Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd mit találtam. A fehér színkódja: 00GE

https://www.colorrite.com/wiza...
Már nem emlékszem pontosan valami olyasmi volt a kód, hogy N9Y de itthon sehol nem ismerték. Megpróbálom megkeresni lehet valahova felírtam...
Fényező barátommal válsztottunk egy gyöngyház fehéret és metál kéket amivel éppen az Opel Astráját fújta le annak a gyári színe az nagyon tetszett és hasonlított is.
És mi volt az ? Vagy mivel váltottad ki?
Eredetileg az ülés alatti matricán kéne rajta lennie, de rajta vagyok a dolgon.
Jó kis műhely lesz ez
Szia. Én az enyémnek kiderítettem a gyári színkódját de azt itt senki nem ismerte...
Halad ez... küldtem privátot, láttad?
Sziasztok! FZR 1000 91-92 es piros-fehér-grafit gyári színkódját tudná valaki? Köszönöm!
Én egy jó állapotú 30 éves darabbal is beérném...
Kívül olyan, ahogy láttad, belül meg qpi a sarkokban néhány pókkal már ez a részlet sem ilyen, mert az óra után a vakdugó helyén van a nyomás kapcsoló, egyelőre 5,5 bar-ig tud (emléxel, beszéltük, hogy picit erősebb rugó kell majd bele, bár ez a nyomás is mindenre elég.) Két tartály van, egy 10l körüli kicsi, az elég apróságokra, a nagy 100l-est akkor nyitom rá, ha sok levegő kell, azt kb. 3 perc alatt termeli fel.
A villannyal még nekem is lesz dolgom.
...amit tegnapelőtt gyártottak, de 87 év eleji alapanyagból. Ez lemaradt.
Hát hogy ha a mutató a nullán áll az azt jelenti hogy csak a légköri nyomás van a rendszerben. (ami nagyon energiatakarékos állapot, bár az üzemszerű használatot megnehezíti)
Kéne még pár kép a garázsról a jelenlegi állapotban, olyan jól néz ki ez a részlet.
Tegnap elkezdtem felrakni a gipszkartont, közben még az utolsó pillanatban is azon vitatkozom magammal hogy hova tegyek konnektort és világítótestet. (a fal mögött húzom a kábeleket így muszáj most eldönteni, de persze már két hónapja pontosan előre megterveztem mindent)
Kettő
És BMW-hez? mert az enyém is el van repedezve Józsi, ehhez mit szólsz?
Nincs véletlenül valakinek eladó szép állapotú, eredeti, gyári (Japán) plexije 87-es FZR 1000-hez? (tudom hogy nincs, de gondoltam írok ide valamit)
Szerencsére nem az MX-5 törtem össze, hanem a járkálós autóm, de az is nagy veszteség :(
Gond az hogy a blokk sem jó. Most mikor levettem a hengerfejet, láttam hogy teljesen más az olaj csövezése. A hengerfej ugyanaz, az olajszűrő ugyanaz, minden ugyanaz csak az olaj csövezése más. Ekkor ment el a kedvem :( Pedig épp ma terveztem hogy rárakom a hengerfejet és mehet vissza a blokkba. Most nincs energiám másik blokkot keresni.
Sajnálom hogy feleslegesen vetted meg így a blokkot. :( Azt a szép mazdát törted? :(
Véleményem szerint ez egy rendkívül rossz, érzelmi alapon meghozott döntés, de persze nem tisztem eldönteni hogy kinek mit kellene tennie. (kár hogy nem ezres, akkor tárgyalhatnánk)
Sziasztok. Ma teljesen leépültem lelkileg a motor ügyében. Nincs energiám foglalkozni vele. Közben az autóm is összetört így muszáj elmennie. Mivel a blokk szétment így elbontom.
Itt vannak a képek: https://goo.gl/photos/UCMgt4r1yfGYvPUq9
Itt gyorsan leírom ami igazán fontos lehet mi új a motorban:

- 600 km-t futott lánc és a hozzá tartozó lánckerék szett
- 600 km-t futott Pirelli Sport demon gumik (gyári méretek). Ez 70 ezer volt nekem tavaly. Ha megveszed felnivel együtt kapod, mert nem tudom legumiztatni.
- 600 km-t futott kuplung készlet
- Teljesen felújított hátsó rugóstag. (40 ezer)
- 2 hónapja teljesen felújítattam az első futóművet. Minden tömítés, szimering új. Ebből kiveszed berakod magadhoz és van egy új futóműved (50 ezer)
- 600 km-t futott első/hátsó fékbetétek.
- 600 km-t futott felújított karbisor (40 ezer)
- Új szűrők (mondjuk ez nem érdekes)
- Laser Dual-Tech sportdob. Brutál jó hangja van. Ehhez gyártattam saválló összekötőt. Rugós csatlakozás. 20 perc alatt le és felszerelhető a gyári és ez. (80 ezer volt)
- A teljes idomzat lámpákkal, mindennel együtt. A képek magukért beszélnek, milyen állapotban vannak.

Emelett 2 blokkom is van. Az egyik lyukas a másik tartalék.

Komplett FZR 89-93 évjárathozt tartozó tömítés készlet. Soha nem volt kibontva (35 ezer külföldről rendelve).

Az ár megegyezés kérdése. Azért írtam egy két helyre árakat, hogy lássátok nem spóroltam a motoron. Nekem eddig 1 millióban van a motor és nagyon szomorú vagyok hogy így jártam. Nincs hozzá most időm és energiám.

A motorról minden le van szedve. Akár holnap oda tudom adni ami kell.

Írjatok és megegyezünk.
Van, egyre vastagabb rajtuk a por a garázsban.
A GTR akkor mozgott utoljára mikor Dubrovnikból jöttünk haza (egyszer beindítottam azóta hogy kicsit járjon, a napokban még szerintem megteszem) az FZR-nek a fejidoma megjött ugyan a fényezőtől, de azt rendkívüli óvintézkedések mellet beraktam a szekrénybe.
Egyszer ha majd foglalkozni kell vele akkor sok dolog lesz: idomokat feldíszíteni, feltenni rá a GTR trafóit, szivárog az olaj a szelepfedél alól, szétszedni a fékeket mert be vannak állva a dugattyúk, gumikat kicserélni mert véglegesen elöregedtek (első defektes is) és az első telók (rugói) is elfáradtak már. (akksija meghalt tavasszal)
De ilyesmire mostanában nincs idő.
Motorokkal van valami történés?
Bocs, mostanában eléggé hézagosan ülök le a géphez.