)
akkor egyben teljes motor felújítás lett
de most megint a szelepekkel van a baj
Valaki tudna magyarázatot adni rá miért van az hogy a szelepek bele érnek a dugóba
?
kicsit rozsdás itt-ott, de lehetett benne olyan 50km max
én igy jártam és igy javitotam
verettem neki
Gondoltam ma is veretem neki, kitolom indítom had melegedjen a moci. Amikor hideg a motor akkor mindig le akar állni meg nincs egyenletes alapjárat, néha beszaggat, de ez nem probléma.
már meleg volt a motor és a dadogás és az hogy leakart fulladni még mindig volt. Itt már probléma van
húztam egy pici gázt akkor is semmi, nem pörgőt ki és inkább leállt
Én a gyertyára tippelek
remélem az lesz,de fura hang jön a vezérléstől olyan mintha a szelep és a dugó csókolózott volna
remélem tévedek
erős kattogó hang
erre felénk 3-400 pénz egy rendszámos
valami dílerrel kellene beszélni aki hoz be hátha tud valamit
ha kinézel egy olaszt, tudok embert aki elhozná, reális áron
de az nem fizet, meg alkudozik, odamegy a címre beteszik a gépet, és házhoz viszi
max leellenőrzi a vázszámot......
megbízható, osztálytársam volt
esetleg a sváboktól is nézhetsz, oda is sűrűbben jár
bár én nem kínlódnék vele, max ha valami egészen olcsó lenne a gép