Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Piros fogalmam sincs mit tudhat,de nem is lényeges. 1x mentem 170-nel,nekem sok volt.
hmm szomorú vagyok...ááá dehogy, végülis van egy szép motorom, ami megy akár 250-et
Az enyém sosem indult hidegen szivató nèlkül.
Azért indul reggelente szívató nélkül, mert ez egy FZR 1000!
Reggelente szivató nélkül indul lehet az úszó tűket ki kellene cserélni meg a szinkront eltekergettem és nem sikerült jól beállítani szerintem....
Amikor olyan volt, az még városban is megvolt ha akartam ha nem :D
az ilyen 250-ötvensok között lehet talán.
Teljesítmény görbét? Áá én még sajnos nem láttam De adom, hogy nagyon csalósak a 350-es busa órák
Lackó nincs meg a másik ajtónyitó kulcs ugyi? Eltört sokat van használva mondjuk másolni még lehet
Az, hogy 9800-nál éri el a max teljesítményt nem azt jelenti, hogy fölé nem tud pörögni csak 200-al és már nem gyorsul. Persze a 347-et én is soknak találom egy csöppet. És hogy a görbék hol "érnek össze" elég sok mindentől függ. Persze én nem értek hozzá és nem is vágyok rá, hogy egy ilyet kipróbáljak (túl öreg vagyok már hozzá ), de a bömbid is jóval túlforogna egy manuális váltóval, a max telj.-hez tartozó fordulaton. Lehet, hogy a mostani "túl intelligens " aut. váltó ezt nem engedi.
...és te láttál már az életben teljesítmény görbét? A busánál 9800-nál van a maximum, onnan kezd csökkenni. A piros sáv meg azt jelenti, hogy az már nem üzemszerű állapot, sőt káros.
10000-nél eléri a végét, mert a csökkenő LE és a növekvő menet ellenállás görbéje ott "ér össze"
Persze, mivel a busa a legjobb motor a világon, és mivel öcséd szomszédja mesélte, elképzelhető, hogy az a példány kiiktatott limiterrel a pirosban, egyre csökkenő teljesítménnyel is növeli a sebességét, egészen 347-ig, csak nem valószínű
Segítek számokkal: 290-nél (10000 ford) a hajtómű leadja a 195-190 lovát. Ebből kiindulva a 347 az durván 1,2x, a légellenállás négyzetesen nő, tehát a 347-hez 280 LE kéne.
A vidi végén még jobban ki tud forogni, valszeg volt kis lejtő vagy hátszél, az pont segít annyit.
SZÓ SZERINT így jártam egyszer Éccaka volt, szemem bal sarkából láttam villanni az őzet, az A oszlop-bal ablak irányából, és épp mögöttem rohant át szóval segített a 110
...de valami hiba mégis van az elméletben, mert utána kicsit remegő kézzel csak 85-el mentem Haverom előtte pár héttel vert telibe egyet, 300-ba fájt a villámtréfa, és még a jószágot se vitte haza pörköltnek.
Hááát őszintén megmondom, nem igen volt eddig olyan gép, aminél ne szerettem volna megismerni a határait, ez olyan kíváncsiság féle, de én úgy gondolom, ezzel sokan vannak így. Persze nem a forgalomban, ezt tegyük hozzá.
Nem mindegy mennyit megy ? 200 felett úgysem használod.
Akkor azzal tényleg nagyon fölé lőttek 340 helyett 302 az elég durva, én a 300-as óráknak ezért hiszek jobban Akkor szegény fzr-em gyári 273-as vége is csak kacsa? én rögtön hazamegyek...
Szerintem ezt ne baxtasd! Jó a színe, 6-ot eszik, szépen jár! Mit akarsz még kihozni egy 25 éves gyöngyszemből. Ne akard tovább "finomhangolni". De ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz.
Persze azóta mentem már mindegyikkel de aztán egyiket sem vettem meg magamnak. (pedig régen vágytam fénysebességű "halálos fegyverre" jó ideje meg is vehetném ha akarnám, de már nem érzem szükségét, megmaradtam a túrás vonalon)
" másnap az autópálya belső sávjában, ideális körülmények között, hosszú nekifutás után teljes gázon, az alkalomra tekintettel a különös precizitással hitelesített Tellert mérőműszeren a kijelző 302-303 km/órán billegett, míg a kilométeróra 340-et mutatott"
Ez a mondat a Motorrad német tesztelőitől származik a Motor Revü oldalain tolmácsolva (valahol még megvan az újság rongyosra olvasva, ahogy utána a ZX12-ről is ugyanennek a kérdésnek az igazát vizsgálva) mikor 1999-ben megjelent a Hayabusa, hogy átvegye a kék szalagot a CBR1100XX Super Blackbirdtől. (ami előtte az azt hosszú időn át birtokló ZZR1100-tól szerezte meg, ez a leggyorsabb széria gyártású gép "elismerése"már régóta)
Biztos vagyok benne hogy nem én voltam az egyedüli fanatikus aki számtalanszor olvasta el ugyanezt a cikket, akkora "dobás" volt hogy egy szériagép valóban elérte a 300km/h-t. (és álmodta titkon hogy majd egyszer valamikor ő markolhatja a kormánycsutkákat és töri át a 300-at valamelyik "német" autópályán)
Persze azóta is fenntartom hogy az XX-et venném, még ha nem is tud "csak" valós 288-at. (persze szigorúan csak feketében, mivel akkoriban is azon képzeltem el magam, Hayabusát valahogy sosem akartam igazán, esetleg még a ZX12-t szintén "temetkezésivállalkozó" feketében)
Te én nem szívatlak, de a busák órája szerintem gyárilag mindig is 300 ig mért, persze vannak 350-ig meg 220 mérföldig skálázott "órák" de azokra én sem adnék.
Igazából azon, hogy 400-at mutat és mennyi a valós lehet töprengeni, de a japók 352-es eredménye nekem tényleg vicc kategória és japóként elég gáznak tartom a hazai ipart megpróbálni égetni, ha csak nem hondások voltak legbelül, mert a yamahához soha nem volt egyiknek sem köze..ez látszik a szemükön..a vezetési stílusokon
Te ugye tudod, hogy nem nagyon van köszönőviszonyban a műszerfali sebesség a valóssal, ráadásul %-os az eltérés, vagyis egyre nagyobb?? Az első busák is rég akasztották a 340 vagy 360-ig számozott órát amikor éppen csak 300 fölé csíptek. Nemtom, H most szivatsz vagy komolyan írtad ezeket
Ohh, Hát már ezzel a távval is volt szaklap ami szétszedték Kenan menetét, hiszen fix táv volt 0-max-0-ra.
ÁÁ, ezek szektor sebességet mértek, nem pillanatnyit, mert az óráján is 38x-volt, jaa így tényleg nehéz 400-al menni, ha a pálya egy adott szakaszán nézed, de utána gyorsul tovább a gép..ezek szimplán hülyék