Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali srácok! Az elmúlt két napban több élményben volt részem. tegnap k.b.20-25 perc erejéig kipróbáltam az FZ 1-et. BRUTÁLIS!!!!!! Zoli26-nak azt tanácsolnám, ha még full kezdő, hogy 2-3 évre min. felejtse el ezt a mocit. Egyesben egy kövér gázt húzol és a km óra valahol 145 -nél jár. Nagyon stabil, jók a fékek stb, de sztem egy 600-as (az enyém is) sokkal jobban kontrollálható. Véleményem szerint az FZ6 ereje bőven elég a gondtalan országuti guruláshoz, teljes kezdőknek még ennél is kell az önkontroll.
ez az, h EGYSZER élünk! az fz1 durva játék kezdetnek. már egy 600-as is erős, de az sztem jobban kezelhető. a lityis meg már alul is húz mint az állat, nem hiszem, h kezdő kezébe való. én az első fz6-omon is majd befostam, amikor elhoztam a szalonból, és még bőven van mit tanulni rajta..
Ne tökölj Zoli, meg kell venni.Egyszer elünk ember.Én már mentem vele, nagyon kellemes és nyomatékos ha tudsz parancsolni magadnak akkor nem lesz baj.Lehet vele finoman menni ugy van hangolva és nekem elég kezesnek tünt.Ha teccik meg kell venni.
Köszi a tanácsokat.

Én is hasonlóan látom a dolgot. Csak én úgy terveztem, hogy ha megveszek egy motort, akkor azt használnám jó pár évig. Nem váltogatnám idényről idényre. Már csak anyagi okok miatt se. De ha belekóstolok, akkor lehet, hogy változik az álláspontom.
Fejlődni meg a nulláról szerintem sok éven keresztül lehet. Mármint tudásban. Nagyon sok km kell ahhoz, hogy egy kezdő a határhoz közel motorozhasson egy 150LE-s paripával.
Mindenesetre megvárom, amíg Nyíregyházán ki tudom próbálni mindkettőt, és az után döntök.
Hali Zoli26!

Én is kezdő, újrakezdő vagyok.
A napokban várom a FZ6S átvételét.
Én is sokat gondolkodtam a típuson. Végül a nagyon jó kezelhetősége, kényelme, barátságos viselkedése miatt majdnem egy Honda CBF600S-t vettem (persze a Fazer 6-os is képben volt, hiszen az előbbi jó tulajdonságokkal Ő is rendelkezik, de a 98 lovat indulásnak soknak tartottam). De motoros barátaim tanácsait halgatva végül a 600-as Yamaha lett a befutó. Indulásnak szerintem még ezzel is nagyon ésszel kell bánni.
Az FZ1 150 LE-e, súlya kezdésnek kicsit brutálisnak tűnik.
A másik: mi lesz ezután? valami élvezetet (fejlódést) jövőre is kell hagyni.
Szia Tomato!

Ahogy láttam a saját képeid arra a következtetésre jutottam megvan az új motorod! Gratulálok hozzá!!!!!! Sok sikert és rengeteg balesetmentes km-t kívánok! Majd meséld el milyen vele menni!
Szijjaa!!

Engem is kiráz a hideg a gondolattól is
Szerintem inkább válaszd az FZ6-t ......még az is elég durva kezdő motornak.
Persze gyors motorral is lehet lassan menni, de ismerve az emberi agyat (nehogy magadra vedd ).............hát nem tudom.
Én újrakezdő voltam tavaj és FZ6N-t vettem .....nem bántam meg.
Hát sztem első választásnak egy 150 lóerős motor elég radikális választásnak tűnik. Nem mondom, hogy nyíl egyenes út a halálba, mert akár enyhe ívű út is lehet . Sztem érdemesebb lenne megfontolni egy lényegesen gyengébb motort. Persze az egész a józan észen és a jobb csuklón múlik, de engem a gondolatra is kiráz a hideg...
Sziasztok!

Kezdő motoros vagyok, inkáb leszek. Nyáron csináltam a jogsit. Eddig az FZ6N-t vásárlását terveztem, de ősszel az autókiállításon láttam az új FZ1-et, és egyből belezúgtam.

Szerintetek megszabad venni kezdő motornak? Félek, hogy ha megveszem, baj lesz. De ha a kicsit választom, akkor megbánom.
Küldtem mail-t
tomato.2@vipmail.hu

06-30-9326-056

Keress bátran
Tomato

dobsz mail címet?
peszfz00@freemail.hu
köszi

Lmr
tomato fz6n-je eladó, halkan megjegyzem, ha mégis visszakacsintanál a nullidomosokhoz.. 4e km-rel, megkíméltem igen jó boltnak tűnik..
Lum,
ami engem a yamaha mellé húzott (az erősítőmön kívűl ) az az N-es első lámpája. viszont már autóban is kihagytam pár lépcsőfokot, ezért úgy tűnik itt is kihagyom és Fazer lesz belőle...

viszont nem örülök az eurónak ez inkább a hazsnált gépek felé irányít...
grat a döntéshez lmr!

én idomtalan párti vagyok fz6 esetében, de reálisan belegondolva télleg jól jön a szlévédelem. a következő vas nálam is félidomos lesz (fz1 s remélhetőleg)
Kösz az infókat

Szal lábtartóm már van, köszönöm, remélem látszik a képen. Tavaly a ringen qrva xar érzés volt, hogy a szutyok gixereket nemtom megelőzni, mert kanyarban egész egyszerűen a lábtartó nem enged. Amikor meg erőltettem leért a fos gyári bukócső és majdnem eldobtam a gépet miatta. Ezért szeretnék most a deklikre borítást, ha megcsinálod, megköszönöm.
A fenti bukógombát megnézném élőben, mert mert mert... csak. Szal látni kell...

A többi borításon meg gondolkozom majd, meglátom hogy mennyire veszem komolyan ezt a pályázást, sztem ki fog derülni majd az első nyíltnapon, ha kimegyek.

Olvastam, hogy neked micsoda csoda futóműved van hátul. Én ezt egy gyűrűvel oldottam meg, amit a rugó alá rakattam be a gyári rugóstagba. Így nem kell maximális előfeszítésen tartani a rugót, vannak tartalékok benne. Remélem pályán is jól fog ez működni, és ha felcuccolok túrára, akkor se üt fel minden huppanón.

A karburátoros mester tel. számát meg plz emilben küld el (calipso@freemail.hu)

Kösz, Calipso
Van még egy dolog, amivel nem vagyok teljesen tisztában. Ugyan az FZ 1 hangját már hallottam, túráztatva is, nem rossz! de mi van ha v.ki sportdobot akar tenni rá? A katalizátorok maradnak a gyári kéményben egy szekrény mélyén? Ameddig szivjuk az Ifák és Ikaruszok füstjét, ez sem igazán aggaszt. Na de mi van az exup szeleppel? Ez is a végdobban van, vagy előrébb a rendszerben? Nem tudom. Mert ennek a hiánya már biztosan átértelmezné a nyomatékgörbét. MÁS: Az eredeti ár 2 864000 FT volt. Még mielőtt megjelent volna a szalonokban, felárazták 2 936000 FT-ra az EURO ill. FORINT árfolyam változására hivatkozva. Ez a dolog vajon csak egy irányba működik??? Vagy ha ellenkezőleg változik az árfolyam, tán még ócsóbb is lehet????
na sziasztok
úgy tűnik eldőlt a kérdés, én is csatlakozom hozzátok csaka kérdés hogy idommal vagy idom nélkül...
a megyeri uton nincs, csak a soroksári uton
Szeva!!!
Biztos hogy van bordó FZ1S.
Ápr. 01-02 nyílt hétvége. Teszt vezetés
Olvasd EZT a linket
Köszi az infót. Lehet hogy holnap elgurulok, megnézem. A Soroksárin vagy a Megyeri úton? Félek, ha meglátom nem tudok ellenállni a kisértésnek. (Nem akar valaki venni egy 2003-as FZS 600-ast? Makulátlan állapot, sok extra!!!!)
Szeva!

Lum üzeni, hogy a Yamaha World-ben van bordó idomos FZ1!

Csekkold le!

Pá!
Van valaki aki látta már élőben is a fejidomos FZ 1-et?? A főnök a szalonban nekem azt mondta, hogy 4 db-ot hoznak most az országba, a többit majd ápr. 16.-án, akkor jön a következő szállitmány. Ez a négy már ideérhetett???? Ráadásul bordót rendelt, hogy még a szivemet is fájditsa!!! Minden nap lestirölöm a mocikat a szalon előtt, ide még nem jött meg. A fülem hallatára pitizett telefonon a Budaörsi Yamahásoknak, hogy kaphasson egyet a négyből. LÁTNI AKAROM ÉLŐBEN!!!!!!!!!! Egyébként van pár dolog ami nem tetszik rajta. Ez a minden fekete stilus nekem nem nagyon jön be (váz, lengőkar, blokk, kerekek). Lehetne pár polirozott rész is rajta. Bár az talán még növelné az árát. Mindenesetre a műszaki tartalomtól el vagyok ájulva, az qrva jó!!! FULL-FULL!!!
Hali Mifarkas,

szerintem mi beszéltünk telefonon. 20 e-t ajánlottam a dobodért. Nem akarom a sajátomat tönkretenni ezért keresek egy másik gyárit. Ehhez a típushoz 80 alatt nincs dob.
Nekem van egy állati jó carbon dobom de nem ülés alatti, hanem hagyományos. Kiprobáltam vele, nagyon szép hangja van de sajnos csak könyök fűrészeléssel lehetne föltenni.
És még némi tanács.
Ha csúszik az oldalán, igen valószínű, hogy a tankot beüti a kormányvég (mivel nincs derékban bukógomba, ami megtartsa), nekem szerencsére csak picit, a tankborítás miatt.
És, ha Te is pályán akarod masszívan használni, akkor monjd búcsút a gyári lábtartónak és szükséged lessz ilyenre is, hogy egy "érdemi" bukógombát fel tudj rakni (a lenti nem sokat ér, tapasztalat...). Idén tesztelem a konstrukciót...
Fejidom, lámpa, horror áron van, emiatt építkezem abból, ami maradt. Ebből az idomból a fél lámpát 1 perc alatt kikapom szerszám nélkül. Megfontolandó!