Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Kíváncsiságból kérdem, hogy nálatok is megegyezik a motor és alváz szám?
láttam olyat ,hogy valami locsoló tömlő +abba bilincsel volt rögzítve hát nem valami esztétikus ,de ezek szerint működik a dolog lehet én hozok ki belőle ennyit és pont ezért nem szuperál. de akkor vagyok nyugott ha tudom minden alkatrész fasza.
Én loctite 5910 pasztával ragasztottam, eddig szuper. Igényes, én nem nevezném gányolásnak, inkább javításnak.
a szélvédőragasztó jó a levált szívócsonkra
persze csak akkor ha nem töredezik

azon agyaltam hogy ki kellene lézerrel vágatni egy 1,5mm lemezből azt a formát, a csavarok helyével és az fixen odanyomná a gumit az aluhoz
nem tudna rezegni-mozogni
Jó neked Ini!
engem az bosszant míg más abba bilincset tesz a szívó torokra meg gányolja mindenféle ragasztóval és működik nekik.Én meg már mindenből ujjat veszek esélyt sem adva a hibának és nem akar szuperálni.
nem az újakra a jókra
nekem még 2 fordulatra sincs nyitva és télen-nyáron 2-5 fordulatra indul
hát még jobban elszegényedett:(
azt vettem észre ha nyitva hagyom a csapot 1 idő után a csésze alján cseppent a benya. ezek szerint a tűszelep nem zár frankón. lehet vissza teszem a régit.még 1× neki fekszek
Keresek a motoromhoz első lámpát, (oldalt csavaros)! Ma kitörött az üveg belőle
Az XT-n 8-as volt az alsó, tehát elfér.
elfért az m8? akkor megnyugodtam, azon aggódtam magamban van-e akkora hely
nem tudom melyik furat milyen, már régen szedtem szét
Igen, az szokott megszakadni elsőnek. Az XT-n az már M8-as volt, munkatércsamnak tőcsavaros volt, amit néztem a fekete előtt, azon is tőcsavaros volt. Amúgy az alsó az zsákfurat?
nekem a kicsi a legócskább, a múltkorinál is egy csomó teflonszalaggal tuningoltam feszesre, szerencsére ehhez nem kell leszedni a deknit
remélem a többi kihúzza a jövőbeni kuplungcseréig
Nekem a bal felső menetesszáras megoldás volt., kivettem a menetesszárat és fogott benn a csavar, simán megszorult a csavar. Erre egyik motorozás után látom ki van lazulva, meg akartam húzni, de nem lehet. Megpróbálok bele majd hosszabb csavart (csak kit érdekel, nem folyik), hátha, de ha nem akkor Heli coil lesz nekem is benn. Már akkor rendeltem hozzá tömítést, csak majd olajcserekor akarom megoldani. (4000 valamennyi volt a gyári tömítés). Drága, de a tököm vagdossa.
elég ócskák az olajszűrő fedél csavar helyének a menetei
Nem fogsz észre venni semmit, max az új olajtól lesz jobb. Nem lehet hogy fog a kuplungod egy kicsit? Próbáld meg körre, hogy kisebb holtjátékot állítasz a kuplungnak. Nem nagy "vaszisztdasz"
Hova kell menet? Heli coil jó találmány, csak a vágott csavart nem szereti, ha kicsit is sorjás. Én meg egy időben csak csizmában motoroztam, aztán, hát mondom nem jó a váltó, nem lehet érezni, mikor van benn sebességben. Aztán utána kicsit lazábbra vettem a figurát, sportcipő meg ilyenek, egyből megjavult . Ti is így vagytok a csizmával?
nekem meg 'gagyi' 1000ft-os elf olaj
5000km után is tökéletes
ha megjön a menetjavító készlet utána megnézem a színét
Nekem most Motul3000 van benne...
Kicsit a visszaváltásnál veszem észre, hogy nehézkesebb..... most kipróbálok egy rész szintetikus olajat azzal mit mutat
Nem kell semmi csicsabicsa olaj! 20w50 aztán jó napot. Most a TT-be castrol actevo van, de motul3000 lesz. A castrollal sincs gond, de az XT-be motult raktam, itt ajánlottátok. Megpróbálom, hátha valamit észreveszek, ennyi a dolog. Annyi, hogy ha komolyabb olajat akarsz, akkor motul3000, de ez kb csak a lelki ismeretünknet tesz jót, úgy sem napi használatban hajtjuk a gépeket. Szerintem itt akik itt vagyunk, jó ha max. 2000-et megyünk egy évben. Annyit észrevettem, hogy azonos hőmérsékleten a 20w50-es castrol mintha folyósabb lenne, mint a motul.
Nem tudom hogy jó lett-e az ahogy beállítottad, de nekem van egy service manualom a motorhoz, abba ott van milyen jelöléseknek kell passzolnia! Ebben nem a lendkerék jelölést használják hanem a főtengelyen lévő jelet.
Használt már valaki 15W50-es olajat a gépben?
Gondolkodom rajta, hogy a 20W50 helyett ezt teszek bele....

(azt hittem nem is létezik ILYEN olaj, nekem gyárilag ezt írják hozzá, ha nem lenne ilyen drága kipróbálnám)
Ha kiveszed a gyertyát és forgatod a főtengelyt,a drót a kezedben megmutatja a felső holtpontot,és a jelet.Viszont nem tudom,hogy a gyújtás hogy van,mert az enyém nem úgy pörög ahogy kéne.Lehet a holtpont előtt kéne kapnia a szikrát,így pörgősebb lenne.Valahol olvastam.A tiéd viszont 83-85-ös motor.Hogy azon a jel mit kéne mutasson
A vezérlésnél a vezérműtengely két jele vízszintes, a bütyik lefelé állnak, a lendkerékhez van rakva. Azon van 3 jel, az első egy vonal, ha forgatom tovább, akkor jön egy h, aztán megint egy vonal. Elvileg a 3. vonal a felső holtpontja a főtengelynek nem? Ezt lőttem hozzá a vezérműtengelyhez és itt lett belőve a szelephézag meg a deko.
Nyitott szelepnél nincs ellenállása a berúgókarnak.Ha a kipufogó szelepet nem jó ütemnél állítottad,akkor folyamat rátart,és nyitva a szelep,Sose zár be.Vedd ki a gyertyát,dugj be egy egyenes drótot,és forgasd körbe a főtengely végéről.Közbe nézz be a szelepfedélen,hogy mindkét bütyök lefelé legyen.Remélem a vezérlésed jól áll.Nézz rá a jelre is ,ott van e az ablaknál.Tehát bütykök lefelé,ablaknál a jel(az enyémen I és II jel van,nem tudom melyikhez raktam),dugó meg kitolta a drótot.Ott állíts szelephézagot.
Az a helyzet, hogy próbáltam már úgy is, hogy felet volt kitekerve a keverék csavar, egyet, kettőt, hármat, ötöt és csak durrog, de olyat, hogy sípol a fülem vagy 10 percig és háromszor visszhangzik a lakótelep, szóval ha nem muszáj nem rugdalom ész nélkül. Két napja szarakodok vele és az a fura, hogy három napja a barátomnál beindult, aztán nagyon kopogtak a szelepek és lejjebb vettem a hézagot. Azóta nem indul. Aztán próbáltam a hézagot is változtatni, karbit is. Gyárilag azt irja, hogy kettőre nyissam a keverék csavart és a gáz megállító csavart a két karbi között? Most úgy van, hogy kb. 4-5 mmre van megemelve a tolattyú, a keverék csavar kettőre nyitva. Rárúgtam 4-5-öt szívatóval, aztán másodikra szivató nélkül durrant szép nagyot. Hidegen rúgásra nem kéne a dobba elégnie a benzinnek, valamiért nyitva van a kipufogószelep. A deko bowden nem gyári, csak a ház. A bowden egy kuplungbowden és a másik végén egy bowden javító dió van. Nem lehet, hogy túl korán kinyitja a szelepet? Lekattan rendesen, rá is tudok rúgni, aztán berúgás közben is néha lekattan. Normális ez?