Yamaha FZR / FZ

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Grado 2 éj, ez még olasz, aztán Rovinj 3 éj, aztán haza 😕
Hová mentek melyik részre?
Én megyek kedden 😀
...de aug még jó lehet...
Még mindig jó Horvátország augusztusban jó lenne eljönni motorral. 🙂
😁 😂
Na, a tesztgépek közül kinek a gépéről van letörve az index? 😹 (08:15)
http://youtu.be/mTrdQdBSGwo
😂
Kár, hogy sugárban hányós szmájli nincs ☹️
Sztem ez a motorozás kafkai értelmezése 😁
Országúti 70-et simán bírja 😅 és legalább könnyű 😁 A csiki-csuki Alpokban meg le tudna kerülni mindenkit...
Abszolút. 😁
Túragép! 😺
Nincs mit szivesen. 😊
Köszi még 1x a csöcsöket Csövi. tökéletes.
Nincs is jobb egy indiai motornál, ismerve a munkafegyelmüket :D
Pocek bike lenne neki ideális. 😂
László már a KTM390 és a hasonló gyerekmotorokon gondolkozik.
minden extra nélkül egy ER6 is 225 kiló. Akkor még egy dobozsszett, csomikkal min ttúrán van és máris több, mint negyed tonna. És annál csajmotorabb nincs
Nem vettem meg.Itt árulják és olcsónak tünik.
Mindet könnyű kormányozni, ha megy... de sajna tolni is sokszor kell. Kicsit arréb a benzinkúton, a parkolóban, az Alpok egyik kanyarjában megálláskor, stb. - és tolni általában mindig a legszarabb helyen kell ☹️ Nekem pl. már nincs kedvem bírkózni ilyen 300 kilós géppel.
A gyenge forinttal is alig 800000,az emyém itthon majd kétszer ennyi volt.Egyébként tolni kurva nehéz,részben kiújult töle a sérvem,de ha már a saját lábán gurul,megleően könnyű kormányozni.És olyan egyenletes alapjárata van,mint egy dízelnek,ezért hívom traktornak.Én nagyon megszerettem.Baszki ha lenne pénzem megvenném másodiknak.
Megvetted?Mikori évjárat?
Azt tudom mondani amit eddig is: ülj rá, próbáld ki hogy tényleg egy 280 kilós (21 éves) géppel akarsz-e motorozni. (de ha igazából túraendúrót szeretnél.....akkor?)
Nyilván nem az én szempontjaim számítanak, de szerintem neked egy (jóval) fiatalabb, könnyebben kezelhető gép lenne jobb. Persze ha "nagytúrázni akarsz" akkor jó egy ilyen romboló is, de egyre öregebb lesz a gép, és egyre foglalkozósabb is.
Amennyire én ismerlek, szerintem egy (a már sokszor említett DL650-nel, vagy egy 650-es Versyssel -bár számomra mindkettő ronda mint az ördög-) könnyebb-újabb géppel jobban éreznéd magad. (persze tudom, ez orr van Károlyban) 😺
...csak akkor, ha magad tudod javítani, van megbízható forrásod alkatrészre és vállalod, ami ezzel jár.
...az is érdekes, ha megnézed a legnagyobb beépített motort. 430 LE, soknak tűnik, de V8 8200 ccm-től 5000-es fordulaton? úgy már nem is olyan sok, de ott a magyarázat: kompresszió 8,75:1, benzin 87 oktán... biztos van valami szar olcsó hajóbenzin, vagy az usákoknál ez a standard?