Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lapar! Te biztosan jól megnézegetted öket. Méretre egyforma a 125-250-535-ösök?
A 125-ös hogy szuperal? a robogókat azért le tudod gyorsulni (meg a kisebb autokat? mondjuk 50km/h-ig)?Két személlyel hogy megy felfelé, mert hegyoldalon lakom?Kényelmes utasnak is?
Igazábol kéne egy rendszámos motor rövidebb utakra, városba ahová az asszony is felülhet.Ugy nézem a rendszámos robogók se olcsobbak és az optika azért egészen más
"Motorozni szeretnék egy megbízható jó géppel, amit sokáig hű társam lenne az utakon!"

Erre mindkettő jó, esetleg a gyorsulás (nyomaték ) élménye más. Nekem csak az hiányzik, a sebességért nem rajongok.
Ez is olyan mint a lovaglás, ha felülsz a lóra le is eshetsz. "

Nálam nem teljesenigy működik, én biztosan tudtam, hogy le fogok esni. Igaz nem volt olyan ló, amire ne ültem volna fel.
A nagy különbség az, hogy a lónak általában nem lett semmi baja, hacsak nem együtt estünk el.
És a ló nem az enyém volt.

Egyébként megértem a problémádat, szivem szerint én is vennék egy legalább 500-as motort, az eszem szerint csak max 250-eset. A gond az, hogy nem könnyű jó állapotú 250-es sárkányt találni.
Mikor én vettem, akkor is 10-15 éveseket találtam 5-600 között. (Ezért vettem inkább a fiatalabb még kisebbet) És ma már jobban ismerem a Virago-t, és látom, hogy sok az átépített, buherált, javított.
Tehát ha hosszú távra veszed, akkor 535-ösben jobbak az esélyeid, bár azzal is volt olyan felhasználó, akinek alig 100-at bírt menni, aztán 100 körül javították.
"Így ismeretlenül rossz a megítélésed a személyemet illetően,"

Nem a személyedre szólt, amit írtam, régóta olvasgatom a motoros fórumokat, és az ott olvasottak alapján "fordítottam" le a kinövöm" szót.
Ne gondold, hogy nem merült fel bennem, hogy gyakorlat nélkül egy 535-össel előbb eleshetek és persze nagyobbat is. A motor súlya is közel 50 kg-al több, megtartás szempontjából sem mindegy, meg egy szerencsétlen esésnél, ha alákerülök akkor sem.
Ez is olyan mint a lovaglás, ha felülsz a lóra le is eshetsz.
Köszi a tanácsokat!
A fenntartási költség valóban nem mindegy igazad van!
lapar!

Elképzelhető, hogy rosszul emlékszem és 175-ös volt a Jawa Cz.
Szia lapar!

Elég régóta nézegetem a motorok árait 250/535-ös tekintetében is. Egy biztos a Yamaha nagyon tartja az árát. Azért nincs még motorom, mert nem volt rá keret és egyáltalán nem azért kellene mondjuk két év múlva (a 250-es után) egy másik, amit feltételeztél, "kicsit unom már ezt a motort stb........"
Pontosan azért nehéz a döntés, mert nem tudok két évente váltani, ha egyáltalán kölcsönre sikerül is vennem egyet azt én 8-10 évig szeretném használni.
A robogómat amikor megvettem, azt gondoltam soha nem kell nagyobb, aztán már egy év múlva szerettem volna hosszabb távokat megtenni amire egy 50 ccm-es alkalmatlan.
Így ismeretlenül rossz a megítélésed a személyemet illetően, nem anyuci-apuci kedvence vagyok, akit tömnek zsozsóval, se nem egy unatkozó feleség aki nem tud mit kezdeni magával és mivel most ez a módi bőrszerkóban akar villogni a Viragojával.
Motorozni szeretnék egy megbízható jó géppel, amit sokáig hű társam lenne az utakon!
Ja, és tudod, 2 féle motoros van, aki már bukott, és a ki ezután fog!
Na, az nem mindegy, mivel!
Vagy Te az elsőbe tartozol már?
Én is 535-öst vennék, ha nem lenne ugyanannyi a kötelezője, mint egy 1600-asnak. A teljesítményadó talán nem annyira nagy pénz, de az is több, mint a duplája a 250-esének.
Maszat!

Szerintem apádnak nem lehetett 125-ös Jawa-ja. Esetleg 175-ös.
Nézd meg az árakat a különböző évjáratokban, látni fogod, hogy nem fogsz sokat bukni (anyagilag)
Elvileg egy kis szerencsével 1-2 év után ugyanannyiért is el tudod adni, ahogy vetted.
Elkeseritő, ahogy néha látom a nagymotoros juzereket szerencsétlenkedni a városban.
Mi az, hogy kinőném?
Kicsit unom már ezt a motort, szeretnék egy nagyobbat, egy másat, melynek a vezetése kihívás számomra.
És a pénzem is megvan hozzá. Szerintem ezt jelenti.
Köszönöm a véleményedet. Tapasztalatok nélkül csak erre tudok hivatkozni. Ismerősök körében megoszlanak a vélemények, mert a szerelő srác aki szokta a robogómat csinálni, például azt mondja gyorsan kinőném a 250-est. A barátnőm akinek 800-as Suzuki VL-ja van azt mondja kicsi és sokat buknék, ha váltani akarok. Ez igaz, de rutint talán mégis egy kisebbel kellene szerezni.
A 250 es tökéletes kezdő motor, kb 140 végsebességgel.
Az enyémmel 2 szezon alatt 57.000 ötvenhétezer Km-t futottam hiba nélkül. . .
Autópályára nem igazán ajánlanám, de bármelyik főúton szépen lehet vele túrázni akár 2 személlyel is.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Szeretnék egy Yamaha Viragot leginkább 535-ösre gondoltam, de lehet hogy csak 250-es lesz belőle. Szerintetek mennyire bírja a 250-es a túrázást csapatban, ahol azért vegyes az összetétel.
Kezdő vagyok, ez lesz az első motorom, ez az igazsághoz hozzátartozik. Nem tudok két -három évente motort cserélni, ezért gondoltam hogy talán mégis 535-ös kellene.
Tegnap 50-nel mentem 535-ösömmel 5-ikben, hirtelen leblokkolt. Behúztam a kuplungot, félreálltam. Úgy gondolom beállt a motor és valami /talán a főtengely/ eltört, mert az indítómotor forgat, de könnyen, tehát a dugók biztos nem mozognak.Kispesti vagyok, keresek jó szerelőt aki megcsinálná. Köszönöm a segítségeteket.
Hupsz, 90es, ennél fiatalabbat szeretnék, akkor mégsem, bocs.
Szia!
Tudnál írni részleteket? Engem lehet hogy érdekelne.
Virago 250
Sziasztok!

Volna itt egy 250-es Virago, 1990-es, volna valaki aki megvenné?
Köszönöm szépen. Amikor íttam utána jobban megnéztem az oldalt és már írtam, igaz hogy nem pontosan írtam, hogy mit, de remélem hamarosan kapok választ
Az oldalon levő E-mailra írsz egy levelet, hogy mit szeretnél letölteni, és a rencergazda ad azonosítót és jelszót, amivel hozzáférsz.
Én a 250-esét töltöttem le, szuperjó, minden benne van, még a szelepszár kopás megengedett mértéke is.
Fékbetétről féktárcsáról, már nem is beszélek.
Köszi szépen, de nem tudom megnézni ebben tudnál segíteni.
Itt találsz szerviz manualt:
http://www.motorosok.hu/szervi...
sziasztok! lenne egy kérésésem hozzátok! Van egy XV535DX Viragom szelephézagokat szeretném megtudni, mivel ahány szervízbe kérdeztem, annyi félét mondtak