Ráér,már csak tavasszal fogok hozzá,már festeni se lehet ebben a hidegben.
ez direkt szűk
De nem csak mert T4 esem van hanem mert jó gépek föleg a passat 1,9 tdi motorral
Én a beltérben azt láttam hogy a műanyagok, a kárpit anyaga (ami a 10 éves BMW-n lógott már mind a négy ajtón és nem csak a 318-ason, utána a 323-ason is) a műszerek semmivel sem különbek (szimpla átlag anyagok) mint a többi "hétköznapi" autókon. Nyilván nem a dévó matízra gondolok összehasonlításképp.
A villamos rendszerben a lámpáknál, a csatlakozóknál volt egy rakás kontakthiba (csak tudom ha én javítgattam) pl. a hátsó lámpák érintkezői és a kábelezés egyenesen bazári kategória, egy asztrában normálisabban meg van csinálva. A vízcsövek műanyag csonkjai az M43 blokkon a motortérben törtek mint a győri keksz, az elektromos csatlakozók műanyagjai szintén.
Na én ezt látom (és nem csak eggyel találkoztam) és ezért kérdezem hogy akkor ez a baromi nagy és igényes "prémium" termék ami annyival különb mint egy átlagautó?
És mindez megvéve anno 1,4M Ft-ért.