olvastam, abban erről a teljesítmény-leesésről nem volt szó, a revü egyelőre kimaradt, de pótolom ha nem felejtek el jelentkezni, és van még lehetőség, akkor 1-én a nyílt 7végén én is tesztelem a gépet
Több újságban is:Motormix 2oo6. 02.hó, Motorrevű 2006. 03. hó. Ha nálam lesz a tesztmotor majd kipróbálod!
Látom az új FZ 1 S sokaknak piszkálja a fantáziáját. LUMnak üzenem, azért kellene most megvennem az új mocit, mert a 3 éves fzs 600-at most 1,3M.- ba beszámolná a kereskedő. Szerintem őszig az új fazer ára nem fog csökkenni, viszont akkor már csak kevesebbért számolná be a régit ( gondolom). Ráadásul a mostani mocimon az extrákra nem tart igényt, pedig van rajta túraplexi, fém fékcső, csomi tartó, stb. És full makulátlan állapotú, nagyon vigyáztam rá. 16 ezer km-nél még a gyári gumik vannak rajta, ez sokat elárul a gép múltjáról. Nem-de? Arra gondoltam, 1-2 éves R1 tulajoknál kellene érdeklődni a blokkal kapcsolatosan, bár a "Yamahát" ismerve sztem túl nagy problémák nem lehetnek. Lehet, hogy belevágok.
hol olvastátok az fz1 cikket? érdekelne!!