azt hiszem itt láttam egy raptor dobot fazerre, valami carbonos volt ,de rohadtul tetszett, most nem találtam képet, dob hátuljának kialakitása olyan volt mint a gyárinak
az lehet hogy egy uj motoron meg sérülés mentes motoron 100%
de engem egyszer hátulrol telibekaptak , szóval innentől szerintem nálam ez nem tuti 100%
de akkor adhatnál valami tippet hogy tudom kimérni hogy tökéletes legyen?!
Amúgy a láncfeszítő barázdák nem teljesen pontosak szerintem, mert ha azok szerint állítod be úgy, hogy mindkét oldalon egyforma barázdánál legyen a kerék, akkor a hátsótengely és a lengővilla tengelye közöti távolság nem egyforma a két oldalon. Én a lengővilla és a hátsó tengely távolságával állítottam be és semmi lánchang és egyenesen is fut.
A képen úgy látszik nem teljesen a széléről indul a kopás,ha ferdén lenne a kerék a szélét kezdené koptatni, a jelzéseket már mi is kimértük 100% osak.
valószinű kicsit ferdén állhat benne a kerék, annak ellenére hogy a villán a jelzések jol vannak belőve,
volt egy vonalzos tipp hogy azzal ellenőrizzem le, de még kresszen is tanitotak valamit, de arra már nem emlékszem
de a másik jelenség ami létrejön, hogy csak minden 2 on kezd lekopni ,mondjuk ezt láttam már más motorokon is, cask nem tudom mi hozza elő
tul sok értelmeset nem tudok mondani rola, mivel nekem sportdobom sincs,
de elégé ismert a márka név és tul rosszat nem hinném tud gyártani,bár nekem azok a nagyon nyitottak nem jönnek be,
Az MT-nek csak a futóműve irigylésre méltó. Na az meg nem az MT-é, hanem az R1-é...
Gyári állapotban kb. egy 1500-as fordulatszámtartományban használható rendesen a motor, baromi nagy, nehéz dög és a tengernyi nyomaték megzabálja a gumit: egy Metz Z6-os max. 10K-t fut el egy MT-n (szálig koptatva), egy FZ6-on egy ugyanolyan meg gumma elmegy 15-18K-t. Ja és persze MT-re 190-es kell, FZ6-ra 180-as.
Arról már ne is beszéljünk, hogy az MT cimborák fél évig törték a fejüket, hogyan lehetne normálisan feldobozolni egy többnapos túrához.
volt már valakinek olyan jelensége, hogy a láncrol a spré ugy kopott le hogy a görgönek pont csak a feléről vagy olyan hogy minden másodikrol kezdett hamarabb lekopni
hozzáteszem elvileg jol van beállitva hátul a villánál
A 6000 még fele sincs a maximumnak, próbáltad már 8000 felett?......
A fáma úgy szól a gépek 2/3 os tartományban érzik jól magukat, gondolok itt az üzemmeleg állapotra, öntisztulás stb.
de engem egyszer hátulrol telibekaptak
de akkor adhatnál valami tippet hogy tudom kimérni hogy tökéletes legyen?!
volt egy vonalzos tipp hogy azzal ellenőrizzem le, de még kresszen is tanitotak valamit, de arra már nem emlékszem
de a másik jelenség ami létrejön, hogy csak minden 2 on kezd lekopni ,mondjuk ezt láttam már más motorokon is, cask nem tudom mi hozza elő
Szerény személyemet max 8000km erig viselik el a papucsok.
komolyan, nem lehet valami két fog között (ami kitámaszt)!
de elégé ismert a márka név és tul rosszat nem hinném tud gyártani,bár nekem azok a nagyon nyitottak nem jönnek be,
Gyári állapotban kb. egy 1500-as fordulatszámtartományban használható rendesen a motor, baromi nagy, nehéz dög és a tengernyi nyomaték megzabálja a gumit: egy Metz Z6-os max. 10K-t fut el egy MT-n (szálig koptatva), egy FZ6-on egy ugyanolyan meg gumma elmegy 15-18K-t. Ja és persze MT-re 190-es kell, FZ6-ra 180-as.
Arról már ne is beszéljünk, hogy az MT cimborák fél évig törték a fejüket, hogyan lehetne normálisan feldobozolni egy többnapos túrához.
hozzáteszem elvileg jol van beállitva hátul a villánál
A fáma úgy szól a gépek 2/3 os tartományban érzik jól magukat, gondolok itt az üzemmeleg állapotra, öntisztulás stb.