Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha légtelenítesz, nem megy le a buborék a főfékhengertől.
Alját ki tudod légteleníteni, de ha már nem jön alul, akkor elfordítod a kormányt balra, hogy a főfékhenger és a tartály felfelé álljon.
Evidens oldal-sztenderen.
Párszor megrángatod a fékkart, és vissza fog menni a bubi a főfékhengerhez, visszadolgozza a levegőt.
Azt tudom, hogy így kell légteleníteni, csak mikor 20-adjára se keményedik semmit, akkor már úgy érzem, hogy hátha így, hátha úgy, stb...
Anno az LTZ-nél kicsit egyszerűbb volt, hátsó fékben szétment egy O-gyűrű, kicseréltük, összeraktuk, 5 perc alatt jó lett a fék.
Tök jól felkeményedett.
De ennél, ha azt veszem, hogy LTZ-nél milyen gyorsan ment, akkor nem értem, hogy itt miért, mert ugyanúgy működik, ugyanúgy egydugattyús, csak kicsit másabban néznek ki belülről a féknyergek.
A "bevasalva" arra értettem,hogy össze van e kopva a tárcsával,különben fog mint kb. tükör jégen a makkos cipő.Ininek igaza van az olaj átengedéssel,ha nem úgy csináltad ne csodálkozz!Fent felöntöd a tartályt,és csavar nyit,fékkar behúz(olaj folyik ki),csavar meghúz,fékkar visszaenged(tartályban fogy a szint),és így tovább.Közben utántöltöd fent a tartályt.
Így valóban nem, de ha kicsavarom és csak úgy pumpálom, akkor igen.
Bár lehet nem így gondolta Blero, csak én hittem azt, hogy így gondolja. :/
Mikor lesz egy kis időm, megnézem majd főfékhengert, hátha tényleg nem kóser ott valami.
visszamenni?
pumpál-meghúz-csavar lazít-csavar zár.go to pumpál
így nem szabadna visszamenni
A fékbetétek nem újak, viszont újszerűek, tehát még elég vastagok.
Igen, benzincső van rárakva, de csak egy darabig tudom kifelé pumpálni, mert elkezd visszamenni.
Azt próbáltad,hogy lent kilazítod a csavart,pvc cső rá,és pumpálj át rajta egy redszernyi olajat.Tuti nem maradhat levegő,fel kell h keményedjen a kar.Be van vasalva a féked,vagy újak a pofák is?
Van egy eladó HilfoFiltro HF 143-as olajszűrőm, jelképes összegért odaadnám.
ezért mondtam neki hogy emelje fel a munkahengert olyan magasra hogy ne legyen vissza ág a csőben
fura mert 5 ből 3x simán lelégteleníti még fékcső csere után is, 1-2 alkalommal meg szarol az ember órákat mire jó lesz a rendszer
Heló! Nincs a fékcsőnek magasabb pontja, mint a főfékmunkahenger? Ha igen, akkor ott is lehet a hiba, mert a hurokból soha nem tudod kipumpálni a levegőt. Ilyenkor annyit tudsz tenni, hogy leveszed a főfékhengert és felemeled vízszintbe. Persze fékfolyadék legyen benn bőven. A másik, a főfékmunkahenger karmantyúja! Nekem meg volt sérülve emiatt beesett a fék mindig. Amíg be nem esett, addig fogott rendesen, de ez kb 3-4mp volt. A főfékmunkahenger kb. nullÍGY néz ki belülről.
a munkahengerben nemigen lehet hiba
főleg ha új a karmantyú
ha hiba van akkor meg ereszt
azt a karikát ami a porvédőt fogja egy kicsi lapos csavarhúzóval ki lehet szedni, le kell smirglivel szedni az éleit aztán nem szakítja ki, jópárat kiszedtem már egyik se szakadt szét
szedd szét a főfékhengert hátha ott van valami hiba
Attól tartok, ha megint szétszedem, szakadhat az új porvédőgumi... :/
Mert egy fémkarika tartja a helyére és van ugye egy kis hézag, mint a rugós alátéteknél.

Lehet tud elég jól siklani vagy nincs elég nagy nyomás?
Tanácstalan lettem.
Amúgy nem fém fékcsöves.
szerintem nem tolja ki annyira a munkahengert hogy összeérjenek a betétek
de lehet keverem a hondával.......
de amikor tolja kifelé a munkahengert akkor már nincs levegő a csőben
én az ujjammal szoktam csak befogni, aztán amikor nem tudom megtartani jónak ítélem, és mehet bele a légtelenítőcsavar
mostanában ami nem fém fékcső elszorítom aztán nem kell annyit kínlódni vele
A pitába...
Nem értem mi lehet a gond... :/
Felkeményedés után gondolom ha behúzod féket, mikor nincs közte tárcsa, keményen összezár, igaz?

Én meg húzogathatom egy darabig, míg összetalálkoznak. :/
nekem eddig mindig megoldódott a problémám fékmunkahenger emelős módszerrel
ha neked nem, akkor valami hiba lehet a főfékhengernél, azt nem ismerem, nem szedtem még szét motorét
Ini!

Fék továbbra is!

Kicseréltem féknyergen belül tömítés a dugattyúnál és a porvédő gumit, a fékbetétek is jók még, de valami nem kóser, mert akárhová teszem, bubi már nem jön ki és nem is keményedik fel.
Ahogy pumpálgatom, a dugattyú csak szép lassan jön egyre kijjebb, viszont ha bent vannak betétek és rá rakom tárcsára, akkor is látni valamit megmozdul mikor behúzom, de az annyit fog, hogy semennyit.
Kapsz még sört, csak mondd meg kérlek miért nem jó és hogyan lehet orvosolni...
Fasza Eddig azt hittem, hogy csak az én motorom ilyen kivételes darab
Nagyon pro vagy,én nem voltam jó matekból :D
Kiszámoljam neked, hogy ne kelljen kimenni rápróbálni?

Megméred a 13-as lánckerék átmérőjét, a fogmodul belsejénél.
Mondjuk legyen hasszám, amivel könnyű számolni, legyen 13 cm.
Ebből kiszámolod a kerületét, gondolom ez megy.
Elosztod 13-al, s felszorzod 15-el.
A két lánckerék kerületének különbözetét kiszámolod, egy sima kivonással.
Ezt a hosszt elosztod 2-vel, ennyit megy hátra a kereked.
Na belefér?
Hidd el bele.....
Én a DT.-hez 3 féle lánckereket használtam, s simán cserélgettem.
Minimálisakat kell utána állítani.
Persze azt gondoltam :),akkor rosszul kérdeztem,kb mennyit jön hátra?most középen van a feszítő.Attól félek nehogy túl szaladjak ,és ne tudjam majd megfeszíteni.
Nyugodtan ráteheted, csak feszíteni kell majd a láncon.
Elírtam.100km
Sziasztok.Szerintetek ha 15-ös első lánckerékről 13-as ra váltak az mennyit enged a láncon,és érdemes e csak az elsőt cserélni vagy párban jobb lenne?(persze hogy jobb lenne :D) de szinte új a szett max 1000 km van benne.
nekem igen