Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó.
2004-es.
Magyarországi, szervizkönyves.
Üdv!
Érdekel,írtam privát üzenetet.
Eredeti gyári,Yamaha FZ 6-ra hátsó doboztartó konzolt eladnám.
Ára 3500 ft.
Sziasztok!
Ilyen indexet keresek még mindig.
Ha valakinek lenne kérem ne tartsa magában ;)
Sziasztok!

Nincs valakinek egy pár gyári hátső indexe 2007-es FZ6S-hez?

Előre is köszi,
Sziasztok megoldódott az Fz1 probléma mert én is ezzel killódok es már tanácstalan vagyok
Itt van egy 2007-esnek a videoja. Nézd meg, hogy a képen jelzett pont egybe esik -e a deklin a nyillal (1), meg szokott a bowden másik végén és szokott lenni durva allítási lehetöség...Lehet rosszul tették vissza ricnis tengelyre a kiemelö kart ezért fogyott ki az állítási lehetöség. De holtjáték mindig legyen, mert egyes motoroknál a motor höjétöl elfogy a holtjáték, és utána csúszni fog...
http://youtu.be/kb-_32OzLQU
Helló! Itt nincs akkora élet mint a fészen. Ott is próbáld meg megkérdezni a Fazer csoportban.
Hi Lovasok!
Hátha tud valaki segíteni rajtam... ☺️
Sikerült hozzájutnom egy kitűnő állapotban lévő 2006os FZ6-S masinához, de a kuplungon nagy a holtjáték. A kormánynál már "kifogyott" az állítási lehetőség, viszont úgy néztem, van a bowdenen is lehetőség, csak ez vhol a váz mögött, a légszűrőház mellett található. Csinált már ilyet vki? Jól sejtem, hogy nagy szopi ezt megkeresni? (Tank le, légszűrőház ki stb.)

Köszi előre is
Üdv R.
Szoktam nem müködő motorokat venni, sőt... de ismerem a technikát, van alkatresz ellatottságom, nem a sok éve kuporgatott pénzt költöm ilyenekre...
Te hasonló lehetosegekkel rendelkezel?
Én nem hinném, mert akkor nem itt kérdezoskodnél... a 400-as kategoria eleve belpiacos... amivel akkor lesz a legnagyobb gond, ha új vagy bontott alkatresz és jo dokumentacio kell hozza. Szóval, ha eleve nem mukodik, akkor beirnék pár kereso szot, pl karburator felujito szett, tomites szett (hengerfej es a tobbi) szivocsonk, vezlanc, gyujtaselektronika, stb. Felhivnék pár bontót, hogy milyen cuccaik vannak ehhez a típushoz...
Amugy egy 57 ezret futott 4 hengeres 400- as mar nem a megkimélt kategiria. Belepo szintu motor volt kispenzu kezdoknek...
Ha ertesz is hozza, egy ilyen motornal foleg yamahak eseteben egy porlaszto felujitassal esetleges szivocsonk cserevel lehet kalkulalni. Ha van a porlasztohoz javitoszett, akkor is nem egy esetben tobb 10 ezres tetel, ha szervizben csinaljak akkor a duplaja, de egy szelepallitas szinkron stb is szemmel jol lathato osszeg az ilyen bontoszokevenyek ara mellett.
Osszegezve: az vegyen ilyen motort aki ért hozzá, nem baj ha fél éveket áll rossz esetben a motor alkatreszre várva, es nem gond, ha egyik hiba jön a masik utan...es a tulaj a degeszbuksza hercegi csalad sarja...
Üdv! Igen, olvastam én is. Lehet minden, még az is, ha nem jó/elég olajjal használták. Ilyen gépet, csak hibamegállapítás után szabad megvenni, mert tripla javítási költségek jöhetnek össze. (vannak csodák is, pici kis leesett csövecskék is okozhatnak indítási nehézségeket) Kérdés, hogy a tulaj engedi e a komolyabb belenyúlásokat a megtekintéskor?
Sziasztok!
Találtam egy FZ 400-t 1998 évj. 57e. km. Leírás alapján néha indul néha nem. Kompresszió hiba elképzelhető 57e.-t futott 400-nál? Valakinek lenne tapasztalata ilyen hiba előfordulásnál?
Köszi!
Üdv! Nem akarok hülyeséget írni de emlékeimbe úgy rémlik h4 az egyik oldal h1 a másik oldal.
Sziasztok!
Kiégett a tompított lámpám. Meg tudná valaki mondani, hogy milyen típus kell bele? Sajna otthon felejtettem a minta darabot :(
Szia!
Nekem a Z750 úgy volt áttételezve, hogy a kis fogaskerék egyel kissebb a nagy pedig kettővel több.
A gyári áttételéhez képest nagyon dinamikus lett.
Köszi.
Igen, azt észre vettem, hogy nem kell folyton váltogatni.
Erre nem lehet korrekt választ adni. Adott fordulatnál kevesebbet megy ténylegesen mint a gyári áttétellel. Viszont cserébe jobban és dinamikusabban gyorsul. Végsebessége (tényleges) kevesebb lesz. Adott (tényleges) sebesség mellett a nagyobb fordulat miatt többet fogyaszt. Viszont a nagyobb áttétel miatt ritkábban kell váltogatni.

Itt megnézheted az adott fordulatszámhoz és áttételhez tartozó tényleges sebességeket.

https://www.gearingcommander.com/
Üdv! Rég jártam itt!
Még mindig megvan az Fz6-n (2005) motorom.
Úgy döntöttem, lecserélem a lánc szettet.
16/48/120 az áttétel. (Már így vettem.)
Viszont, ha jól tudom, a gyári 16/46/118.
Kérdésem:
Maradjak a jelenlegi méreteknél, vagy térjek vissza a gyárira?
Valaki azt mondja, már 1 fog eltérés is észrevehető, akkor már 2?
Mennyivel lenne jobb vagy rosszabb a gyári méret?
Most annyit vettem észre, hogy nem jól mutat a km/h. Vagyis többet mutat, mint amennyivel megyek, 90-nél 98-99-et.
Üdv! Fz1s hez pár alkalommal használt újszerű doboz szettet kínálok eladásra. Givi V35,v47 dobozok, konzolok, tartalék kulcsok,zár, minden felszereléshez szükséges Givi tartozék. Irányár 210000ft
Szia, nem hiba kódot ír hanem pl sötétbe mentem és ki kapcsolt a háttér világítás vagy vibrált, akkor ha meg túráztattam akkor vissza kapcsolt, nem írta a sebességet hanem 00 irt
Szia! Konkrétan mit ír? Vannak error kodok ezeked nyálazd végig http://youtu.be/8XQ4udJ4UPU
Sziasztok
Fz6 2006 tulaj vagyok, és észre vettem egy hibát, 1,2 sebességben ha meghúzom a gázt egyezerűen megbolondul a műszerfal... furcsa adatokat ír... viszont ha hosszant megyek vele normál tempóban akkor visszaáll a műszerfal és tökéletesen működik ... valaki nem találkozott esetleg ilyen hibával?
Sziasztok,
2008-as fejidomos Fazer-re keresnék első lámpát kompletten. Ha valakinek lenne, és meg is válna tőle, kérem jelezze.
Köszönöm
Gyorsan elvitték, szerencséd volt az eladással. Sok balesetmentest a Tiger-el! Jó paripa az is.