Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem már! Te meg itt motorozol, amíg mások melóznak? Mi? Jól teszed!
Mindjárt vége a munkaidömnek. Francokat!!!Négy perce vége!!!!
Már itt sem vagyok...
Amig te sütteted a hasad addig én nyomtam egy kis autopályát(210)utána egy kis egykerék.Na további jó napozást.
Az nem rossz m.k.hely, bár akkor lenne igazán jó project ez a boxerre vetkőzés, ha Gizikének folyamatosan tudnál diktálni az asztal alá, amit visszamondana a bundás mikrofonodba...
Na mi van vazze?

Hétfö van, és nincs itt senki? Mi lett veletek hétvégén? Sok volt a szesz? Akkor gyorsan keljetek fel, mert pár hónap, és itt a tél vége. Meg majdnem itt a nyár. Rögtön. Úgy süt ebbe az irodába a nap, hogy lassan alsógatyára kell vetköznöm. Nem rossz. Na írjatok valamit, hogy tudjam, ti is éltek még.
Györben néztem múlt hónapban. Kajak 0 km-es, 1.800.000-ért. Én is így néztem, amikor megláttam. 450.500-tól elvihetö. De nekem akkor sem kell!!!
Az engem is erdekelne?
Hol lehet venni 1.8 milláért 0km-es, 2004-es, 636 kawát?
Ez érdkes. Valóban ennyibe kerülnek a jó állapotban lévö 2001-es R6-ok, de 1,8-ért meg már tavalyi 0 km-es 636-ot kapsz. Valami nem stimmelhet ezekkel a kawákkal, ha ilyen olcsón dobálják öket. Nem is veszek soha. Csak R6-ot! (Megint... )
Valahol 1,3 és 1,5 körül lehet sztem.
Sziasztok!!!

Egyébként szerintem sem lányos szín a piros-fekete Yamaha. Én biztos pirosat fogok venni, ezzel is kitünök majd a Yamaha clubból (ha lesz... ), mert a legtöbbeteknek kék van. Nem egyszerü az élet, én modom. Még ilyen fontos kérdésben sem tudok dönteni, mint a motor színe. Na mindegy!
Megint esik a hó. Ez nagyon nem tetszik, mert hideg van, meg csúszik az út, meg jég. Szóval értitek. Most nem zavarlak tovább titeket, mert mennem kell egy kicsit dolgozni.
Szevasztok!

Szerintetek mennyi a reális ár egy 2001-es évjáratú jó állapotban lévő R6-t?
Helloo!
Mért lenne lányos a piros? Sztem 1általán nem az, nekem is spec. az teccik a legjobban, eredeti yamahás szín... Úgyhogy csak nyugodtan hasíts a gyári fénnyel...:) Cső
Hali Mindenkinek!

Köszi a dicséretet Nightrun, jól esett.

Ami a színeket illeti. Tavaly mikor vettem a motort sokat vacilláltam, hogy az ezüst-fekete legyen vagy kék-fekete. Tetszett a piros-fekete is, de nekem annyira nem jött be. Nem áll jól nekem a piros. Ami nem tetszett az a sárga , mert „taxi” szín. A kéket, mint színt mindig is szerettem. És a motor nagyon el van találva ezzel a színnel. Az ezüst-feketét azért vetettem el, mert egy kicsit túl sötét volt, komor. Végül úgy döntöttem el a dolgot, hogy a szalonban mindegyik színű motort megnézetem és egyértelmű volt, hogy a kék az én vasam.

A 2005-ös R6-t már volt alkalmam szemügyre venni. Szerintem elszúrták, hogy lejjebb rakták a fehér matricát és a tankra se került semmi. A kéknél az alsó idomot is színre fújták, de a pirosnál nem. Ezt kár volt. Szerintem jobb, ha az alsó idom fekete. A full fekete brutál! Semmi matrica csak a fekete szín mindenhol. Végül is mind a 3 színű tetszik, de a kék a legjobban.

Nektek, hogy tetszik a Rossi R46

Szerintem egy kicsit fura, nekem nem igazán tetszik. Elöl az a nagy rajtszám. Á! Mondjuk, a fekete oldalával még meg tudnék barátkozni. Nekem nem jön be. Ráadásul annyi pénzért. Az a Termignoni dob amit ráraktak. Jaj! Persze tudom, hogy velük vannak szerződésbe, de akkor is. Nem tudom én Yoshimura-t vagy Akrapovic-ot tennék a vasamra.

By
Nekem a 2005 piros egyáltalán nem tetszik.De csak a 2005-ös.Idén szerintem a fekete se rossz,de az előző motorom is fekete volt így hát a kék mellett döntöttem.
Nekem egy 1998-as elsö kiadású volt, amit még 2002-ben vettem meg egy magánszemélytöl. Ö csak streefighterkedésre használta, ez volt a tanulómotorja. Oldalidomok épek voltak, mert azokat levette róla még a legelején. Ja, kék szinü volt eredetileg, de a sok utánfestéstöl ezt már nem lehetett teljes bizonysággal megállapítani. Valóban nem volt a legjobb állapotban, de 600.000-ért tökéletesen megfelelt a célnak. Egy olajcsere, aztán már téptem is vele. Motorikusan meglepöen jó állapotban volt, mint utólag kiderült azért, mert az elözö tulajdonos a motor tiltását még alacsonyabb fordulatszámra tette, ezzel is kímélve a motor szívét. Nem hülyeség. Mint mondta, a streetfighterkedésben sokkal fontosabb a forgatónyomaték, mint a LE. Ez igaz. Aztán ezt a gépet használtam egy évig jogsi nélkül, és még egy évig rendes papírokkal. Egyszer sem igazoltattak a két év alatt. A motor kanyarokban stabil volt, egyedül féktárcsát kellett vennem rá, de ez sem volt hihetetlen drága. A motor 210 felett érezhetöen vesztett erejéböl, 230-nál pedig az újrakonfogurált leszabályzó szólt közbe. De nem volt ez olyan rossz motor, amit bizonyít az is, hogy el tudtam adni egy kereskedönek 850.000 -ért. A motorra ennyit talán nem is kellett költenem, úgyhogy még talán kerestem is rajta egy keveset. Sajnálom, hogy elpasszoltam, de ha nem adok túl rajta, akkor még sokkal többet kellene gyüjtenem a újhoz. Úgy gondoltam, hogy összegyüjtök 1.5, 2 milliót, aztán veszek egy teljesen újat. A maradék pár százezer Ft-t meg majd részletekben kifizetem. Így a részletek nem is lesznek magasak, és tudok egyéb dolgokra is spórolni. Nem lenne rossz. Már nem is hiányzik sok a 1.5-höz.

Ha már megkérdeztétek,hogy milyen színben tetszik, akkor elárulom. Én a piros-fekete kombinációért vagyok oda. De miért nem látok ilyeneket nálunk? Nagyon kevés piros R6-os mászkál M.o-n. Ezzel kapcsolatban írjátok le véleményeteket, hogy ti ezt hogy látjátok. Vagy ez túl lányos szín? Áh, ez inkább olyan vad piros, és jól áll neki a fekete is hozzá. Szerintem... Na, most ti jöttök.
Fiuk ma nagyon gáz az idő.Inkább kimentem a garázsba és felraktam az Akrát a gépre,így még királyabb. Na pá....
Nightrun neked melyik szinben tetszik?És milyen volt?
Szia yzfr6!!!

Köszönöm a képeket, nagyon szép a moci. A barátom is azt modta, hogy gyönyörü a vas, pedig öt csak a tuning autók érdeklik. Ja, bikepics.com-ot ismerem, onnan szedtem le egy csomó képet, meg videót, de azért köszi a tippet. A másik helyet még nem néztem, ha ezt megírtam, azonnal kattogok oda.

Már én is nagyon várom, hogy legyen végre alattam valami, de hát ezzel legalább nyárig várni kell. Illetve el lehet hozni 100.000 Ft befizetéstöl, de akkor meg annyira magasak lennének a havi részletek, hogy valami illegális pénzszerzésbe kéne fognom, amit nem igazán akarok. Van ilyen a Suzukinál is. 59 rotyi, a gépet viheted, aztán meg havonta fizesd a 40-45 pénzt 6 éven át. Azért én szeretnék spórolni is valamit a gépre. Mondjuk gumikra, meg ilyen apróságokra. (Nem fontos... ) Valahogy fizetésemelést kéne kérnem, csak féltem a munkahelyem... Na megyek melózni. Illetve netezni.
Hali Nightrun!

Persze, szívesen küldök neked képeket a vasról, de itt is van egy kép a motoros napok képtárban 2004.08.25.-eiben. katt ide
A többi képet elküldöm mail-be.

Nézd meg ezt az oldalt is: www.bikepics.com
Itt rengeteg képet meg videót találsz R6-ról sőt még R7-ről is.

Jó böngészést

By
Na hali!!

Gsxr-400! Még mindig nem tudtad elpasszolni a verdát? Pedig nem ma kezdted el hirdetni a géped. Na mindegy, sok szerencsét az eladáshoz.

yzfr6: Nem tudnál nekem egy gépet küldeni a vasról? Már csak azért, gyűjtöm az R6-os képeket... Szóval megköszönném, ha dobnál egy e-mailt a képpel. Az egyik barátom címét adom meg, remélem nem haragszik meg. :vargaroger@freemail.hu

Na igen, szép az élet néha. (Amikor alattad az R6... ) Megyek kajálni, meg TV-t nézni, majd holnap folytatom. De mit is kell folytatnom?
A ZXR 400 is egy nagyon eltalált motor! És pont van egy sűrgősen eladó!!! (versenymotor szóval nincsenek papírjai)
Hali!

Én is csak csatlakozni tudok az előttem szolokhoz. Nekem is nagyon tetszik és eddig egy rossz szavam nem lehet a gépemhez. Fék, teljesítmény, váz, futómű, váltó, design, stb., minden N.O.1 Tavaly májusban hoztam el a szalonból és ez idáig 4200 km van benne Sok helyen voltam vele különböző utakon. Csak, hogy egy párat említsek, pl.: bp. belváros , visegrád, szentendre, balaton, velence, paks, dunaföldvár, hungaroring stb. Szóval eddig csak pozitív élményem volt Én nagyon szeretem a vasamat Életem egyik legjobb döntése volt, hogy R6-ost vettem
És az ismertégi körömben sem mondanak mást az R6 tulajok

By
Szerintem nagyon eltalálták ezt a motort!!!
Nagyon tetszik, és ez csak egyre fokozódik. Sajnos az enyimét el kellett adni, mert már elég roncs volt. (Nem én építettem le, ilyen volt már, amikor vettem, de ezt tudtam is, mondta az akkori tulaj...) Azt hiszem, szerelmes vagyok. Milyen jó is ez az érzés! Csak rossz a szerelmem nélkül... Na mindegy, már csak egy-két hónap, és bamm, itt az új motor. (Ha addig nem bulizom el a pénzt! ) Majd meglátjuk. Jöhetne már a jóid?, mert már szeretném nézni az ablakom elött elhúzó vasakat. De a legjobban mégis csak a saját gépemnek örülnék. Hát legyetek jók!
A féke véleményem szerint tökéletes ugyanúgy mint a motorja.Van benne kakaó bőven 4000-től. Igaz még csak 9000 lehet pörgetni és én nem is gyilkolom.Haveromnak ment egy kört vele és csak ennyit mondott."Minek ide ezres"
Hát szép napot uraim!!!

Nekem az a véleményem, hogy az R6-os fékrendszere eddig is tökéletesen megállta a helyét, és most, hogy megkapja az R1-ét, méltó ellenfele a 600 CBR-nek a fékek terén. A két motor között annyira minimális az eltérés, hogy az ember azt szereti jobban, amelyiken elöször ült. Ti észrevettétek, hogy nagyon kevés R6-os videó van fent a neten? És még kevesebb a tankcam, pedig ez érdekelne a legjobban. Na mindegy, nyáron már elkezdem gyártani a saját videókat, és akkor már nem lesz szükségem rá.