Ment mint a papírsárkány. Azért is tört össze gondolom. Igaz hajtva volt lehet mókolták. De a két belső fúvóka nagyobb mint gyárilag. tű meg középett van.
Itt a lényeg a kikerülés szabályának megsértése,az okozta a balesetet. A nem kivilágított jármű nem ment neki semminek mivel állt.
Ő is megkapja a jutalmát,ha rendőri intézkedésre kerül a sor,de az ütközést a kikerülő jármű okozta! Bakker!
Ahha. Értem. Akkor most jön az mint annó nálam. Mekkora fuvi stb stb.
Neked megvan a manualja? Olyan szép képeket tudsz linkelni a karbi adatokról. Léccccccccccccccccccccci
1 Mert te nem voltál kivilágítva. 2 Ő arra hivatkozik hogy nem észlelt időben és félrerántotta a kormányt. mert pl nemvolt macskaszemed amit ő messziről láthatott volna.
Gyárilag beállítják egy (környezetvédelmi szempontból) megfelelő értékre és valamilyen módon (gyanta,zárócsavar,plomba fémlemezből,stb.) lezárják az állítócsavart hogy ne tudják (észrevétlenül mert illegális) elállítani.
Mikor kezdtük, karbiszinkron,jó alapjárat. Gázadásra leállt. szívatóval ment (tood ez volt a törött). 2,5-nél már jobb volt, de fennmaradt a fordulat, és 1000 alapjáratnál leállt. 3000 ismét fent maradt. KArbi kipucolva. Lehet lefele kéne menni 2 felé?
A járművek kivilágítására vonatkozó KRESZ előírások:
A forgalomban részt vevő járművek kivilágítása
44. § (1) A forgalomban részt vevő járművet éjszaka és korlátozott látási viszonyok között ki kell világítani
szóval miért is? azt mondtad a tiéd is meg lett szerelve
Ő is megkapja a jutalmát,ha rendőri intézkedésre kerül a sor,de az ütközést a kikerülő jármű okozta! Bakker!
Neked megvan a manualja? Olyan szép képeket tudsz linkelni a karbi adatokról. Léccccccccccccccccccccci
A forgalomban részt vevő járművek kivilágítása
44. § (1) A forgalomban részt vevő járművet éjszaka és korlátozott látási viszonyok között ki kell világítani