Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Beci, igen kimerem állítani, hogy a legjobb, sőt méretre 125ösök mellett is megállja a helyét, csak sajna uyge 50es...de a legjobb 50es...(ez egyéni azért...)És ha úgy döntesz hogy nem adsz ki 700ezret és nem akarsz bukni 200at egy év alatt, akkor vegyél használtat, én garantálom neked, hogy az enyém csúcs minőségű, ezt a képek alapján is láthatod, 1,5éves, és a 200at én elbukom rajta, ha ezt megveszed 500é megkapod azt amit a szalonba 700ért, és 2 év múlva még el tod adni úgy, hogy messze nem buksz rajta annyit, mint egy ujjon!ha használt mellett döntesz, én megtudnék veled alkudni...
igazából sztem használtat érdemes venni 1-2 éveset, mer úgy járnál sztem mint Krasy..
Kinövöd az erejét..
Az hogy a legjobb e azt nemtudom de sztem a TZR a legjobb..
Háát asszem fogok venni új tzr 50-est ....
a színbe gondolkodok szentetek? kek piros vagy szürke .... amugy igaz hogy van olyan szin hogy kek es nincs benne feher csik csa k az oldaln vmi fekete dolog ???
eddig ugydontottem szürke lesz ... szentetek?
Egyyáltalán a tzr 50-es a legjobb az 50-es gyorsaságik kozott?
Vagy hasznaltat vegyek ? pls help
Hali!
nekem van 125-ös cbr-em 1,5 éves , 470-ért elvihető.
írjon akit érdekelne! sunesz55@freemail.hu
krasy: cseréld el a tiedet az nsr-re!
faxa az oldal van nekem való cucc is, meg remélem lesz is occsón
kösz srácok, de ne fájdítsátok a szívmem...amíg el nem kel a TZR kár is nézni
Krasy itt van egy nsr és jóval olcsóbb a másiknál, viszont régebi is.hasznalt mocik
és 870
Azért nem semmi, hogy taláni még ilyen NSR-t
2003., fekete, 2.156 km, 1. tulajdonos,
Csá Krasy! Találtam egy zsír olyan NSR-t neked mint az enyém!
NSR 125R
NEM, és neked se kell ismerned, hacsak nem vagy képes 100ezret kiadni évente, plusz 30at havonta, 15km/h-ért...ha igen, akkor keress rá neten...de amit aljas elmondott azt vedd imaként!gyönyörű TZR, kurvaerős TZR, nem kell bántani, ha még motorod sincs de már tuningolnád, akkor má vegyél nagyobat, ennyi...
NEM
Arrrrrgh !!!
Csak kivancsi vagyok!
De nem ismertek olyan honlapot akkor?
jaj istenem

Beci minek tuningolnád szegény gépet?
erőlködás néálkül megy 90-100-at...
hovaakrod tuningolni?
120-at neked nem fog menni hacsak nem vagy 40 kg és egy ku..a nagy lejtőn nem mész lefelé...
A tzr nagyon jól gyorsul és otthagyja a 70-es 80-as crossmotorokat (próbáltam )
És nagyo nszép... Nem ekll tuningolgatni... az új fogaskereked 7600 Ft volt mert é nsi néztem:) de úgy vagyok vele, hogy jövőre úgyis lerakom 25-re a jogsit és akkor én is egy nsr-en vagy egy cbr-en vagy egy rs-en gondolkodom Vagy van mgé nekem egy Suzuki RV 125-ösöm igaz apámé de szemrebbenés nélkül kivinném a garázsból:))))
Nha hirtelen enyni:)
És honlap címeket nem tudsz véletlenül?
amit én tudok, hogy nekem a yamahánál nagyobb alaprjárati és fő fúvóka b 2500HUF volt együtt, szintén én vettem elölre nagyobb fogaskereket, az volt oylan 10ezer körül, vagy 7 nem tom már!plusz be kell löni a gyújtást meg behangolni a benzin levegő keveréket, szerelőnek nem nagy munka!kipufogó ügyben keresd a gyártók honlapját:Gianelli kipuff van, Arrow is, Shark is, hengerszettben ugyanígy keress Malossi vagy Pollini cuccokat!Megjegyzem Mo-n nem könnyű TZR-re ilyen nagyob tuningcuccokat beszerezni!
És nem ismersz olyan honlapot ahol ilyen tárgyakat lehet nezni tzr 50-re? lehetoleg magyar oldalakra gondolok
Nekem a pénz nem nagyon számít mert még nincs tzr50-esem :P
Csak kíváncsi vagyok
Tuning?hát...mit is lehetne:először is ugye lehet rá venni kipufogót, ami talán 1 lóerőt dob rajta, de kurva sok pénz, aztán lehet rakni bele nagyobb fúvókát, ez szinte filléres dolog, el lehet vele érni egy s mást, ha ez se elég akkor lehet játszani áttétellel, fogaskerekek, stb., ezzel gyorsulás és vagy végsebességbeli változást lehet elérni.No aztán ha ez se elég akkor rákölthetsz még 30-40et azzal, hogy veszel rá nagyobb hengert dugó stb., de hogy tökéletes legyen az összhatás, emellé nemért kicsierléni sok sok forgó, és nagy terhelésnek kitett alkatrészeket komolyabbakra!és máris 100körül lesz, szóval szerintem a TZR-nél el lehet érni max 15ből az alap tuningokat, de ha Te úgy döntesz, hogy amit így nyújt kevés, és vennél rá kipufogót kb 40ezerért, meg normális 70es vagy 80as átalakításnál még ráköltesz 80-100ezret, az már igencsak 150ezer felé hajolgat, ekkor pedig már meggondolandó, hogy inkább ha kinövöd vagy unod, veszel eladod, kapsz x összeget ehhez hozzárakod a tuningra szánt pénzt, és aztán veszel egy gyári bivaly 125ösöet
Ja, és az fog eg motor mellett szólni, hogy hogy lehet tuningolni Nem biztos hogy ez a legfontosabb tényező, ha igazán belegondolsz... (inkább nézz rá magára a motorra, nézd meg a futóművét, a fékeket, a fém fékcsöveket elöl hátul, a vázat, és az egész motor méreteit...szerintem ez döntösn a TZR mellett...
Hi
Valaki tudna olyan honlapokat mondani amiben jo sok tuning cucc van tzr 50-re?
Mert tervezem hogy veszek 1-et 2006-ra:)
Azért biztassatok hogy megéri megvenni :)
Eddig úgy éreztem 103nál h még van a gépbe egy kicsi kihoznivaló...de ma ahogy mentem egy lejtősebb vadiúj szakaszon 103nál úgytűnt mintha lenne vmi szabályzása vagyis nem 103nál, inkább 11.000nél de nem volt szívem ott tartani a 104 reményébe úgyh igazából nem vok biztos a a szabályzásba TZR tulajok észleltetek valami hasonlót?
a robogó az SR 50, ugye?az RS az a gyorsasági 50ese az apriliának!Van Jászberénybe egy 2005ös SR 50-es robogó, nem tud legyorsulni!Az NSR 125ös így legyosulja a TZR-t!a TZR a maga kategóriájába igenis jól gyorsul!
Hidd el nekem nem csak az:
Egyébként nagyon cool moci az,sőt még jól uis néz ki,persze nem egy gyorsasági,de megy 90et minimum
Ezt nem értem a TZR 50 szarul gyorsul? Vagy az nsr mennyit megy hogy olyan jó?
Jah valaki letesztelné nekem hogy a legujjab Rs 50 (robogó) legyorsulja-e a tzr 50-est vagy nem???
Előre kössz!
több mint fél évszázad a különbség