Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebay-en 720 huf/db, csak a posta kicsit sok, de ha többet rendelsz akkor jóval jobban megéri mint a 3500 fuf/db. Link: http://www.ebay.com/itm/1x-Dzu...
114 szemet szerettél volna írni :)
Kösz az infot
Én 530-as d.i.d.-et vennék.....mondjuk a lánckerekek mérete megadja milyen lánc megy rá.
A gyári hossz 114 cm.....
A nem gyáriak 116....itt láthatod:

https://motoralkatresz.eu/motorok/yamaha/1000/YZF-R1/2003/
Üdv. kérdésem lenne 2002 r1 láncszett cserén vagyok és más fogas kerekeket tettem elöl 15 ös hátul 45 ös a gyári 16--43 om és nem tudom hogy milyen lánc méret találna did lancot szeretnék ha valaki tudna adni méretett meg köszöném
Sziasztok! Megbontottam a nemrég vett 2003-as R1-em elejét, mert láttam lesz vele meló, mivel pár alkatrészt cserélnem/pótolnom kell. Hát volt használva a kicsike.... A fejidom mögötti rész környékén kell tennem-vennem nem keveset, és a véleményetekre/tapasztalatokra lenne szükségem. A gyári YAMAHA DZUS gyorszárból kell pótolnom párat az idomok összefogására, és nem akarom elhinni, hogy csak a gyárit találom meg a neten kb. 3500 pénzért darabját. Vagy inkább higgyem el, ne nyávogjak, és vegyem meg az OEM parts-ról? Kötőelemekből már mindent pótoltam, ami hiányzott, ez az egy kivételével. Másik alternatíva, hogy lecserélem a hiányzó gyorszárakat lemezanyástól metrikus csavarra+alátétre. Előre is köszi!
Üdv !

2006-os R1-hez keresek 1db gyári bukógombát.(bal oldalra)
köszönöm
Helló srácok tudja valaki az minek a reléje? 2000 évj a manuálban nem szerepel.
Hasonlo hiba volt nekem is 2004-es r1 el.
Menet kozben dadogot kb 6000es fordulatig.
Tps szenzor csere oldotta meg.
Ezeknel gyari visszahivas volt.
Köszi!! Mindenképp megpróbálom!! Majd referálok...
Szia
Szerintem felhivni az eladot hogy fizesse ki a javitast s kozben arulja el mi a rejtett hibaja a motornak
Elnezest gondolom nem ezt javaslatot varod de mint kereskedo ezt javaslom. Fél ev szavatossag mukodni szokott vagy igy vagy ugy
Szia Mindenki!!
Vettem egy R1-est. Fél óra motorozás után elkezd leesni az alapjárat. Van, hogy meg is áll. Gyújtás le, aztán indítás és megint minden jó. Van valakinek hasonló tapasztalata? Osszátok meg velem, mi a pi..át kell csinálni? Kösz!!
Köszi az infókat. Maradok a gyári méretű lánckerekeknél. A munkát szerelőre bízom, biztos nem én fogom csinálni. Csak próbálom a "legjobbat" (nekem) a legjobb áron beszerezni. Hátsó gumim közepe kopott, azt is cseréltetnem kell (190/50-es Rosso III lesz a mostani 190/55 Rosso II helyett). Kopásjelzőt még nem érte el, de nyáron Ausztriába ezzel már nem mehetek. Beszerzem, aztán egyszerre kicseréltetem.
Jól tudod.
Anno én is olyan láncot tettem fel. Szerszámod gondolom van a did nittelőszemhez.
(A 17-es lánckerékkel egyébként 7% körül csal az óra, a 18-assal pontos, de az csak akkor megy/fér fel, ha a lánccal együtt tolod a tengelyre. 16-ossal jobb madzsar aszfalton eltekeri az utcai gumit 1-2-3-4-ben, de szerintem túl rövid utazóra és 15% körül csal vele az óra)
A mostanira én is nemrég vettem láncot, a motoral.... .eu-éktól, mert az R1-re anno tőlük vettem (szomszéd településen vannak így praktikus volt, meg árban is megfeleltek (mondhatni a legjobb talált). Korrekt kommunikáció, nagyon flottul ment. A mostani 30-40 LE-vel gyengébb mint az R1 volt, úgyhogy csak a sima x-gyűrűset vettem. Na, meg azért sem vettem a ZVMX-et, mert amint a mellékelt ábra mutatja, nem olyan eget verően erősebb, mint a sima VX, ellenben másfélszeres az ára. (530zvmx vs 50(530)VX tensile strenght ill wear resistance).
Szerelési segédlet:
http://youtu.be/EkY3Kd8Zgz0
Sok sikert! :)
Hamarosan láncot kell cserélnem a vason.
2005-ös R1-re a gyári lánckerék 17-es elöl és 45-ös hátul ha jól tudom. Jól tudom? A DID 530ZVMX láncot néztem ki, webáruházakban 45 000Ft körül kínálják a komplett szettet.
Valakinek jó/rossz tapasztalata a lánccal, webáruházakkal kapcsolatban?
Köszi!
a km órán tudod állítani!
Sziasztok
Yamaha R1 rn22 big bang motor vásárlása jár a fejemben.
Ötleteket, tapasztalatokat szeretnék gyűjteni. Van e külön olyan dolog amire oda kell figyelni a vásárlásnál, vagy csak olyan mint egy "egyszerű" sor4?!
Válaszokat köszönöm!
Évjáratfüggő is lehet.
Nekem 2005-ös volt (RN12). Kinti fórum alapján kinyitottam a gyári dobokat - azonnal és letagadhatatlanul érzékelhető plusz (és mínusz, mert a visszaalakíthatóság révén volt, hogy visszatettem gyárira, mondván, minek hangoskodni, aztán 10 km megtétele után mentem haza visszanyitni...). Szintén kinti infó alapján készíttettem esztergályossal szívótölcséreket, ez is azonnal érezhető volt, mert 5000-től lyuk nélkül ment 7000-ig, tehát 7 helyett már 5-től tolt tisztán.
Aztán itteni sugallatra vettem egy commandert is féláron, amire még rájött volna ugyanennyi padon beállíttatásért, de azt kihagytam, és próbálkoztam ezzel-azzal. Na ez volt az, amitől semmit nem éreztem, de mivel adtam egyes tartományokban benzint vele, a fogyasztás legalább több lett a semmiért. El is adtam gyorsan. A legdrágább, és leghaszontalanabb 'tuning' volt a 3 közül.

bello99:
A felsoroltak közül a kipufogó nyitásától biztosan kéne szegényedni, viszont, ha az optimálishoz képest szegényedünk, akkor gyengülünk is, nem pedig erősödünk. A szürke szín, amit problémának fogsz fel, szerintem/számomra kívánatos, sokkal inkább, mint egy kormos csővég. A keverék milyenségét minimum egy szélessávú lambdaszonda+afr műszer felszerelésével kellene tudakolni, a gyertyád színe édeskevés. Hacsak nem mentél a kedvelt fordulatodon, pl. 7000, kifelé egy kanyarból, majd a vészleállítóval le nem állítottad a motort + kuplung behúz, és vitted haza gyertyacserére, a gyertya színe nem a 7000 + terheléshez tartozó keverékből eredő színben fog pompázni, hanem pl. a kapu előtti, alapjárat és akörnyéki fordulathoz tartozóban...
Az a véleményem, hogy a Superbike VB-n senki nem megy gyári dobbal de még stock1000-ben sem ahol gyári a blokk.
Egy kipufogórendszer, +rendes fékpados beállítás sokat dob rajta.
Neked el volt baszva a tuning. Mondjuk a tied karbis azt sokkal könnyebb elrontani.
Pont erre voltam kiváncsi. Ha jó ez így akkor nem basztatom. Nem vagyok se motor se autó szerelő annyira nem értek a lovakhoz.
ezek a pover kommander dolgok meg mittom mik ezek minek kellenek?Adott egy 150 hp-s vagy nagyobb motor ami gyárilag is bika ha nem úgy a legbikább akkor minek kell csesztetni?Az én r1 em 2000 es sport dobbal vettem meg k&n szürővel meg mittudom én mivel! Gyári dobot kapott meg gyári szürőt meg gyári beállitásokat azóta erősebb lett , dinamikusabb , finomabb és a hangja az valami isteni szép!! Szóval nem értem minek ez a sok szarság mikor a gyári jobb!! Vagy mi a véleményetek??
Főleg, hogy a látványosan szegény keveréknek (ami állítást igényel) van egy olyan jele, hogy nagyon melegszik a motor.
Ha nincs hibajelenség én sem basztatnám.
Nem gondoltál még arra, hogy elég fura az a "szegény keverék", amelyik a gyertyát leszámítva nem adja jelét a létezésének? Nem illene érződnie pl. gyorsításból gázelcsukásnál?
A semmit egy power commander vételével nem lesz túl költséghatékony megjavítani, nemhogy érdemes... :)
Hasonlóra gondoltam én is. Ezek a tuning boxok is valamelyik csak egy "potméter". De ha találnék normális áron pc-t az lenne a legjobb.
A legolcsóbb megoldás, ha átvered a hőmérséklet jeladót. Ugye az ECU figyeli a levegő hőmérsékletét, és ennek függvényében (is) dúsítja, vagy szegényíti a keveréket. Egyes "tuning boxok" is ezt használják. Elvi síkon szerintem működne, és elég olcsón kivitelezhető.