Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2T és olasz, ahhoz amúgyse sok helyen nyúlnak :D
(esélyesen karbitakarítás után nem lesz baj)
Ajánlottak itt egy profi szervizt, de sajnos kénytelen leszek én nekiállni, mert egyrészt a Hexa nem üti meg a minimális 400cm3-t, másrészt éveket kéne várnom hogy bejuthasson a gép. (utána meg még mehetek keresgélni valahol egy szép tájat a teszteléshez és fotózáshoz)😾
Egyébként a Hexagon sem akart felébredni a téli álomból, csak néha beledurrog a kip. dobba, de nem indul. (a hálátlan dögje! Pedig nemrég költöttem rá egy szakajtó lóvét, hogy végre jól érezze magát)
A vett karburátor (hacsak nem egy üzemelő gépről lett áttéve) SOSEM működik jól. A tömítések általában (azaz mindig) szét vannak száradva bennük, gyakorlatilag beállíthatatlanok. A fúvókák számozása lehet hogy stimmel (természetesen megnézted a membránokat hogy sértetlenek és nem kemények, ahogy a súbertűk szárát és a súberek alján a tű körül a lyukakat is, hogy mennyire hasonlítanak még a körhöz..teszek ide egy példát) de a lyuk közel sem biztos hogy nincs kitágítva, az alapjárati fúvóka eldugulva, a szinkroncsavarok eltekergetve, stb.)
Bármi kötött bele a régi karburátorokba, én (HA az enyém lenne és a helyedben lennék...de NEM vagyok) biztos kitisztítanám. (karbitisztító spré, UH mosó, sótlan vizes kifőzés) mert azzal jól működött mielőtt sztenderre tetted a gépet.
Na hétvégén darabokra kapom az új karbit átrakom a tömítéseket és kiderül.
Nem ebbe vettem azt már félredobtam. Ha ráhúzom a szivatót akkor dadog talán 3 henger de előfordult 4 is vizet nyomok a könyökökre úgy nézem melyik megy.
És ha a szivatót ráhúzod? Ebbe vetted a Thaiföldi tömítéseket? https://litetek.co/Carb_Kit_Ya...
A pillangószelep tengelyekét is kicserélted? Az megvan, hogy a jobb felső (JH-002) hülye formájú tömítés szeret a legjobban megszívatni, ha régi?
Vadi új nem bontott szívócsonk most vettem. Ránézek a kompresszióra holnap. Ja meg kezdek 1 gyertyaképpel mert az új gyertya is ment szerintem eleget kiderüljön mi ott a menet.
"de van szikra meg fújásra beindul"

Ezert van olyan filingem, hogy valami keverekkepzesi baja van inkabb. Sok a levego, keves az anyag, gyerebb a vakuum a ket belso hengerben, falsot sziv a ket belso... valami ilyesmi.
Karbit szétszedtem belenéztem tiszta volt.
Na a story. 6 7 évet állt évente 1x beröffentve ha volt kedvem mert szar volt a töltés meg átváltottam kocsira. Karbi kuka lett mert belekötött minden. Vettem egy karbisort ami 2 hónapja járt mind a 4 henger videót láttam róla. Generátor új fesszab új víz olaj cserélve. Blokk ezen kívül nem volt megbontva se vezérlés se semmi. Ja és vadi új a gyertya is. Trafókat is cseréltem fz6 meg vissza fzr. és csak a 2 középső csinálja. Ami ugye egy trafó is. de van szikra meg fújásra beindul.
Vezérlés volt megbontva?
Szinkront szemre/durvan mechanikusan lottel rajta osszerakas elott?
Akkor erre megyek tovább. Elsőre szemrevételezés után jónak tűnt a szint. A kompressziót még nem mértem majd most fogom. Köszönöm.
Nem kap eleg anyagot a ket belso henger? Kompresszio koser? Uszoszint koser?
Kis segítséget kérnék (ami ritka de megesik) 😁
2 középső henger nem akarja az igazságot. Szikra van mindenhol is. Ha befogom a torkot felpörög jár. Ha féktisztítót fújok a torkokba felpörög jár. Új szívócsonk a karbik tiszták a fuvókák átláthatók. Középső suber állás 3 fordulat csavart. Na itt jön a kérdés merre keressek tovább? Thx 🙏
Az szep... itt kb. 15 masodpercig havazott. :D
Eredetileg ma mentem volna megnézni a Royal Start. Nem is baj hogy nem kellett.🙀
Hát igen, tegnap a "beazonosításnál" rám lett kérdezve hogy "Áááhh! Akkor ön az a gyűjteményes?" pedig előtte nem sokkal írt rám messengeren hogy szabad a pálya, ott a telószámom is.😸
Mindegy, ha mégis beesik egy hívás, akkor fellapozom a határidőnaplóm és valamikor megnézem, de pénteken megint beszélek a VN-essel is hogy hogyan haladnak hazafelé. (ott az árral szerintem minden oké, ha a gép is, akkor azt elhozom) Mással egyelőre nem akarok foglalkozni.
Az atombiztos vasarlok.... tipikus. Ennel mar csak az szebb, amikor az elado "atombiztos" es a 2. vagy 3. telefonos egyeztetes soran azt mondja, hogy ido kozben mar volna ra mas is, aki alku nelkul elvinne. Am mivel te jelentkeztel eloszor, a meghirdetett vetelar plusz 50-100 eFt felajanlasa eseten nem adja el eloled... Beszaras ez a hasznaltpiac.

Mindegy, elobb-utobb kiderul, mi jon ossze.
A fejlemények:
Nos az eddigi atombiztos vásárlók, a piaci szegmensre jellemző általános magatartást tanúsítva ellehetetlenültek, így tegnap felhatalmazást kaptam a bármikori megtekintésre. ("de érted.......hogy lehet valaki ilyen... ilyen....., hogy fel sem veszi a telefont, a másik nem szól hogy ne várjuk, variál-ígérget itt össze-vissza!! 😡 Innentől nem tartogatjuk senkinek, aki jön az viszi!" Hmm.😽)
Én megtekintésre felajánlottam a keddet (mivel ma szakad az eső) és a tisztességet szem előtt tartva előre közöltem hogy az utóbbi, várakozással töltött napokban egy, a körülmények, a saját szempontjaim, valamint a Beruházási Főosztály piros ceruzája alapján meghatározott 1,8M Ft-os értékhatár került megállapításra.
Ez kb. 10mp-nyi néma csendet, majd némi zavart okozott a a vonal másik végén.
Mint most kiderült, a srác apósa a tulajdonos, aki csak megbízta hogy adja el a járművet, így abban maradtunk hogy megkérdezi az illetékest, hogy érdemes-e elindulnom. Kb. 3 perc múlva megcsörrent a telefon, és: "apósom a kiírt áron szeretné értékesíteni a motorkerékpárt". (azaz 1,950e, vagy ott rohad meg!! 😾)
Egyetértően biztosítottam a fiatalembert, hogy ez a nem várt tényező nem okoz visszafordíthatatlan törést a kapcsolatunkban, miszerint ha a későbbiekben az eladó meggondolná magát, akkor bizalommal keressen fel. (amennyiben persze meg nem gondolom magam/még nem történik beszerzés más forrásból.....mert vasárnapig pereg a homokóra, akkor tudom legkorábban megnézni a VN1,6-ost, ha hazaér az eladó)
Ígérte a srác, hogy akkor is hív, ha elviszik a vasat.
Így van, de gondolom van bankfiók is a határ közelében.
A boltokban asszem már nem lehet... szóval csak bankfiókban. Úgy emléxem, jan végéig fogadták csak el.
Akkor neked nem gond visszaváltani a fiókban megmaradt Kunát. 😸
A legutóbbi infó az volt, hogy nem érdekel Szlovénia, aztán meg hogy nem akarsz tengerest, "de inkább ott hegyes-dombos a terület túlnyomó része. És nem is csúnya.."
Ezért nem tudom hogy most akkor mit szeretnél. Én nagyjából összenéztem túrákból, hogy merre lenne érdemes menni, de nincs még konkrétan megrajzolva a végleges útvonal. (mivel ötlet Csövin kívül nem jött, így elkezdtem nézegetni a lehetőségeket)