Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok.szerintetek mennyiért lehet eladni egy ilyen orr idomot?egy helyen van eltörve
Szia Huli!
Netoom. Van ismerősi körbn gázos kocsi, vezettem is már olyat, és nem volt nagy különbség. Csak a tankolási számla.
Etanolra frissen átalakított Ignist vezettem pár napja. Megy, nincs különbség (persze a teljesítmény különbséget én tutkó nem veszem észre, mert nem vezettem sokat előtte)
Ha tudok a fabia-ra majd tiszta etanolos fogyasztási adatot, meg tapasztalatot prezentálni, írok róla úgyis.
Jó reggelt most keltem .
Sziasztok! Lemegyek a garázsba,vacakolok,egy kicsit.
Én meg annyira sem,nekem csak gázos autóm volt ,de többé nem lesz az biztos. Akárhogy állítgatták,sosem ment úgy mint benzinnel,és csak akkor érte meg,amikor még palackból pumpáltuk át a tartályba. Igaz akkor egy palack csere ára 1200ft volt. De csak a nyűg volt vele.
Szia!
ok, köszi előre is .
kikapcs. szép napot mindenkinek
Ok! Majd hívlak,és mondom mennyi az annyi. Sztem kedd körül mond árat rá.
hát a jó ár mértékétől függ
nem mondtad, de olvastam
nagyszerű szerelő vagy
Érdekes dolog ez, mert van aki fogyasztás csökkenésről számolt be.
Nem értem
Ma találkozom a Balázzsal, megkérdezem a légszűrő betétet. Ha tud jó áron,kell Neked is?
Mondtam már,hogy jó lett a vízpumpa? Tök száraz minden.
akkor egymás mellé beszélünk... nyomogattam az előzmény gombot: én arra válaszoltam nemmel, hogy megyek-e ma motorozni
Azt hogy a fűtőértéke kisebb, és emiatt hittem,hogy a kompresszió tűrő képessége is rosszabb, alkohol lévén. Nem néztem utána. De most képben vagyok.
miért? mit hallottál?

Igen, utána is néztem mit írnak róla. Hát elég vegyes benyomást keltett bennem!
Az etanolnak mint üzemanyagnak a benzinnel összevetve egy jó és sok rossz tulajdonsága van. Rendkívül jó, 105-ös oktánszámnak megfelelő kompressziótűrése miatt (újra) alkalmazzák oktánszámnövelő adalékanyagként, és önmagában vagy benzinnel különböző arányban keverve kiválóan használható versenybenzinként. Rossz tulajdonsága, hogy kb 30%-kal alacsonyabb a térfogategységre vetített energiatartalma, tehát változatlan körülmények között a fogyasztás kb. harmadával több.

További rossz tulajdonság, hogy az etil-alkohol nemcsak az agyi idegpályákat károsítja (lásd még: "elitta az eszét"), hanem a gumi alkatrészeket is. Olyan autóknál, ahol az üzemanyag gumival érintkezhet (flexibilis benzincsőszakaszok, gumitömítések), nem érdemes etanollal kísérletezni. Az alkohollal érintkező tömítések jelentős mértékben kitágulnak: 20% méretnövekedés már jónak számít, így hosszabb használat esetén ne várjunk csodát az üzemanyaggal akár csak közvetetten is érintkező tömítésektől (pl. olajtömítések, szimmeringek) se. De megtámadja a bioalkohol az alumínium és magnézium alkatrészeket is, és mivel több-kevesebb vizet is mindig tartalmaz, a lemezből készült üzemanyagtartályok sem bírják sokáig átrozsdásodás nélkül
Akkor rosszul tudtam.
nem
Nem kisebb az oktánszáma mint a benzinnek?
Köszi! Mész ma valamerre motorozni?
Thom, sztem ez az ethanolozás még mindig drágább, mint egy dízel, viszont az FZR-ben érdemes lenne kipróbálni, már csak a poén kedvéért !
Végülis az oktánszáma nagyobb, itt a dúsítást (porlasztó) minden átalakító nélkül meg lehet oldani, és hátha jobban is menne a vas
Másik 5letem a plazma-ívgyújtás, az is megvalósítási szakaszba lépett nálam (alkatrész beszerz folyamatban, költsége kb. 1000 Ft )

Ui: mit tegyek, szeretek szerelgetni, de hát sajna ( ) az enyém sose roszz, mint a mázlista Fórumtársaké
nézd meg holnap a Kiki motorboltban(Alsómalom u.)
én ott vettem, a pontos árra nem emlékszem, de azt hiszem olcsóbb volt
Kell vennem elsősegély csomagot,mert meg lettem fenyegetve a szerv részéről. Nem tudja valaki,hogy hol a legolcsóbb? A Tecsóban 1900ft!