Akkor hogyan vonatod ki véglegesen
A bontós igazolás az az hogy a bontós igazolja h átvette tőled a járművet,és ezt állítólag környezetvédelem címszó alatt találták ki.Miért lenne kivétel a motor?
Végül is az a lényeg hogy mielőtt megveszi már legyen bontós papír, különben mindenképp át kell íratni
mert kivonatni csak a tulajdonosa tudja.
Így lehet elkerülni az átírást
Csak azt nem értem pl ha a frézik ki akarom végleg vonatni mert én pályamotort akarok belőle csinálni közúti forgalomba nem megy akkor minek a bontási papír? Nem bontom csak közúton nem használom.
Olyan kérdésem lenne, hogy ha vásárolok, egy forgalomból ideiglenesen kivont mocit, akkor annál is ugyanúgy működik az átírás, mint amelyik forgalomban van?
El kell vinni eredetvizsgára és KGFB-t is kötni rá? Mert a moci üzemképtelen és valószínűleg alkatrész lenne később belőle, ezért nem lenne jó, ha még 30k-t rá kéne költeni. :U
A bontós igazolás az az hogy a bontós igazolja h átvette tőled a járművet,és ezt állítólag környezetvédelem címszó alatt találták ki.Miért lenne kivétel a motor?
mert kivonatni csak a tulajdonosa tudja.
Így lehet elkerülni az átírást
Itt senki sem szeret aludni?
Amúgy igen sok mani
Olyan kérdésem lenne, hogy ha vásárolok, egy forgalomból ideiglenesen kivont mocit, akkor annál is ugyanúgy működik az átírás, mint amelyik forgalomban van?
El kell vinni eredetvizsgára és KGFB-t is kötni rá? Mert a moci üzemképtelen és valószínűleg alkatrész lenne később belőle, ezért nem lenne jó, ha még 30k-t rá kéne költeni. :U
Köszönöm előre is a válasz(oka)t!
Jobbulást