Nem látom mi micsoda. Nem értek hozzá. Csak épp 2-3 képről már írták is neked mi a gáz. (mondjuk a gumin éppen látom, hogy xar) Még nincs szanaszét szedve a gép. A gond, hogy iszonyat sokat költöttél már rá, de még majd ennyi kilátszik belőle, mert ha jól értem megint szét kell szedni a blokkot. Közben olvastam, nem akarsz átbaszni senkit. Érthető, de ennek a motorújításnak Te látod a végét (idő/anyagiak)? Hasonló cipőben vagyok mint Te, csak én kocsival. Eddig 200-ba van pluszban 1,5 alatt, viszont Én mikor vettem 315-ért, az ilyen koru autókat 450 és 600 között adták. Most vagyok áránál, viszont új a fékrendszer, a kuplung. Még adagoló és szervó kell, ill. egy kuplung bowden. De, Én már bánom, hogy megvettem, sőt gondolkodom az eladáson. Nekem mondjuk megy az autó, tehát ha meglesz csinálva jó állapotban adom tovább. Komolyan nem tudom mi a megoldás a motorod kapcsán, de hogy újabb 100 ezrek ráköltése nem megoldás az 100%. Szerett egy külföldi papíros FZR-t. (vagy papirok nélkülit) Akár úgy is, hogy egy kisbusszal kimész németbe, olaszon keresztül, és a nagyobb kereskedéseket bejárod. Vagy itthon próbálkozni... Volt egy kis randa sárga 250-es tavaly év vége felé eladó. Az pl 120 körüli pénzért volt, jó blokkal...
A motor is eldőlt, és a sisak is leesett.