Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tiszteletem. Kezdő vagyok. Tudna valaki segíteni lehetőleg utángyártott alsó spoiler-ben FZ6-N-re?
na lépek, balerinák , vár még némi munka! viszlát holnap

kozmax, beregisztráltam valami angol fazeres oldalra, h információt kérjek a skóciai túráról, de ezek idióták.. vagy én nem értem meg tisztességesen , az is lehet
És ha közben begörcsöl a vádlid?
Elég a láb uj hegy is.
mondjuk megállni a piros lámpánál viszonlyag függőben
Szia Zolcat

Valahol olvastam hogy neked van doboz a fazeren , tudsz képet mutatni főleg a tartó érdekel
Minek akarod, hogy leérjen a lábad?
most kerestem rá kamarás ivánra, neki is fz6-n-e van/volt, ő 187 cm, neki megfelelt.

kozmax, ezek szerint nem ezzel adjátok? csak a mintázatából gondoltam..
elsőre azt mondanám, h inkább nagy dög, de érdemes megpróbálnod. én 178 vok, és nekem kényelmes, de szerintem inkább felfelé nyitott a dolog, azaz nálam sokkal apróbbaknak már nem ér le a lábuk tisztességesen
Bocs, hogy nem válaszoltam.
A Dunlop D208RR én inkább sport guminak tartom, mint utcai, egy biztos, hogy nem fog 8ezer kilométert tartani, hacsak nem tolva teszed meg.
Ugyan ennyi a Conti is.
Hali!
Az árat ugye csak elírtad?

Gaga
Jaja,hülye v.ok!
Nekem úgyis az tetszik jobban.De most komolyan van rá esély h. nagyjából kényelmesen üljek rajta vagy legyen inkább TDM,V-strom...?
egyébként most visszaolvasva fazert írtál, nem fz6-ot, az már maga az s, uh csak jőár a szám összevissza
az idomos, illetve félidomos. nekem van az fz6-n, az adataimnál láthatod - nincs rajta idom, az fz6-s-en van rendes plexi, meg orridom.

az n szerintem nagyságrendekkel szebb, de tény, hogy elég cúgos nagyobb sebességnél. azért mondtam, h neked s kellene inkább, mert amilyen langaléta vagy, már 100-nál belédkapna a szél
KOZMAX!! ha már itt vagy - kérdeztem a májerben, de nem reagáltál:

ezzel a gumival adjátok (2005) az fz6-ot? mi a vélemény róla? ez elég jó árnak tűnik, nem??

ugyan sok összehasonlítási alapom nincs, de nekem bevált esőben, utcán, pályán egyaránt. 8e-nél tartok, sztem még olyan 2-3e van benne.
Bocsi nem értek a tipushoz!Mi az az S verzió?
az nem baj, ha megtetszett. sőt, normális

ha fz6, akkor a te termeteddel biztos, h S verzió, és sztem még ott is kicsit kilógsz a plexi mögül. ez persze orvosolható túraplexivel, esetleg speckó lábtartóval meg ilyesmikkel. menj be a yamaha kereskedésbe, és pattanj fel a vasra, akkor látod igazán!
Bocs, hogy bele pofázok, csak láttam már én is egy pár Fasert.
A tapasztalat, hogy a Dunlop nem birja olyan sokáig, mint Bridgestone.
Jó, nézem azokat is(pl: V-strom) de az a baj h. nagyon megtetszett a fazer..
Vegyél turaendurót az bazi nagy!
Sziasztok!

Motort szeretnék venni de van egy kis problémám..Közel 2m vagyok!Nagyon tetszik az új Fazer600,szerintetek felejtős egy ekkora emberkének mint én?:)
Én is ilyenen töröm a fejem. mert a Gianneli tul hangos vizsgára stb.
Sziasztok!

Nekem FZS 1000-es van és Remus dobot vettem hozzá. Érdemes olyan dobot venni amiből kivehető a furulya és bele is rakható! (műszaki vizsga, külföldi utazás stb)

Üdv:Z
Szia Lajcsi

Sorrendben (neked is ezt ajánlom):
-bőr ruci. Nem közvetlen ide tartozik, de mivel korábban túráztam, nekem cordura volt . Még időben beszereztem a bőrt.
-fém fékcső, fentről bekötve (asszimetrikusan koptak a betétek jobb/bal oldal), illetve a visszajelzés miatt
-szabadmagasság: lábtartók már gumira koptak, mire megjött a megoldás: HyperPro rugók elöl, hátul, + elöl az olaj is. Na ezután egy új motorom lett!!! Hihetetlen mit számít!
-közben megérkezett a ValterMoto lábtartó. Nem is a szabadmagasság, hanem jobb a lábtartás miatt. Könnyebb kitérdelni, mert hátrébb kerül a láb. És bukógombaként is szolgál...
-ezután a szükség hozta a pályaidomot, mert a gyárit lebontotta a kavics. Ezt otthon csináltam. És készítettem tankborítást, generátor+kuplung fedél deklivédőt.
-karburátor CO állítás, +sok-sok pacit jelent (mérni nem mértem, de ezután már emelgeti gázra az elejét )...
-Most a teljes oldal és hasidom ragad otthon (téli projekt), ha érdekel küldök képeket. Ehhez már heggesztettem bukógomba tartókonzolt is (hűtő magasságában, bilincselve a vázhoz), felkészülve a jövőbeni költségekre...
Egyébként a Hring-en teljesen szériában 2:20-at sikerült kihozni a gépből. Az E-ringen és a P-ringen csak kavicsokat gyűjtöttem...

Neked mi a véleményed? Milyen volt Fazer-el pályázni?
Furán néznek rám, mit keresek vele a pályán, de én túrázáshoz vettem, csak közbejött egy HMI tanfolyam és azóta a zárt pályán ragadtam...
Igazából átülnék egy 600-as sport gépre, mert az való inkább oda, de ezt nem nagyon viszik, de mégy egy gépet nem akarok fenntartani. Úgyhagy marad ez, amíg ő vagy én el nem kopok...
apropó, hány km van benne, h még bírja a gyáruigumm?