Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Alapvetően a motorja a lényeg, ne füstöljön, ne jöjjön semmi gyanús hang belőle. EZekhez szakértő fül kellene, ha tudsz vinni magaddal valakit, aki ért hozzá az jó lenne. Ha lehet, akkor kérd meg az eladót, hogy ne melegítse be a motort, mielőtt megnézed, legalább kiderül, hogy hidegen hogy indul. Utána melegen is ki tudod próbálni az indítást. Próbakörön megnézni, hogy a váltó végigkapcsolja e a sebességeket, nem e dobálja ki, a kuplung kiemel e, egyenesen fut e a gép, nem e húz oldalra. Személyes tapasztalatból a hátsó rugóstagot nézd meg nincs e kipukkanva, mert nem biztos, hogy szerelhető, a gyári új meg 110 ezer körül van... Tehát úgy nagy általánosságban ugyanazt, mint bármelyik motornál. Én igazán az esztétikára nem adnék, egy ilyen motort senki nem azért vesz, hogy vasárnaponként aszfalton guruljon vele, hanem ütni, vágni. Erre találták ki. Egy-két kézvédő, sportdob vagy szép fényezés elvonhatja a figyelmet esetleg egy végét járó blokktól... Inkább legyen egy kicsit varacskosdisznó, de lehessen látni, hallani, hogy a kötelező gondoskodást megadták neki és rendesen karbantartották. A képen látható jószág külsőleg egyébként jól néz ki, és az évjárat is stimmelhet.
De ismerős a gép:) Ugyanilyenem van nekem is!Szép állapotban van grat hozzá
ehhez a fesz szabályzó dologhoz nem tudok mit szólni ilyent nem hallottam
nekem jó havernak jó pár ismerősnek jó
lehet kapni újonnan 22-25 körül van valami japán cucc
Köszi ini, hát végülis meg kell nézni milyen a gép. egyébként a Teneréknek tipushibája a feszültségszabályozó? már ahogy olvastam. kapni hozzá újabbat amivel nincs gond?(és hol, mennyiért)
Helló TT 600-as vásárlás előtt vagyok érdeklődnék mik azok a dolgok amiket feltétlen meg kell nézni a mocin előre is köszi a választ-okat.87-es évjárat
fura mód ezeknél a gépeknél többnyire nincs jó évjárat megadva (lehet a többinél is)
a hobbi kategóriában meg végképp nem
volt olyan 86os amit 94esnek árultak
sőt, az enyém is 92esnek volt hirdetve, pedig az olasz forgalmin ott virított 88.08 as dátum
Sziasztok! Külföldi lapon olvastam, hogy TT 350-es berugó+önindító. Segítsetek légyszi, egy átlagos TT (vagy TTR nemtudom mi a külömbség) 350-es kb. 1990-1995, az csak berugókaros, vagy gyakori amelyik önindítós is? Nem mintha nem tudnám berugni, csak "kényelem" szempontjából érdekelne.
Köszi a hozzászólást. Egy hirdetésben XTZ600-as és 1992-es évjárat. Ez nem lehet ha 89-ig volt ez a tipus és utána az XTZ660-as lett? annyira nem ismerem.
most xtz660 92es vagy xtz600? (xt600z) mert ez 89ig volt
nekem utóbbi van, homokban nehéznek tűnik az eleje főleg telitankkal
de megszokható, tépni kell a gázt és semmi gond
tt600-as kivételével nem cserélném el semmire sem.....
Szia! Nekem jelenleg egy Dr650-esem van! Csak dicsérni tudom...És ajánlom! De ezt a motort is ki kell fogni! Ha nagy a blokk hangja ne vedd meg! Ez nem normális a dr-eknél sem! Sok hirdetésben olvastam hogy ezek hangosak! Engem még nem hagyott ott sehol! Tavaly nyáron vettem és hétvégi endurózgatásra száraz utakon nagyon kiváló.
Sajnos az enyémnek nincsenek külföldi papírjai ezért meg válok tőle...
Most szeretnék meg válni a Dr-emtöl és eggy tt-t venni külf. papírokkal vagy rendszámmal! Ha valaki tud vevőt egy dr-re vagy beszámolna egy tt-be írjon! Köszönöm!
Szia! Időközben megkérdeztem egy szerelő ismerősömet (aki motoros is), azt mondta elképzelhető, hogy ha nagyon sokáig áll egy motor, a lamellák összeragadnak. Nem feltétlen kell cserélni, elég lehet szétszedni, szétmozgatni őkat. De örülök, ha időközben sikerült megoldani.

Én azt hiszem 15w40-es Repsol-t tettem az enyémbe, bár ha jól emlékszem 20w40 vagy 50 a gyárilag előírt, csak ilyet tudtam itt helyben venni. Tettem fel képeket az adatlapomra a verdáról. Üdv!
Sziasztok!

Két tipus közül melyiket tartjátok jobb motornak?
Yamaha Tenere XTZ600 1992-es évjárat vagy Suzuki DR650 1991-es évjárat.
Túrázáshoz néha rosszabb utakon is de többségéban országúton.
Főképpen a kezelhetőség, megbízhatóság, javíthatóság oldaláról.
A kettő közül egyébként melyik a nyomatékosabb motor?

Köszi.
Milyen olajat használsz?
Köszi szépen a segítséget!De sikerült megoldani végülis kiderült hogy nem volt semmi gond csak én voltam a dologhoz kicsit szerencsétlen megcsináltuk aztán már indult is kuplung pedig hibátlan volt!Amugy iszonyat jó motorok ezek a TT-k csak kikell fogni
Szia! Velem még nem fordult elő, de nemrég néztem utána a kuplungnak, hogy ha felújítanám mennyibe kerülne. A
biker-world.hu oldalon megtalálod a hozzávalókat, az alábbi link már a TT cuccokat hozza:

http://biker-world.hu/kategori...(59X)&hivo_ca
t_id=532

Ha nem old ki, akkor az kuplungszerkezet is lehet, azt eddig e-bay-en láttam, vagy meg lehet próbálni pl. a tarjáni bontót, nem tudom ismered e. De ehhez inkább motorszerelő kéne, aki meg tudná mondani mi baja. Én nem vagyok az, csak magamnak barkácsolgatom a gépet. Az egyik szerelő haveromnál majd utánakérdezek.
Nem tudom, hogy az olaj annyira besűrűsödhet e. Én is ma indítottam be a verdát, két hónapig állt fűtetlen garázsban. Mikor egyesbe raktam, akkor nekem is szokatlanul nagyobbat rántott, de bevette a sebességet. Utánajárok ennek az olaj dolognak is. Üdv!
A másik nem tudom mennyire számit a hideg miatt nem mentem vele és nem fütött garázsba állt és 20w50 Castrol actevo olajjal volt használva nem lehet hogy megdermedt benne az olaj?de hosszas melegités után is ugyanaz a helyzet szóval mik lehetnek a gondok?
Motorkerékpárok szervízelését, felújítását, javítását vállaljuk, rövid, határidővel.
Érd:06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.c
om
Hello!
Az lenne a gondom hogy a motoron nem old a kuplung ugyanolyan TT-m van mint neked évjárat minden stimmel!Veled előfordult már ilyen?ha igen légyszi irj vagy ha tudnál segiteni hoyg mi lehet a próbléma és kb mennyibe fájna megcsinálni!Msn:ptr45@freemail.hu email:marton.marton@freemail.hu
Hello! Új vagyok, még ma regisztráltam. Régóta keresek már TT fórumot. Nekem egy 89-es 600-as 59 X-em van. Ha szerelési utasításokban segíthetek, nem tudom ismeritek e ezt az oldalt:
http://www.blackbears.ru/index...
Elég sok manual van fent, letölthető. Bár TT nincs, de az XT 600 E-vel elég sok a hasonlóság.

Ha már itt vagyok kérdeznék is: kipufogóba milyen anyagot ajánlotok fojtásnak? Üveggyapot, kőzetgyapot stb? Mert már hallottam többfélét, de valami olyan kéne, amit nem fúj ki negyedóra alatt és nem ég el. Ha lehet, akkor anyag márkanévvel vagy beszerzési hellyel írjátok, mert gyapotokból van egy pár féle. ELőre is köszönöm! Üdv! Gyusz
Hello!
Lenne egy kérdésem!
Hideg van, az olaj is sűrűbb a motorban, és nem is kapja akkor a megfelelő olajzást is gondolom én, mert besült a csapszeg a dugattyúba. De akkor, hogy indítsam be, hogy legyen neki megfelelő olajzása?
Am egy xt 350-es motorról lenne szó.
Helo ini
én is még most próbálok hozzá cuccokat szerválni nekem is csak két honapja van meg!
hát mostanra már nagyja problémáim megoldódtak
eladó cuccok is vannak?
Sziasztok!
Bár nekem kawám van, Két barátom is yamaha xt tulaj. Az egyik egy 88as berugós, a másik meg 96os.
A régivel az a gáz hogy a blokkja folyamatosan be akar szarni. Pedig már minden új. Nem értem mi van. Ha lenne valakinek komplett blokkja, esetleg önindítós érdekelne. Persze nem milliókért. A másik meg folyamatosan megeszi az indító relét. Folyamatosan besül. pedig már olyan erős van benne mint a traktorokban. Tipp? segítség? Meghálálnánk.
Előre is köszi.
hello ini!
van xt tulaly!épp a minap buritottam szét az enyémet is!irj miben segithetek!
ui:a válto részét nem szedtem szét de ha henger problémád van abban tudok segiteni!