Sztem amikor csinálják ezeket a gombákat ügyelnek arra, hogy ne legyen erősebb anyagból, mint a motorok váza.
Még jó, hogy a Peti azért ennek ellenére azért válaszolt. Mivel Yamaha szalonban ajánlották, sőt, azt mondták, jobb, mint a gyári, nem gondoltam, hogy nem jó.
(túrásabb verzióra igen) De az LSL-nek már a látványa is gagyi számomra.
Amit én se tudok még, hogy az R1 segédvázon kellett e módosítani (főként a rugóstagnál a felfogatások miatt, illetve a kipufogófelfogatásnál biztosan), de hamarosan kiderül amikor szétszedem hogy újraépítsem. A kipufogórendszer full nyitott, ordít mint az állat.
A farokidom burkolat az olyan anyagból van mint a pályaidomok, nem gyári rajta, meg az első sárvédő sem. Nagyjából ennyi. A többi meg látszik. Inkább kérdezz, ha valamire még kiváncsi vagy.
pedig épp azt, illetve azt is kellene megvédenie egy csúszásnál.
Kicsit trükközni kellett a gázbowden befűzésével, de jólett.
Jön a köv. akadály.:
A fémhálós fékcső elvezetése két oldalra...